ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

چاپ ، بسته بندی و جعبه سازی برگ پک

امروزه در کشور ما با توجه به پیشرفت های چشم گیر صورت گرفته و همچنین سرمایه گذاری های بخش خصوصی محصولات باکیفیت بالایی تولید و روانه بازار میشود ، این محصولات از نظر کیفیت خود محصول در سطح قابل قبول و در موارد بسیاری بالاتر از کیفیت محصولات مشابه خارجی میباشد ولی در عمل میبینیم که فروش محصولات خارجی و استقبال مردم از این مارک های خارجی بیشتر از داخلی میباشد . از این رو بسیاری از صنعتگران و حتی محققین درصدد بررسی این مشکل برآمدند ، یکی از نکات بسیار جالب و قابل توجه در نتیجه بررسی های آنها این بود که بسیاری از خریداران محصولات خود را با در نظر گرفتن ویژه گی های ظاهری و نوع بسته بندی محصول خرید میکنند یعنی در واقعمحصولاتی را انتخاب میکنند که دارای ظاهر زیبا و در بسته بندی های شیک و چشم گیر ارائه شده باشند .
از این رو ضعف قسمت بسته بندی و چاپ در بخش بزرگی از محصولات تولیدی ما احساس شد و به این نتیجه رسیدند که در کنار تولید محصول با کیفیت استفاده از بسته بندی های زیبا و مشتری پسند باید در دستور کار تولیدکنندگان قرار گیرد .

شرکت تبلیغاتی برگ سبز واحد چاپ و بسته بندی برگ با استفاده از دیتگاه های پیشرفته به روز و مواد اولیه با کیفیت و همچنین استفاده از طراحان و نیروهای ماهر تاکنون توانسته است تا کمک بسیاری به این بخش از صنعت نماید .
این شرکت تاکنون با بسیاری از شرکت ها و سازمان های خصوصی و دولتی همکاری داشته و توانسته خدماتی ارزشمند را به آنها ارائه داده و رضایت خاطر مشتریان خود را جلب نماید .

این واحد تولید کننده انواع جعبه مقوایی ، جعبه لمینتی ، جعبه مقوای بهداشتی و کلیه خدمات چاپ ، بسته بندی و جعبه سازی میباشد .

از جمله میتوان به:
•جعبه مقوایی
•جعبه مقوای ایندربرد
•جعبه مقوای پشت سفید
•جعبه مادر
•جعبه مقوایی لمینتی
•جعبه مقوای فلوت و پشت طوسی
•جعبه مقوای بهداشتی
•جعبه فانتزی ( هارد باکس )
اشاره کرد

همچنین خدمات دیگری از قبیل :
سلفون و یو وی UV ، متالایز ، امباس جعبه ، چاپ برجسته ، چاپ رنگ پنتون ، طلا کوب و نقره کوب جعبه ، طراحی جعبه خاص ، uv موضعی
توسط واحد چاپ و بسته بندی برگ سبز ارائه میشود .

شما عزیزان و مشتریان گرامی میتوانید با مراجعه به سایت اینترنتی ما و قسمت چاپ و بسته بندی از نوع طرح ها و قیمت های انها اطلاع یافته و نسبت به سفارش کار اقدام نمایید .
بهترین را برای شما درنظر گرفته ایم

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: چاپ ، بسته بندی و جعبه سازی برگ پک
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط