ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

گرم کننده قابل حمل 8 لیتری

گرم کننده قابل حمل 8 لیتری

قیمت : ارسال رایگان به تمان نقاط تهران در صورت خرید بالای

همیشه در مسافرت های جاده ای به دنبال دکه ای کوچک برای خرید آب خنک, آبمیوه و یا نوشابه می گردیم ،گاهی اوقات هم مجبوریم به قطعات یخی که سر شار از ناخالصی هستند اکتفا کنیم ،اما اگر ماشین شما مجهز به یک یخچال کوچک برای خنک نگه داشتن مایعاتتان باشد چه طور است؟
لذت استفاده از یخچال ماشین تنها در هوای گرم تابستان با استفاده از حالت سرد کن و یا در هوای سرد زمستان و نگهداری و گرم کردن غذا مشخص می شود . طراحی دستگاه بسیارزیبا بوده و قابلیت اتصال مستقیم به برق شهر و یا برق ماشین را دارد.
این دستگاه به گونه ای طراحی گردیده که قابلیت استفاده در خودروهای سواری با برق 12ولت (DC) را دارد.
نحوه راه اندازی این دستگاه در خودرود توسط سیم رابط فندکی می باشد که در جا فندکی اتومبیل قرار گرفته و برق را از اتومبیل به دستگاه انتقال می دهد و با مصرف ناچیز برق هیچگونه آسیبی به باطری و کارکرد اتومبیل نمی رساند.
داخل درب و بدنه های این دستگاه تماما فوم مخصوص (Polyurethane) تزریق گردیده که بصورت نوعی عایق عمل نموده و کمترین تبادل حرارتی و برودتی را با دمای محیط دارد و این امکان را به دستگاه می دهد که پس از خاموش نمودن و خارج کردن ان از اتومبیل به منظور استفاده در فضای باز، پارکها، جنگلها، کنار دریا و غیره به مدت چندین ساعت برودت داخلی دستگاه را حفظ نماید.

محصول دارای یکسال گارانتی می باشد و موارد عدم شمول گارامتی شامل : شکستکی ناشی از ضربه، آب خوردگی قسمت های الکترونیکی ، نگهداری ناصحیح قطعه وعدم رعایت موارد اعلام شده در راهنمای مشتری قطعه به هنگام استفاده، تعمیر توسط افراد غیر مجاز. خرابیهای ناشی از سیستم برقی خودرو

ارسال رایگان به تمان نقاط تهران در صورت خرید بالای 3 عدد از این یخچال
جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید با شماره های زیر تماس بگیرید
شماره تلفن : *********** ( خانم کاووسی )
شماره تلفن ثابت : ***********

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: گرم کننده قابل حمل 8 لیتری
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط