ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

معرفی پروتکل هوشمند Cbus

معرفی پروتکل هوشمند Cbus

C-BUS یک پروتکل ارتباطی مبتنی بر هفت لایه مدل OSI برای اتوماسیون خانه و ساختمان است که کابل تا طول 1000 متر را مدیریت می‌کند. این پروتکل در استرالیا، نیوزیلند، آسیا، خاورمیانه، روسیه، آمریکا، آفریقای جنوبی، انگلستان، یونان و رومانی استفاده شده است. C-BUS توسط شرکت Clipsal استرالیا ساخته شده است که هم اکنون این شرکت زیرمجموعه شرکت Schneider Electric است.
C-BUS برای کنترل سیستم‌های اتوماسیون خانه و همچنین ساختمان‌های اداری و تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرد. برخلاف پروتکل مرسوم X10 که از سیم برق شهر برای انتقال سیگنال استفاده می‌کند، C-BUS از کابل با ولتاژ کم مجزا و یا شبکه بیسیم دوطرفه برای انتقال سیگنال‌های کنترلی استفاده می‌کند. این عمل امنیت انتقال دستورات کنترلی را افزایش می‌دهد و C-BUS را بسیار مناسب‌تر از X10 برای کاربردهای بزرگ و تجاری قرار می‌دهد.
سیستم C-BUS برای کنترل روشنایی و سایر سیستم‌ها و وسایل الکتریکی استفاده می‌شود. C-BUS در دو مدل باسیم و بیسیم به همراه یک درگاه سخت‌افزاری موجود می باشد تا بین شبکه باسیم و بیسیم ارتباط برقرار کند.
در سیستم C-BUS تمامی کلیدها و مصرف‌کننده‌ها به یک سخت‌افزار موجود در جعبه برق متصل شده و هیچ ارتباط مستقیمی بین کلیدها و مصرف‌کننده‌ها وجود ندارد. بدین صورت می‌توان روشن و خاموش شدن مصرف‌کننده را برنامه‌ریزی کرد. لازم به ذکر است که در این سیستم از کلیدهای هوشمند استفاده می‌شود.
شرکت هوشمندپاد، ارائه دهنده انواع خدمات هوشمندسازی ساختمان
www.hushmandpad.ir
***********
***********
***********

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: معرفی پروتکل هوشمند Cbus
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :