ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

گوشی موبایل سونی اکسپریا سولا - Sony Xperia Sola

Xperia Sola یکی از گوشی‌های رده متوسط Sony است که علی رغم ابعاد کوچک، دارای صفحه نمایش 3.7 اینچی، دوربین 5 مگاپیکسلی، پردازنده دو هسته ای یک گیگاهرتزی و 512 مگابایت حافظه RAM است.
Xperia Sola دارای امکانات سخت افزاری مناسبی است. در قلب تپنده این گوشی یک پردازنده دو هسته ای یک گیگاهرتزی قرار دارد و میزان حافظه RAM آن 512 مگابایت است. این میزان قدرت پردازشی موجب عملکرد روان و سریع این گوشی در حین انجام هر کاری می‌شود. Xperia Sola دارای 8 گیگابایت حافظه داخلی است که تنها 5 گیگابایت آن در اختیار کاربر قرار دارد. همچنین به دلیل پشتیبانی از شیار کارت حافظه MicroSD امکان ارتقا حافظه آن تا 32 گیگابایت وجود دارد.
Xperia Sola دارای چیپ NFC است و با به‌کارگیری این قابلیت قادر است با تگ‌های هوشمند NFC ارتباط برقرار کرده و از این طریق برنامه های مختلفی را اجرا کرده یا تنظیمات مختلف را تغییر دهد.
دارای یک قابلیت منحصر به فرد با نام Floating Touch یا لمس شناور است که امکان منحصر به فردی را در مرورگر عرضه می کند.
با این قابلیت وقتی انگشت خود را با فاصله از روی صفحه لمسی حرکت می دهید درست مانند این است که در PC موس خود را حرکت می دهید و نشانگر را روی لینک ها و عناصر دیگر وب حرکت می دهید بدون اینکه کلیک کرده باشید؛ این قابلیت برای اولین بار در Xperia Sola عرضه شده است و امکان استفاده از برخی سایت هایی که با موبایل قابل استفاده نیستند مخصوصاً سایت های وابسته به محتوای فلش را بر روی گوشی می دهد. همچنین سونی قول داده است که این قابلیت را به اپلیکیشن های دیگر گوشی نیز با عرضه آپدیت ارائه کند تا قابلیت های جدیدی به گوشی اضافه شود.
http://www.shahredigi.com

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان آذربایجان غربی
آدرس :  استان آذربایجان غربی - تکاب
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: گوشی موبایل سونی اکسپریا سولا - Sony Xperia Sola
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :