ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

پرینتر اچ پی لیزری رنگی MFP M177fw

پرینتر اچ پی لیزری رنگی MFP M177fw

قیمت : 895,000 تومان

چهارکاره‌ها از جمله محصولاتی هستند که در بازار ماشین‌های اداری دارای محبوبیت ویژه‌ای میباشند. خصوصا که حجم کم، کارایی بالا، کیفیت عالی و سرعت فوق‌العاده ای هم داشته باشند و نیاز کاربران را تا حد قابل توجهی برآورده ‌کنند.
یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه چاپگرهای چهارکاره، شرکت نام‌آشنای hp است که همگی با سری Laserjet Pro، ساخته شده‌ی این شرکت آشنایی داریم. از محصولات خوب و محبوب این سری چهارکاره‌ها می‌توان به چاپگر چهار کاره M177fw اشاره کرد. این چاپگر رنگی مناسب مصارف اداری بوده و با تکنولوژی چاپ لیزری در هر دقیقه 17 برگ سیاه و سفید و یا 4 برگ رنگی را به چاپ می‌رساند. سایز قابل پشتیبانی توسط این دستگاه سایز Legal بوده و هر ماه توان چاپ 20000 برگ و با کیفیت 2400 ImageRet را داراست. چاپگر مذکور از 4کارتریج شامل 1 مشکی و 3 رنگی برای چاپ اسناد استفاده می‌نماید.
یکی دیگر از وظایف این دستگاه، کپی اسناد و اوراق بوده که سرعتی معادل 17 برگ در دقیقه برای اسناد سیاه و سفید و 4 برگ در دقیقه برای اسناد رنگی دارد. رزولوشن کپی در تصاویر سیاه و سفید 600x400 dpi و در تصاویر رنگی 300x300 dpi می‌باشد و توان کپی به طور متوالی تا 99 برگ و بزرگنمایی از 25 تا 400 درصد، این دستگاه را قابل مقایسه با دستگاه‌های کپی تک‌منظوره کرده‌است.
در قسمت اسکنر این دستگاه با کیفیت اسکن 1200 dpi رو به رو هستیم که با توانایی ADF تا 35 برگ، در بازار عرضه در حال قدرت‌نمایی است. سرعت اسکن در HP M177fw برای اسناد رنگی 5.5ipm و برای اسناد سیاه و سفید 7.5ipm می‌باشد.
قسمت فکس این دستگاه، در هر سه ثانیه یک برگ را از طریق فکس با کیفیت 300x300 dpi ارسال می‌نماید و از یک مودم با سرعت 33.6 کیلوبایت بر ثانیه برای انجام آن بهره می‌گیرد. از طرفی مجهز به سیستم شماره‌گیری خودکار بوده که موجب راحتی کاربران برای ارسال اسناد می‌شود.
همه‌ی این توانایی‌ها در یک دستگاه دوست داشتنی به ابعاد 423x425x335 میلی‌متر و وزن 16 کیلوگرم از سوی شرکت اچ پی ارائه شده‌است. سینی کاغذ این دستگاه ظرفیت 150 برگ داشته و برای ارسال فرمان‌های مورد نیاز علاوه بر پورت Hi-Speed USB 2.0 می‌توان از امکانات شبکه ای این دستگاه مانند شبکه وایرلس و شبکه اترنت استفاده نمود. برای کنترل این فرمان‌ها نیز می‌توان از یک صفحه نمایش لمسی به وسعت 3 اینچ کمک گرفت.

» سایر تصاویر برای این آگهی

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: پرینتر اچ پی لیزری رنگی MFP M177fw
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :