ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

واردات، تامین و تهیه، فروش و اجاره کلیه تجهیزات، و

واردات، تامین و تهیه، فروش و اجاره کلیه تجهیزات، و

واردات، تامین و تهیه، فروش و اجاره کلیه تجهیزات، وسایل و مواد مصرفی دراگر آلمان Dräger

1)تیوب های تست گاز های دراگر Drager Gas Detector Tube
(تهیه و تا مین بیش از 160 انواع مختلف دراگر تیوب برای اندازه‌گیری گازهای آلاینده صنایع نفت و گاز و آزمایشگاهی، اندازه گیری مقدار گازها از طریق مشاهده تغییر رنگ حاصل از واکنش‌های شیمیایی انجام شده درون تیوب‌ها تست دراگر قابل انجام می‌باشد).

متداول ترین این تیوب تست ها:

Carbon Dioxide 100/a (100…3000 ppm) Tubes
کیت تست و آزمایش گازهای دراگر برای گاز دی اکسید کربن، طراحی شده برای محدوده 100 تا 3000 ppm. هر کیت شامل 10 تیوب شیشه ای می باشد. یک کیت شامل 10 عدد تیوب تست دراگر می باشد.

Carbon Monoxide 5/a (2,5…150 ppm) Tubes
کیت تست و آزمایش گازهای دراگر برای گاز مونو اکسید کربن، طراحی شده برای محدوده 2،5 تا 150 ppm. هر کیت شامل 10 تیوب شیشه ای می باشد. یک کیت شامل 10 عدد تیوب تست دراگر می باشد.

Hydrogen Sulfide 1/d (1…200 ppm) Tubes
کیت تست و آزمایش گاز های دراگر برای سولفید هیدروژن در گاز، طراحی شده برای محدوده 1 تا 200 ppm. هر کیت شامل 10 تیوب شیشه ای می باشد. یک کیت شامل 10 عدد تیوب تست دراگر می باشد.

Hydrogen Sulfide 100/a (100…2000 ppm) Tubes
کیت تست و آزمایش گاز های دراگر برای سولفید هیدروژن در گاز، طراحی شده برای محدوده 100 تا 2000 ppm. هر کیت شامل 10 تیوب شیشه ای می باشد. یک کیت شامل 10 عدد تیوب تست دراگر می باشد.

Impactor of OIL MIST (0.1 to 1.0 mg/m3) impactor
کیت تست و اندازه گیری ذرات معلق روغن دراگر موجود در گازها (هوا)، یک بسته حاوی 10 عدد impactor ذرات معلق روغن دراگر می باشد.

Water Vapour 20/a (20…1500 mg/m3) Tubes
کیت تست و آزمایش گاز های دراگر برای ذرات معلق بخار آب در گاز، طراحی شده برای محدوده 20 تا 1500 mg/m3. هر کیت شامل 10 تیوب شیشه ای می باشد. کیت شامل 10 عدد تیوب تست دراگر می باشد.

Oxygen 5% / B (5…23 Vol-%) Tubes
کیت تست و آزمایش گاز های دراگر برای گاز اکسیژن، طراحی شده برای محدوده 5 تا 23 VOl - % کیت شامل 8 تیوب شیشه ای می باشد. کیت شامل 8 عدد تیوب تست دراگر می باشد.

Carbon Dioxide 5% / A (5…60 Vol-%) Tubes
کیت تست و آزمایش گاز های دراگر برای گاز دی اکسید کربن، طراحی شده برای محدوده 5 تا 60 VOl - % کیت شامل 10 تیوب شیشه ای می باشد. کیت شامل 10 عدد تیوب تست دراگر می باشد.

2)پمپ دستی آکرو دراگر آلمانDrager Accuro pump
(پمپ آکاردئونی دستی دراگر با حجم 100 سی سی در هر ضربه، جهت استفاده به همراه تیوب تست های گاز دراگر).

3)گاز سنج دیجیتال دراگر ایکس-ای ام Drager X-am 3000
(دستگاه گاز سنج حرفه ای دراگر، سایز کوچک با تمام امکانات مدل های بزرگتر مانند دراگرایکس – ای ام Drager X-am 5000 و دراگر ایکس – ای ام Drager X-am 7000، با قیمت مناسب مشابه مدل های کوچک تر دراگر ایکس – ای ام Drager X-am 2000 و ایکس – ای ام Drager X-am 2500 ).

(بسیار مقاوم و محکم، با امکان سنجش 2 الی 4 گاز به طور همزمان، مناسب محیط های مرطوب و دریایی کلیه پروژه های نفت و گاز و آزمایشگاهی و عملیات های صنایع نفت و گاز، امداد و نجات، تونل ها، مناسب برای سنجش گازهای غواصی هوا و نایتروکس به عنوان آنالیزور اکسیژن، امکان سنجش گازهای اکسیژن، مونوکسید کربن، سولفور هیدروژن و تمامی گاز های قابل اشتعال، استفاده آسان، کالیبره شدن اتوماتیک بسیار آسان. (سنسورها از قبل کالیبره شده اند)، صفحه نمایش بزرگ، صدای آلارم بلند و قابلیت نصب پمپ برای استفاده در محیط های بسته).

4)گاز سنج سیمولتانت دراگر برای اندازه گیری مقدار گاز های و ذرات معلق موجود با استفاده از تیوب تست های دراگر، اندازه گیری چندین گاز به صورت همزمان، دستگاه و ست استفاده برای فشار های کار کم دراگر ایروتست آلفا Drager Aerotest Alpha، دستگاه و ست استفاده برای فشار های کار زیاد دراگر ایروتست اچ پی Drager Aerotest HP .

5)سیستم های تنفسی دراگر، ماسک های تمام صورت دراگر، ماسک های نیمه دراگر، کلیه تجهیزات و لوازم مربوط به سیستم های امداد و نجات، آتش نشانی، نفت و گاز، آزمایشگاهی و غواصی.و آتش نشانی.

6)سنسور های ویژه محصولات دراگر، چیپ های اندازه گیری گاز های کوتاه مدت دراگر آلمان.


کلیه محصولات ساخت کشور آلمان، واردات به طور مستقیم درکمترین زمان (یک هفته)، با تاریخ تولید روز و حداکثر تاریخ مصرف جهت شرکتهای پتروشیمی نفت گاز و بیمارستانی و صنایع مختلف، جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاهده تجهیزات موجود در انبار و قیمت های به روز، مشاوره فنی و یا سفارش کالا با بخش فنی و مهندسی شرکت ایراتک تماس بگیرید.

فروشگاه آنلاین تجهیزات نفت و گاز و لوازم آزمایشگاهی ایراتک

تلفن: ******** – 021
فاکس: ******** – 021

www.iratechstore.ir

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: واردات، تامین و تهیه، فروش و اجاره کلیه تجهیزات، و
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط