ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

مشاوره ، طراحي و استقرار سامانه مديريت ارتباط با مشتري با در بستر Microsoft CRM توسط شرکت کارا سيستم

با بهره گيري از خدمات ما، هزينه هاي خود را در یازاريابي و فروش کاهش دهيد، خطاي انساني سيستم خود را کاهش دهيد، فروش خود را بالا ببريد

آيا مي دانيد CRM چيست ؟

CRM سیستمی جهت گردآوري و يكپارچه‌سازي اطلاعات و فرآیندهای مرتبط با مشتریان به منظور تجزیه و تحلیل و بهره‌برداري مؤثر و هدفمند از آنهاست. اين اطلاعات مي‌تواند در رابطه با فروش، بازاريابي، خدمات، پشتیبانی، نيازها و حساسيت‌هاي بازار، رقبا و مشتریان باشد. CRM این امکان را در اختیار سازمان قرار می دهد تا فرصتهای بالقوه در ارتباط با مشتریان را به منبع درآمد تبدیل کند. در واقع CRM یک استراتژي کسب و کار است كه هدف آن بهينه‌سازي فرآیندهای سازمان، افزایش سود و درآمدزايي و همچنین رضايت مشتريان از طریق ارائه خدمات منحصربفرد می باشد.

استراتژی CRM بر اساس مباني زير طراحي شده است:

• اصلاح استراتژیهای سازمان

• ساماندهی فرآیندهای سازمان

• افزایش فروش و سهم بازار

• استفاده از فرصتهای تجاری

• ساماندهي ارائه خدمات براساس نيازهاي مشتري

• بالابردن سطح رضايت مشتريان مطابق اصول مشتري مداري

• پياده‌سازي فرآيندهاي مشتري محور



برخی از امکاناتی که با پیاده سازی سیستم CRM در اختیار سازمان قرار میگیرد عبارتند از:

• بخش بندی بازار و دسته بندی مشتریان بر اساس معیارهای مختلف

• ارزیابی عملکرد کارکنان فروش

• گزارشات تحلیلی بازاریابی و فروش

• کاهش هزینه های بازاریابی، فروش و خدمات مشتریان

• هدفگذاری فروش و بازاریابی و کنترل سازمان در مسیر دستیابی به اهداف

• ارزیابی اثربخشی فعالیتهای بازاریابی و تبلیغات

• ثبت تاریخچه تعاملات سازمان با مشتریان

• مدیریت فرصتهای فروش

• مدیریت مشتریان بالقوه

• یکپارچه سازی اطلاعات و فرآیندهای سازمانی

• کنترل و ارزیابی عملکرد واحدهای تجاری، شعبات و نمایندگیها

• طراحی و اجرای کمپین های بازاریابی و ارزیابی تاثیرگذاری آنها

• مدیریت خدمات مشتریان

• مدیریت شکایات و درخواستهای مشتریان

• مدیریت رویداد

• تحلیل نیازمندیها و تمایلات بازار

• مدیریت وظایف کارکنان

• دشبوردهای مدیریتی

• دسترسی به اطلاعات و کنترل سازمان از دور



• آشنایی با Microsoft Dynamics CRM

سیستم Microsoft Dynamics CRM ابزاری قوی در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری می باشد که در رنکینگ گارتنر جزء سیستمهای برتر و از رهبران بازار معرفی شده است. این سیستم، چهار حوزه اصلی مدیریت کسب و کار اعم از؛ مدیریت بازاریابی، مدیریت فروش، مدیریت خدمات مشتریان و مدیریت فعالیت ها را تحت پوشش قرار می دهد. ازدلایل تمایز این سیستم نسبت به سیستمهای دیگر، بویژه نرم افزارهای ایرانی و منبع باز (Open Source)، می توان به موارد زیر اشاره کرد.

• Microsoft Dynamics CRM یک راهکار مناسب بین المللی به منظور اختصاصی سازی و توسعه ی سیستم کاملا در دسترس، که به سازمان این امکان را می دهد تا به شخص یا شرکت خاصی وابسته نباشد.

• نامحدود در برابر افزایش حجم اطلاعات با قابلیت های فنی و تخصصی بالا

• امنیت اطلاعات بسیار بالا بر خلاف نرم افزارهای ایرانی و تعیین حقوق دسترسی برای هر کاربر

• Microsoft Dynamics CRM مناسب برای سازمانهای مختلف از کوچک تا بسیار بزرگ و در صنایع مختلف

• هزینه پیاده سازی Microsoft Dynamics CRM پایین با امکانات بالا



از دیگر مزایای Microsoft Dynamics CRM می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

1. قابلیت یکپارچه سازی با دیگر سیستمهای سازمان

2. امنیت بسیار بالای اطلاعات با امکان تعریف حقوق دسترسی برای هر کاربر

3. یکپارچگی کامل با دیگر محصولات مایکروسافت

4. امکان توسعه و اختصاصی سازی بر اساس نیازمندیهای آتی سازمان

5. بدون محدودیت در تعداد کاربران

6. مدیریت اطلاعات در حجم زیاد

7. سادگي محیط کاربری و مبتنی بر منطق نرم افزارهای Office

8. یادگیری سریع کارکنان

9. بر اساس وب و مبتني بر معماري NET.

10. امكان تغيير گردش كار بر اساس نياز سازمان

11. تحلیل دقیق و سريع اطلاعات در حجم بسيار زياد

12. امکانات فنی فوق العاده قوی و کاربردی



معرفي شرکت کارا سيستم

شرکت مشاوره مدیریت کاراسیستم به پشتوانه ی یک دهه تجربه و فعالیت مدیران مجرب ، این هدف را به دنبال دارد که شرایط مطلوبی در زمینه ی مدیریت بازاریابی و مدیریت ارتباط با مشتری برای سازمان های ذینفع به وجود آورد. سازمان های پیشرو در صنایع مختلف از جمله: نفت، مخابرات، تاسیسات، آموزش عالی، بیمه، لیزینگ، صنایع غذایی، فناوری اطلاعات و.....

خدمات شرکت کارا سیستم طیف وسیعی از مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) را در بر میگیرد که منطبق با استانداردهای جهانی و متدلوژیهای معتبر می باشد. راهکارها و خدمات شرکت کارا سیستم به نحوی طراحی شده اند که نیازمندیهای اساسی سازمان، در زمینه مدیریت بازاریابی، فروش و خدمات مشتریان را با استانداردهای علمی و حرفه ای پوشش دهد.

درك صحيح از چالش ها و ارتباط آنها با ساير عوامل سيستمي و نيز تمرکز بر اثربخشی و نتیجه، از اصول بنياني تفكر نيروي كارشناسي ما می باشد.

خدمات شرکت کارا سیستم عبارتند از:

1. پیاده سازی سیستم CRM

2. پیاده سازی سیستمهای مدیریتی مبتنی بر CRM

3. مشاوره مدیریت



راههاي ارتباط با ما چيست ؟

تلفنهاي تماس : ******** – ********

فکس : ********

وبسايت ما : www.karasystem.co

ايميل : [email protected]

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  تهران
آدرس :  خیابان طالقانی، تقاطع سهروردی، ساختمان اداری محیا، طبقه سوم واحد 2
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: مشاوره ، طراحي و استقرار سامانه مديريت ارتباط با مشتري با در بستر Microsoft CRM توسط شرکت کارا سيستم
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط