ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

نانو ضد آب آجر ، سنگ نمای ساختمان (بدون تغییر رنگ)

نانو ضد آب آجر ، سنگ نمای ساختمان (بدون تغییر رنگ)

شرکت نانو پوشش نوین البرز ارائه میدهد : www.N-Alborz.ir
پوشش های آبگریز نانو برای جلو گیری از نفوذ آب به عمق مصالح ، با ایجاد خصوصیات آبگریزی موجب غلطیدن قطرات کاملا کروی آب ( یا باران ) روی سطح و شسته شدن آلودگی ها از سطح می گردد . این ترکیبات علاوه بر حفظ ظاهری سطح ، دارای خاصیت ضد میکروبی ، مقاوم در برابر آب و هوا ، مواد ارگانیکی و غیر ارگانیکی ، محافظت در برابر اشعه ی UV خورشید ، امکان تنفس مصالح ، جلوگیری از جذب عمقی آلودگی ها بر روی سطح ، عدم چسبندگی گرد و خاک بر روی سطح ( بر خلاف رزین ها) ، عدم ایجاد پوسته ( بر خلاف رزین ها ) خاصیت آسان تمیز شوندگی و مقاومت در برابر باران های اسیدی هستند .

از دیگر مزایای این پوشش ها حفظ تنفس سطوح ، محافظت از سطوح در برابر عوامل محیطی ، امکان شستشوی لکه های چربی و روغن و جلو گیری از ایجاد کپک ، جلبرگ و مشابه آن می باشند. نانو پوشش های نوین البرز را می توان در نمای ساختمان هایی که از سیمان ساخته می شوند نیز به کار برد . چرا که در اکثر موارد ، نمای سیمان پس از مدتی کاملا کثیف می شوند ، آلودگی ها را میمکند و تحت اثر نور خورشید آلودگی ها را در داخل ساختار سیمان جایگزین می کند .استفاده از این پوشش ها در نمای ساختمان باعث عدم نفوذ کثیفی ها ، آلودگی ها ، باکتری ها و غیره ... به داخل ساختار مصالح می شود وظاهر اولیه ی نما را به خوبی حفظ می کند . مصالحی مانند آجر و بتن در صورت استفاده در نمای ساختمان بعد از بارندگی ها دچار شوره زدگی می شود که با استفاده از پوشش های آبگریز نانو نوین البرز می توان از این مشکل جلوگیری نمود . ایجاد محافظت قوی برای سنگ، آجر، گچ، سیمان و بتن از خصوصیات این نوع پوشش ها است.

معمولا در نما های آجری ، ماسه سنگی ، بتنی ، آلودگی ها به سرعت جذب می شود و در ظاهر آنها تغییرات نا مطلوبی را خواهد داشت . در چینین شرایطی استفاده از تمیز کننده های فشار قوی نیز کار ساز نمی شود ، اما در صورت استفاده از این پوشش ها ، همچنان که به سطح اجازه ی تنفس داده می شود از نفوذ مواد به سطح نیز جلوگیری میگردد ، بدین ترتیب رنگ و ساختار اصلی آن حفظ می شود.

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان البرز
آدرس :  استان البرز - کرج
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: نانو ضد آب آجر ، سنگ نمای ساختمان (بدون تغییر رنگ)
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط