پرداخت با کارتهای عضو شتاب
آگهی های جدید
- کفش کوهنوردی لسپورتیوا اکسترم
- خرید پروفیل سازه از سازه کاران
- پیمانکاری ساختمان توسط پیمانکار مجرب
- اعطا نمایندگی کیک و کلوچه با 50 درصد تخفیف
- اعطا نمایندگی کیک و کلوچه با 50 درصد تخفیف
- بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها
- بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها
- بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها
- فولاد ck45-میلگرد ck45-ورق ck45-لوله ck45-تسمه ck45
- ورق استیل 316L-استیل 316L-فولاد نسوز 316L-فولاد نسوز 316ال
- استنلس استیل - فولاد ضد زنگ
- میلگرد spk-فولاد spk-فولاد سردکار
- لوله استیل -لوله استنلس استیل-انواع لوله استیل
- میلگرد استیل 304-ورق استیل 304-تسمه استیل 304
- فولاد ck75-میلگرد ck75-فولاد فنر ck75-تسمه ck75
- ورق A36-فولاد A36--لوله A36-ورق-فولاد ساختمانی
- فولاد 2510-میلگرد 2510-تسمه 2510-فولاد ابزار
- اینکونل- فولاد مقاوم بالا-inconel-فولاد ضد خوردگی
- میلگرد 7131-فولاد سمانته 7131- میلگرد سمانته 5920
- لوله مانیسمان-لوله آتشخوار-بدون درز-درز دار
- واردات فولاد-واردات استیل-فروش فولاد-فروش استیل
- میلگرد ck15-تسمه ck15-گرد ck15-فولاد ck15
- نبشی فولادی -نبشی L-نبشی V-نبشی فابریک
- میلگرد نقره ای-گرد نقره ای- فولاد ابزار سردکار
- vcn200- میلگرد vcn200-فولاد vcn200-فولاد ابزار
کلمات کلیدی
-
مانیتور touch -
touch 2 -
گیرنده دیجیتالی تلویزیون -
فروش كامپيوتر -
گيرنده ديجيتالي -
دیجیتال تلویزیون -
x box -
tablet wintouch q73 -
wintoch q75 -
ارزان تبلت -
یبلت -
تبلت وین تاچ -
وین تاچ -
wintouch -
تبلت -
قیمت تبلت wintouch -
مارشال -
monitor -
مادیران -
لامپی -
l1730 -
مادیران نماینده -
نماینده اول -
مانيتور -
mp3 player -
2342 -
m2342d -
مانیتور ال جی نماینده مادیران -
محصولات فیلیپس -
windows 7 -
دستگاه تقویت انتن -
مودم gsm usb -
رم میکرو -
درایور -
کابل usb به com -
at command -
تقویت کننده انتن -
70000 -
wll -
خواندن اطلاعات پورت -
ال سی دی -
ال ای دی -
الجی -
ای او سی -
مانیتور تی وی -
تی وی مانیتور -
اچ دی ام ای -
مانیتور الجی -
2253 -
monitor2253tq -
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان طلوع امکان ارتباط با سیستم VOIP مبتنی بر Linux را دارد.
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان طلوع امکان ارتباط با سیستم VOIP مبتنی بر Linux را دارد.این سیستم با ارتباط با سرور Astrisks قابلیت های زیر را دارا می باشد:
1- امکان تشخیص callreID (شناسایی مشتری)
با این امکان کلید تماس های گرفته شده با سرور VOIP به نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان طلوع منتقل شده و همزمان با نمایش مشتری بر روی صفحه CRM کلید اطلاعات آن مشتری نیز در دسترس قرار می گیرد و می توان کلیه اطلاعات مربوط به آن مشتری را با یک کلیک مشاهده کرد.
این سیستم به خوبی می تواند در جهت افزایش رضایت مشتریان و رسیدن به مشتریان وفادار، موثر باشد.
2- امکان شماره گیری (Dialing)
با این امکان با کلیک بر روی شماره تلفن های مشتریان که در سیستم ثبت شده اند از طریق سرور VOIP شماره گرفته شده و کاربر می تواند با مشتری صحبت نماید.
3- امکان ارسال فکس:
با این امکان ارسال فکس به شکل یک به یک مشتری و یا گروهی از مشتریان موجود در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان طلوع و از طریق سرور VOIP فراهم می شود.
4- امکان دریافت فکس:
با این امکان کلید فکس های دریافتی در سرور VOIP به نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان طلوع مستقل می شود و به عنوان یک ارتباط برای آن مشتری ثبت می گردد.
برخی از امکانات این نرم افزار:
1. ورود مشخصات و اطلاعات مشتریان حقیقی و حقوقی و پرسنل مرتبط
2. ثبت نحوه آشنایی و روانشناسی مشتری و تعیین کارشناس مرتبط با مشتری
3. گروه بندی و رده بندی مشتریان (بالقوه ، فعال و ...)
4. آرشیو کلیه ارتباطات مشتریان به همراه جزییات هر ارتباط (شخص تماس گیرنده، زمان ارتباط، نتیجه ارتباط)
5. امکان ایجاد پیوست به فایل های مرتبط با مشتری
6. ثبت ارسال نمونه کالا و جوایز برای مشتریان و نمایندگی ها
7. نظرسنجی و رضایت سنجی مشتریان
8. قابلیت تعریف وظیفه جهت ارتباطات بعدی با مشتریان (شامل پیگیری ها، قرار های ملاقات و جلسات کاری و ...) و یا وظایف درون سازمانی همراه با آلارم دهی در زمان تعیین شده ** کنترل کارتابل کلیه کاربران توسط مدیر
9. صدور و چاپ پیش فاکتور
10. صدور و چاپ فاکتور
11. سیستم انبار(چک کردن موجودی محصولات هنگام صدور پیش فاکتور و فاکتور، آلارم هنگام به حداقل رسیدن کالاها و ...)
12. ثبت قراردادهای عقد شده با مشتریان
13. ثبت تراکنش مالی مشتریان شامل نقد و چک و اقساط و وام و فیش و حواله و pos
14. تعریف بازاریابان مختلف، درصد آنها و حساب هر بازاریاب
15. تعریف نمایندگی ها و عاملین فروش
16. تعریف تامین کنندگان سرویس ها و محصولات مورد ارائه شرکت
17. ثبت اطلاعات رقبای کاری
18. تعریف محصولات وخدمات به همراه هزینه هر یک
19. خدمات پس از فروش
20. پیگیری پرونده های شکایات مشتریان
21. مدیریت پیشنهادات و انتقادات
22. تعریف کاربران با امکان تعیین الگوهای سطوح دسترسی روی فرمها و اطلاعات قابل مشاهده توسط هر یک از کاربران
23. دفترچه تلفن و آدرس ها
24. امکان کالر آی دی (Caller ID) و نمایش سابقه ارتباطی با مشتریان در هنگام تماس ایشان
25. امکان ذخیره فایل صوتی مذاکره با مشتری و درج در پرونده ارتباطات با مشتری
26. یادآور سیستم شامل تاریخ های پایان قرارداد، گارانتی، سررسید اقساط، سررسید چک ها، تولد، ازدواج، تاسیس شرکت با قابلیت هشدار روی کامپیوتر
27. قابلیت ارسال اس ام اس، ایمیل، فکس و نامه به شکل گروهی، با نام خود مشتری و ثبت در پرونده مشتری
28. قابلیت دریافت اس ام اس
29. امکان تخصیص کارتهای اشتراک یا کارت تخفیف
30. انجام جستجوی پیشرفته و فیلتر کردن داده ها در کمترین زمان
31. خروجی با فرمت های مختلف مانند اکسل، pdfو ... از کلیه اطلاعات
32. کمک به تحلیل، بررسی و تصمیم سازی مدیران سازمان توسط گزارشات مختلف مانند گزارش مشتریان، گزارش بازارهای هدف، گزارش قراردادها، گزارش چک و قسط ها، گزارش فاکتورها، گزارش بازاریاب ها، گزارش پیگیری ها، گزارش ارتباط با مشتریان، گزارشات آماری(به صورت نمودارهای دایره ای و میله ای)، گزارشات نموداری و مقایسه ای فروش، گزارشات با چاپ دلخواه از دیتاگریدها
نسخه تحت وب CRM طلوع علاوه بر امکانات فوق، دارای ویژگیهای زیر می باشد:
1. قابلیت اجرا تحت وب و دسترسی بدون محدودیت زمان و مکان (دسترسی از راه دور)
2. امکان اختصاص نقش های متفاوت به هر یک از اشخاص و شرکتها
3. امکان گروه بندی n سطحی مشتریان و محصولات
4. قابلیت ثبت و نمایش آدرس مشتری بر روی Google Map
5. قابلیت نمایش تاریخچه رکوردها در بخش History
6. امکان نمایش وظایف در قالب نمودار گانت چارت
7. امکان تعریف دشبورد و نمودارهای آماری
8. ثبت سفارشات مشتری
9. تعریف پروژه و نقش های مرتبط با آن
10. پاسخگویی اتوماتیک از طریق SMS
11. قابلیت دریافت ایمیل، اس ام اس و ثبت در پرونده مشتری به صورت اتوماتیک
12. قابلیت ارسال فاکتور و پیش فاکتور به ایمیل و یا فکس مشتری
13. قابلیت ورود اطلاعات مشتریان از فایل Excel
14. ثبت یادداشت های روزانه
15. پیام رسان (Messenger)
16. قابلیت ارتباط با سیستم VoIP
17. قابلیت ارتباط با وب سایت
همچنین در نرم افزارهای فوق امکان سفارشی سازی مطابق با نیازهای هر سازمانی وجود دارد.
شرکت نرم افزاری ایده پرداز طلوع با سابقه بیش از یک دهه در تولید و صادرات نرم افزار جهت ساماندهی بخش فروش، کاهش هزینه ها و افزایش سود خالص سازمانها، نرم افزار CRM ) مدیریت ارتباط با مشتری) را طراحی نموده و به کلیه شرکتهای تولیدی، خدماتی و بازرگانی عرضه می نماید
جهت دانلود توضیحات کاملتر در مورد ویژگی های نرم افزار CRM تحت وب طلوع به آدرس http://www.toluesoft.com/fa/price/view/8/Tolue_CRM_web-based.pdf
و دانلود توضیحات کاملتر در مورد ویژگی های نرم افزار CRM تحت شبکه طلوع به آدرس http://www.toluesoft.com/fa/price/view/15/toluecrm.pdf مراجعه نمایید.
جهت کسب اطلاعات بیشتر، لطفاً به سایت www.toluesoft.com و یا www.toluecrm.com مراجعه نموده و یا با شماره تلفن های ********- 021 و ******** - 021تماس حاصل نمایید.
تلفن : | منقضی شده |
منطقه : | تهران |
آدرس : | خیابان انقلاب - پل چوبی - روبروی BRT - پلاک 197 - طبقه سوم واحد 7 |
در مورد: نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان طلوع امکان ارتباط با سیستم VOIP مبتنی بر Linux را دارد.
کلمات کلیدی :
آگهی های مرتبط
-
امکان کالرآیدی( CallerID): شناسایی شماره تلفن مشتریان از طریق سیستم VOIP مبتنی بر نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان طلوع (Tolue CRM) -
دریافت فکس از طریق نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان طلوع (Tolue CRM) مبتنی بر سیستم VOIP -
مدیریت سیستم VOIP با نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت ایده پرداز طلوع (Tolue CRM) -
ارسال فکس از طریق نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان ایده پرداز طلوع (Tolue CRM) مبتنی بر VOIP -
سیستم خدمات پس از فروش طلوع , نرم افزار CRM , نرم افزار مدیریت فروش , نرم افزار افزایش فروش ,نرم افزار فروش,سیستم مدیریت ارتباط با مشتری,ارتباط با مشتری -
سیستم مدیریت فروش , سیستم مدیریت بازاریاب ها , سیستم مدیریت کارشناسان فروش, نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) -
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان طلوع تحت وب -
سیستم ارسال Email(ایمیل) طلوع, نرم افزار CRM , نرم افزار مدیریت فروش , نرم افزار افزایش فروش ,نرم افزار فروش,سیستم مدیریت ارتباط با مشتری,ارتباط با مشتری -
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان Sage ACT Premium 2011 ( v13 ) -
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان(CRM)ISP ها -
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری CRM (Customer Relationship Management) , نرم افزار CRM , نرم افزار مدیریت فروش , نرم افزار افزایش فروش,نرم افزار فروش,سیستم مدیریت ارتباط با مشتری,ارتباط با مشتری -
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان CRM -
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان ویژه صنعت پتروشیمی -
اهمیت وفادارسازی مشتریان ونرم افزار CRM(مدیریت ارتباط با مشتریان),نرم افزار فروش -
نرم افزار CRM/ نرم افزار فروش/سیستم فروش/نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری/ سی آر ام -
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان CRM -
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان-پی سی آفیس -
نرم افزار CRM مدیریت ارتباط با مشتریان -
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان -
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان Sage ACT Premium 2011 ( v13 )