ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

چاپ سربرگ در کرج

چاپ سربرگ در کرج

چاپ انواع سربرگ



سربرگ در واقع همان برگه ای است که برای نگارش نامه های رسمی مورد استفاده قرار می گیرد. در حقیقت شخص حقیقی یا حقوقی با نوشتن متن مورد نظر روی سربرگ خود، ضمن بخشیدن نوعی هویت بصری به مکاتبات، به نوعی اعتبار، اصالت و رسمیت آن متن را نیز به خواننده آن منتقل می کند.

بنابراین بر همگی اشخاص حقوقی اعم از وزارت خانه ها، سازمان ها، ادارات، شرکت ها، موسسات، کانون ها، انجمن ها، اتحادیه ها و غیره و همچنین اشخاص حقیقی دارای درجه اعتبار قانونی شامل پزشکان، وکلا، مهندسان، کارشناسان رسمی و برخی از صنوف، شایسته است، در ابتدا نسبت به چاپ سربرگ به عنوان یکی از ابزار لازم و ضروری کار خویش، اقدام نمایند. (در اصطلاح عموم به سربرگ پزشکان سرنسخه گفته می شود.)

یک سربرگ باید در برگیرنده عناصر مهمی چون آرم و نشان، نام و زمینه فعالیت، محل درج تاریخ، شماره و پیوست، و نهایتاً آدرس و تلفن باشد. نکته مهم این که سربرگ شخص به هیچ وجه نباید به محل درج پیام های تبلیغاتی شخص تبدیل شود.

دارنده سربرگ می تواند از آن برای متن های رسمی همچون مکاتبات رسمی یا اداری، صدور فاکتور و یا برای درج قرارداد ها استفاده نماید.

ویژگی منحصر به فرد سربرگ دسته بندی و چسب شدن است. به این صورت که عموماً از سمت بالا و یا در پاره ای موارد از سمت چپ کاغذ، در بسته های تقریبی 100 تایی، به اصطلاح سرچسب یا کنار چسب می شود، و بدین نحو از پراکندگی کاغذ های سربرگ جلوگیری می گردد.

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان البرز
آدرس :  استان البرز - کرج
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: چاپ سربرگ در کرج
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :