ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

نیترات پتاسیم کاملا خالص صنعتی بدون کلر

نیترات پتاسیم کاملا خالص صنعتی بدون کلر

قیمت : به روز و بسیار مناسب

شرکت مینار ارائه دهنده و تولید کننده بیش از 180 نوع مواد شیمیایی آزمایشگاهی و صنعتی می باشد و قادر است ماده نیترات پتاسیم خالص صنعتی در حد آزمایشگاهی را جهت مصارف لعاب کاری , کود و شرایط خاص و ظریف ارائه نماید.
پتاسیم نیترات ارائه شده کاملا خالص و دارای کیفیت عالی می باشد.
تولید و فروش نیترات پتاسیم کاملا خالص و قیمتی بسیار مناسب

صنعت کشاورزی :
  پتاسیم یکی از عناصر غذایی اولیه موجودات زنده جانوری و گیاهی است، کودهای پتاسیم بعد از نیتروژن و فسفر، سومین کود از نظر مصرف هستند، کودها 95% از مصرف پتاسیم را به خود اختصاص داده اند و کمتر از 10 درصد آن به مصرف تهیه مواد شیمیایی می رسد.
  کودهای طبیعی یا شیمیایی باعث افزایش توانایی خاک برای رشد و سلامت گیاه است که حاوی نیتروژن، فسفر یا پتاسیم می باشد و این عناصرحاصل خیزی خاک را افزایش می دهند.
  پتاسیم فعالیت یا عدم فعالیت آنزیم‌ها، استفادة بهینه از آب، فتوسنتز و انتقال قندها، تولید نشاسته، در ترکیبات پرانرژی لازم برای رشد گیاهان، مقاومت در برابر بیماری‌ها و اثرات ناشی از خشکسالی، طعم و بوی میوه‌ها و سبزیجات را در گیاهان کنترل می‌کند.
  عرضه پتاسیم، بیشتر بصورت پتاس و کانی‌های پتاسیم‌دار، کانه‌ها و محصولات فرآوری شده (کودهای آماده برای مصرف، کودهای ترکیبی) صورت می‌گیرد.

صنایع مصرفی :
  پتاس در صنایع مختلفی استفاده می‌شود. اما مهمترین کاربرد آن به عنوان کود شیمیایی در صنایع کشاورزی است. سایر مصارف آن در صنایع غیر کشاورزی مانند تولید صابون و شوینده ها، رنگ های شیمیایی و داروها، صنایع شیشه و سرامیک، صنایع غذایی، تهیه گل حفاری و … هستند که حجم بسیار کمی از تولید پتاس، در این صنایع مصرف می‌شود. تعداد زیادی از نمک های پتاسیم بسیار مهم هستند و شامل برمید، کربنات، کلرات، کلرید، کرومات، سینید، دی کرومات، هیدروکسید، یدید، نیترات و سولفات پتاسیم می باشند.

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان آذربایجان غربی
آدرس :  استان آذربایجان غربی - ارومیه
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: نیترات پتاسیم کاملا خالص صنعتی بدون کلر
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :