ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

گزارشگر ابری چیست؟

گزارشگر ابری چیست؟

گزارشگر ابری چیست؟
***************************
***************************
تمام سانترال‌های پاناسونیک بدون در نظر گرفتن مدل و نوع آن قابل اتصال به کامپیوترهستند که از این طریق عمل برنامه‌ریزی آن را نیز می‌توان انجام داد، هم چنین از این طریق اطلاعات لازم تماس را به کاربران می‌دهد. نرم‌افزار SMDR یکی از برنامه‌های کاربردی این سیستم ارتباطی است که گزارش تمامی مکالمات در آن ثبت می‌شود. دستگاه سانترال توسط کابل RS-232C به رایانه وصل می‌شود و در این هنگام به کاربر این اجازه داده می‌شود که لیست جزئیات تماس را مشاهده و در صورت نیاز آن را چاپ کند.
این برنامه کاربردی اطلاعاتی بی‌نظیر را با بیش‌ترین جزئیات به کاربر ارائه می‌دهد، اما یکی از معایب این نرم‌افزار دسترسی به این اطلاعات از طریق رایانه فقط در محلی است که سانترال در آن وجود دارد و عدم دسترسی به تماس‌ها خارج از محیط کار است.
توسط گزارشگر ابری می‌توان ریزترین اطلاعات را از همه جا کنترل کرد
این سرویس ابری، سرویسی تحت بستر اینترنت است که توسط آن می‌توان جزئیات تماس‌های شرکت را مانند تماس‌های ورودی، تماس‌های خروجی، تماس‌های از دست رفته، تماس مستقیم با داخلی‌ها و مدت زمان هر مکالمه را تحت وب مشاهده کرد. هر کاربر در این سرویس توسط نام کاربری خود می‌تواند دستگاه سانترال خود را معرفی کند. سانترال را می‌توان توسط کابل به کامپیوتر وصل کرد و این کامپیوتر از طریق اینترنت لحظه به لحظه اطلاعات رخ داده را به این سرویس انتقال می‌دهد و این نرم‌افزار با پردازش و تحلیل این اطلاعات آن‌ها را برای فرد در هر جایی که دسترسی به اینترنت داشته باشد قابل‌دسترسی می‌کند.
***************************
برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ******** تماس حاصل فرمایید.

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: گزارشگر ابری چیست؟
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :