ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

چاپ پرچم در کرج

چاپ پرچم تشریفاتی و رومیزی در کرج

گروه تبلیغاتی نقش و نگار با بیش از 10 سال سابقه درخشان در زمینه چاپ پرچم در کرج توانسته است به قطب چاپ پرچم در کرج تبدیل شود .

تنوع در طرح و چاپ، بکارگیری بهترین مواد اولیه و تجهیزات کارگاهی، ارائه خدمات با کیفیت و تضمین شده و تحویل به موقع سفارشات از عواملی است که تا کنون رضایت و خوشنودی مخاطبین ما را فراهم نموده است
گروه تبلیغاتی نقش و نگار با استعانت از خداوند متعال ویک دهه سابقه در عرصه تولید و پخش پرچم در کشور در راستای پیشبرد اهداف تبلیغاتی مدیران سازمان ها، ادارات و موسسات با آنها همکاری نموده است . در سالهای نه چندان دور تهیه انواع پرچم حتی با کیفیت نازل در کشور بسیار بسیار دشوار و شاید در برخی موارد با توجه به نیازهای فوری, امری دور از دسترس بود. متاسفانه با عنایت به سابقه 50 ساله تولید پرچم در کشورمان هنوز روش های دستی و سنتی برای تولید این محصول مرسوم است. اما گروه تبلیغاتی نقش و نگار از ابتدای تاسیس در جهت بروز کردن اطلاعات تولید پرچم در ایران گام برداشته و به حمدالله با تلاش متخصصین متعهد و مجرب گروه در دهه اخیر، بتدریج فراهم شدن انواع پرچم با تنوع, اندازه, مدل و کیفیت در کشور میسر شده و در جهت بهبود کیفیت پرچم, خصوصاً پرچم مقدس کشور عزیزمان قدم های بزرگی برداشته شده است.
در کنار شماییم و امیدواریم با تلاش تمامی مجموعه نقش وگار بتوانیم گامهای موثری در جهت افزایش رضایت مندی شما عزیزان برداریم.

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان البرز
آدرس :  استان البرز - کرج
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: چاپ پرچم در کرج
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :