ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

مخزن 1000 لیتری منظم آی بی سی

محصول انحصاری سمکوپلاست و معرفی آن:
مخزن 1000 لیتری با نام اختصاری IBC(Intermediate Bulk Container) به عنوان مخزن جابجایی و نگهداری مایعات با حجم میان-فله ای مطرح بوده و شامل حفاظ فلزی پالت ، شیر تخلیه و درب پیچی می باشد.
IBC مخزنی مناسب برای نگهداری مایعات شامل مواد پتروشیمی و شیمیایی خطرناک ، مواد اولیه مختلف ، محصولات و مواد غذایی مانند کنسانتره ، انواع روغن ، گلوکوز ، آب و ... می باشد.
این مخازن از 50 سال پیش در صنایع مختلف وارد شده و شناخته شده است ولی از حدود 25 سال پیش مدل های مختلف آن مطرح گردیده که عملیات جابجایی و نگهداری مایعات را بطور اقتصادی و ایمن فراهم کرده است.
ابعاد: این مخزن در سطح 1x1.20 به ارتفاع 1 متر می باشد که حجمی بالغ بر 1000 لیتر را فراهم می سازد.همچنین بسته به نوع IBC وزن آن بین 90 تا 200 کیلوگرم است.
پالت زیر مخزن این اجازه را می دهد تا جابجایی و انبار توسط لیفتراک به راحتی انجام پذیرد و مخازن از2 تا 4 ردیف روی هم گذاشته شوند تا سطح کمتری از انبار را اشغال کنند..
مزایا:
- قابل بازیافت: "بسته بندی قابل بازیافت و چند بار مصرف ، راهی برای آینده بهتر "
- فضای ایده ال: هنگامی که 4 بشکه روی یک پالت حجمی در حدود 800 لیتر را جابجا می کند ، یک IBC می تواند 1000 لیتر حجم داشته باشد.همچنین یک کانتینر 40 فوت که با 80 بشکه 16 هزار لیتر حجم را اشغال می کند با آی.بی.سی 20 هزار لیتر گنجایش بار دارد.
- کاهش زمان و نیرو: به راحتی پر و خالی می شود ، می توان روی همدیگر قرار داد و با هر وسیله حمل و نقلی جابجا کرد.
- امنیت بالا: به دلیل دارا بودن حفاظ فلزی متصل به پالت امنیت مناسبی را برای مواد داخل ایجاد می کند.

تلفن :  منقضی شده
منطقه : 
آدرس : 
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: مخزن 1000 لیتری منظم آی بی سی
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :
یک IBC می تواند 1000 لیتر حجم داشته باشد. می توان روی همدیگر قرار داد و با هر وسیله حمل و نقلی جابجا کرد. این مخازن از 50 سال پیش در صنایع مختلف وارد شده و شناخته شده است ولی از حدود 25 سال پیش مدل های مختلف آن مطرح گردیده که عملیات جابجایی و نگهداری مایعا فله ای مطرح بوده و شامل حفاظ فلزی پالت شیر تخلیه و درب پیچی می باشد. IBC مخزنی مناسب برای نگهداری مایعات شامل مواد پتروشیمی و شیمیایی خطرناک مواد اولیه مختلف محصولات و مواد غذایی مانند کنسانتره انواع روغن گلوکوز آب و ... می باشد.