ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کلمات کلیدی

گروه صنعتی سپهر اصفهان سازنده پایه پرچم های مرتفع

گروه صنعتی سپهر اصفهان سازنده پایه پرچم های مرتفع

قیمت : 09126186080

گروه صنعتی سپهر اصفهان سازنده پایه چراغهای خیابانی و پارکی، برج روشنایی، پایه پرچم، پایه دوربین، مبلمان شهری، سطل زباله، دستگاه های ورزشی فضای باز، وسایل بازی پارکی و دیگر سازه های فلزی سطح شهر و سطح پارک ها آماده خدمت رسانی در زمینه زیبا سازی فضای شهری به هم وطنان عزیزمان میباشد.

گروه صنعتی سپهر فعالیت خود را از سال 1374 با هدف ارایه خدمت به عمران و آبادانی کشور در زمینه تجهیزات روشنایی- نورپردازی و مبلمان شهری آغاز نموده است.

این واحد صنعتی در راستای اعتلای هدف خویش- اقدام به طراحی- ساخت و اجرای پایه پرچم های مرتفع-برج های روشنایی و انواع سازه های فلزی- پارکی و مبلمان شهری نموده است.

این شرکت با در اختیار داشتن کادر مهندسی مجرب- توانسته است تمامی مراحل طراحی- نورپردازی- ساخت و اجرای تمامی پروژه های خود را تحت کنترل داشته و هرساله بیش از پیش برگی زرین به افتخارات خود بیفزاید که در این راستا به موفقیت های چشمگیری ازجمله اخذ گواهی نامه مدیریت ISO 9001 نایل گردیده است.

این شرکت به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان صنعتی با پشتوانه علمی و عملی خود زمینه ای را برای مشتریان خود فراهم آورده تا با ارایه طرح های نوین اجرایی بهترین و زیباترین طرح را جهت نورپردازی و زیباترین طرح را جهت نورپردازی و زیبا سازی میادین- خیابان ها- بلوارها- مکان های تفریحی- ورزشی- اماکن مقدس و ... انتخاب نموده و با اطمینان خاطر به انجام رساند. و هم اکنون آمادگی خود را جهت پذیرش انواع پروژه های مربوطه با مراجع ذیصلاح اعلام می دارد.
کارخانه: اصفهان- نجف آباد- شهرک صنعتی منتظریه ***********
دفتر فروش: اصفهان-خیابان وحید ***********
*********** و ***********
www.sepehrcompany.com

» سایر تصاویر برای این آگهی

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان اصفهان
آدرس :  استان اصفهان - اصفهان
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: گروه صنعتی سپهر اصفهان سازنده پایه پرچم های مرتفع
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :