ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

میکرو اینورتر | تیکوا نیرو

میکرو اینورتر | تیکوا نیرو

دلایل برتری میکرواینورتر نسبت به اینورترهای معمولی بطور خلاصه عبارتند از : (INVOLAR)
1- قابلیت اطمینان بیشتر : میکرو اینورتر
سیستمی که بر اساس میکرواینورتر نصب شده است دارای قابلیت اطمینان بیشتری است بطوریکه اگر یکی از ماژولها دچار مشکل شد بدلیل اینکه پانلها بصورت موازی به شبکه متصل شده اند، سایر ماژولها میتوانند بدون وقفه به کار خود ادامه دهند. همچنین طول عمر میکرواینورتر 5 تا 10 سال بیشتر از اینورترهای مرکزی است.
2- تولید توان بیشتر : میکرو اینورتر
تحقیقات نشان می دهد با استفاده از میکرواینورتر توان تولیدی از پانلها 5 تا 25 درصد بیشتر از سیستم اینورتر مرکزی می باشد. مهمترین دلیل این امر مدیریت بهتر نقطه ماکزیمم توان پانل¬ها است. برای توضیح بیشتر در سیستم اینورتر مرکزی اگر روی یکی از پانلها سایه قرار گیرد، MPPT اینورتر دیگر قادر نیست سایر پانلها را در نقطه توان ماکزیمم نگه دارد.
3- نصب آسانتر :
نصب سیستم با میکرواینورتر ساده تر، سریعتر و ارزانتر از سیستم اینورتر مرکزی است.
4- انعطاف پذیری بیشتر:
در هر زمانی بعد از نصب اولیه سیستم با میکرو اینورتر، می توان آنرا گسترش داد و اینکار بدون نیاز به جایگزینی اینورتر مرکزی است.
5- هزینه نگهداری پایین تر :
میکرواینورتر در ولتاژ ¬های پایین DC کار می کنند. از این رو با کاهش استرس بر روی قطعات مورد استفاده در اینورتر طول عمر و گارانتی این نوع اینورتر ها عموما 5 الی 15 سال بیشتر از اینورترهای مرکزی معمول بازار می باشد. اینورتر های مرکزی در طول عمر سیستم نیاز به تعویض می باشد ولی این در حالی می باشد که میکرو اینورترها در طول عمر سیستم نیاز به تعمیر نخواهد داشت و این امر موجب کاهش هزینه¬ ها خواهد گردید.
تلفن تماس: ******** – ******** – ******** (تیکوا نیرو)

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: میکرو اینورتر | تیکوا نیرو
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :