ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

پرینتر لیزری چهارکاره اچ پی LaserJet Pro MFP 225DW

پرینتر لیزری چهارکاره اچ پی LaserJet Pro MFP 225DW

قیمت : 880000 تومان

خیلی از کاربران ماشین‌های اداری از کار با چند دستگاه متعدد برای انجام فعالیت‌های مختلف خود خسته می‌شوند. چاپگر چهار کاره لیزری M225dw یکی از محصولاتی است که شرکت اچ پی از سری LaserJet Pro برای حل مشکل اینگونه از کاربران تولید کرده است. این دستگاه در عین حجم مناسب ، وظایف اداری مانند چاپ، اسکن، کپی و فکس را بر عهده می‌گیرد.
قسمت چاپگر این دستگاه شامل یک کارتریج (مشکی) است که قادر به چاپ اسناد تا رزولوشن 600x600dpi می‌باشد. همچنین قابلیت چاپ دورو و توان چاپ 8000 برگ در ماه را داراست. از تکنولوژی HP FastRes 1200 برای بالا بردن کیفیت اسناد چاپ شده استفاده میکند و می‌توان گفت از این لحاظ جزو پرینترهای لیزری با کیفیت محسوب می‌گردد.
اسکنر موجود در قسمت بالای این دستگاه از سه تکنولوژی برای اسکن بهره برده که یکی از آنها قابلیت تشخیص چهره افراد می‌باشد. از دیگر ویژگی‌های این اسکنر می‌توان به ADF یا اسکن خودکار اسناد تا 35 برگ اشاره نمود. اسکن معمولی را برای اسناد رنگی تا 600dpi و برای اسناد تک رنگ تا dpi1200 انجام می‌دهد که با توجه به سرعت فوق‌العاده برای اسناد تک رنگ (15برگ در دقیقه) و اسناد رنگی (6برگ در دقیقه) از طریق ADF باید گفت در کنار پاسخگویی به اسکن عکس، قادر به اسکن اسناد متنی با سرعت و حجم بالا نیز خواهد بود. عمق اسکن در این محصول چهارکاره 24 bit بوده و از این لحاظ قابل رقابت با اسکنرهای تک منظوره می‌باشد. سایز اسکن تا A4 و فرمت های قابل استفاده برای ذخیره‌ی تصاویر شامل JPEG ،PDF، PNG میباشد. با توجه به قابلیت‌های شبکه‌ای دستگاه می‌توانید از امکان پرینت و اسکن آن در شبکه بیسیم و یا شبکه اترنت استفاده نمائید.
در دقیقه 26 برگ توان کپی دارد که نشانه ای از قدرت در حجم بالا و زمان کم این چهارکاره دوست داشتنی می‌باشد. توان بزرگنمایی در قسمت کپی این دستگاه از 25 تا 400 درصد بوده و برای فکس با کیفیت 300 dpi از مودمی با سرعت 33.6 کیلوبایت بر ثانیه استفاده می‌نماید. حافظه فکس آن تا 400 برگ ظرفیت داشته و در هر سه ثانیه یک برگ را از طریق فکس ارسال می‌نماید.
همه‌ی این ویژگی‌ها و کارایی در دستگاهی به ابعادmm 442×289×371 با وزن 11.1 کیلوگرم تعبیه شده است و برای کنترل فرمان‌های ارسالی از یک صفحه نمایش لمسی با وسعت 3اینچ میتوان استفاده نمود، از طرفی دارای حافظه 256 مگابایت ، پردازنده با سرعت 600مگاهرتز و پورت اتصال USB 2.0 می‌باشد.

» سایر تصاویر برای این آگهی

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: پرینتر لیزری چهارکاره اچ پی LaserJet Pro MFP 225DW
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :