ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

آموزش های بازرگانی موسسه آتیه در دانشگاه تهران

آموزش های بازرگانی موسسه آتیه در دانشگاه تهران

لينك سايت اين آگهي

قیمت : مشاوره رایگان

دروه های آموزشی کاربردی موسسه آموزشی آتیه در زمینه های تجارت و بازرگانی بین المللی،مهندسی فروش و بازاریابی،اصول و فنون مذاکره تجاری،زبان بازرگانی بین المللی و دوره های یک ساله مدیریت در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران
تلفن: 3-******** فکس: ******** www.ent.ir
ارائه گواهینامه معتبر از دانشکده مدیریت دانشگاه تهـــران

تجارت و بازرگانی بین المللی وآموزش تخصصی واردات
ویژه بازرگانان، کارشناسان بازرگانی و علاقمندان به یادگیری روش صحیح و سریع واردات
در این دوره با فرآیند کامل بازرگانی خارجی (واردات و صادرات) به صورت کاربردی در یکی از باسابقه ترین مراکز آموزش بازرگانی زیر نظر شاخص ترین و مجرب ترین استاد بازرگانی بین الملل کشورکه سال ها در زمینه آموزش بازرگانی و امور مرتبط گمرکی فعالیت دارند آشنا می شوید.برگزاری دوره دردانشکده مدیریت دانشگاه تهـران و همراهی و حضور صدها تن از مدیران و تجار ایرانی در موسسه آتیه با سابقه آموزش بیش از 13000 نفر از مدیران و بازرگانان کشــور و ارائه نکات عملی و اجرایی از بارزترین مزیت های این دوره می باشد.همچنین مباحث نظری و تئوری به صورت CD و جزوات در اختیار دانشجویان قرار می گیرد.
• همـراه با آمـوزش ویژه تجــارت با چین و امارات
• فیلم آموزشی ضبط شده در استودیو با کیفیت عالی به صورت رایگان در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد.
محتـــوای آموزشی:
• اصول و کلیات تجارت و واردات • روشهای پرداخت بین المللی(LC ، حواله، برات و...)
• مذاکرات، مکاتبات و نامه نگاری ها • بیمه و حمل و نقل بین المللی
• پروفرما، ثبت سفارش و کارت بازرگانی • بازرسی قبل از حمل و استانداردها
• نحوه خرید و سفارش خارجی • امورگمرکی و ترخیص کالا
• اینکوترمز 2010 • تحریم ها و راه های مقابله
• بررسی اسنادبازرگانی(بارنامه،گواهی بازرسی،LC، گواهی مبدا،پروفرما، بیمه نامه،اظهارنامه،قراردادها و. . . )
مدرس دوره: جناب آقای دکتــر رحیم محتــرم
دکترای مدیریت بازاریابی بین الملل دانشگاه تهــران و استاد بازرگانی بین الملل
دانشکده مدیریت دانشـگاه تهــران؛کارشناس ارشد گمرک جمهوری اسلامی ایران

مـهندســــــی فـــــروش و بازاریابی و آموزش فنی فروش و بازاریابی
ویژه مدیران ، کارشناسان فروش و صاحبان کسب وکار
شکی نیست که فروش مقوله ای سرنوشت ساز در موفقیت کسب و کار است.به اعتقاد ما فروش یک فن است که البته ازمشکل ترین و درعین حال مهم ترین اجزای هر فعالیت بازرگانی است.در فضای رقابتی امروز روش های سنتی فروش و بازاریابی پاسخگوی نیاز مشتریان نبوده و ترفندها و راهکارهای مدرن فروش ضروری است و آموزش حرفه ای مدیران و کارشناسان ارشد فروش مهم ترین شاه کلید موفقیت و رشد شرکت هاست.هدف گذاری دوره ای فروش و روش های عملی رسیدن به سطح مورد نظر فروش و فرایندهایی که باید در این مسیر طی شود موضوعی است که هزاران تن از مدیران و کارشناسان ارشد فروش در دوره های آموزشی موسسه آتیه و در دانشگاه تهران دیده اند.در این دوره آموزشی شما با تکنیک های عملی افزایش فروش و ارتقاء سطح فروش به صورت کاربردی آشنا می شوید.
• فیلم آموزشی ضبط شده در استودیو با کیفیت عالی به صورت رایگان در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد.

محتـــوای آموزشی:
• اصول بازاریابی و فروش موثر • هدف گـذاری سالیانه و دوره ای فـروش
• فرآیند فروش حرفه ای در بازار ایران • ایجاد و سازماندهی تیم فـــروش
• مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) • ایجادو سـازماندهی شـبکه های پخش و توزیع
• وفادار ســازی مشــتریان • فـــروش مســتقیم
• رضــایتمندی مشــتریان • ابزارهای تشویقی افزایش فـــروش
• ارائه مورد های واقعی در برندهای مختلف داخلی و خارجی در استراتژی های فروش و بازاریابی
مدرس دوره: جناب آقای مهندس علی امیــری
کارشناس ارشدMBA فروش و برندینگ و مشاور عالی فروش و بازاریابی برندهای برتر ایرانی و خارجی و استاد دانشگاه

زبان بازرگانی بین المللی وارتباطات بازرگانی
ویژه بازرگانان، کارشناسان بازرگانی و وکلا
هر فعالیت بازرگانی خارجی نیازمند ایجاد و حفظ یک ارتباط بلندمدت و سازنده است که بدون وجود یک زبان مشترک بین المللی و دانش کافی غیر ممکن است، از این رو آشنایی با مباحث پایه ای تجارت، مباحث حقوقی – بازرگانی، مکاتبات، مکالمات و مذاکرات بازرگانی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.هرچند کسب تجربه در این امور بسیار راهگشا می باشد اما همراه با هزینه های سنگین است و آموزش از طریق اساتید مطرح و برجسته و همراهی با تجار و بازرگانان مجرب در یک محیط آموزشی مناسب می تواند تاثیر بسزایی در یادگیری سریع، کاربردی و اثربخش داشته باشد.موسسه آتیه با برگزاری چندین دوره آموزشی موفق طی سالیان متوالی با ارائه بسته آموزشی منحصر به فرد و یکپارچه و کاملا کاربردی با عناوین ذیل به سیستم تجاری و بازرگانان کشــور کمک می نماید:

1- مذاکرا ت بازرگانی: مراحل مذاکره بازرگانی، نکات مهم قبل، حین و بعد از مذاکره، ارکان، آداب و اشتباهات جلسات مذاکره، نیرنگ های جلسات مذاکره و راه های مقابله با آن، ویژگی های مذاکره کننده حرفه ای، واژگان و اصطلاحات انگلیسی پرکاربرد در مذاکرات بین المللی، زبان بدن و ارتباطات غیرکلامی.
2- مکاتبات بازرگانی: چارچوب، قالب ها و استراتژی های مکاتبات بازرگانی، اصطلاحات و واژگان تخصصی، چارچوب های گرامری مهم در مکاتبات،نگارش و تحلیل انواع نامه های مربوط به تجارت بین الملل در حوزه های سفارش دهی، چانه زنی و تخفیفات، اخذ نمایندگی، فروش و معرفی محصول، حمل و نقل و بیمه حمل و نقل، شکایت و اسـناد و ...
3- قراردادهای بازرگانی بین المللی: چارچوب قراردادهای بین‌المللی، چگونگی و فرآیند شکل گیری قراردادهای بین المللی، مراحل اجرای یک پروژه صنعتی بین المللی، تحلیل مواد مهم قراردادهای بین المللی از جمله مقدمه، تعاریف، وظایف و مسئولیت های طرفین، گارانتی و وارانتی، زمان و فسخ قرارداد، انواع قیمت و شرایط پرداخت، قانون حاکم و حل و فصل اختلافات و چندین ماده مهم دیگرقراردادهای بین المللی، آشنایی و تحلیل تخصصی قراردادهای فروش و نمایندگی
مدرس دوره: جناب آقای دکتــر رحیم محتــرم
دکترای مدیریت بازاریابی بین الملل دانشگاه تهــران و استاد بازرگانی بین الملل دانشکده مدیریت دانشـگاه تهــران؛کارشناس ارشد گمرک جمهوری اسلامی ایران

اصول و فنون مذاکره تجاری
ویژه مدیران،بازرگانان، کارشناسان بازرگانی و علاقمندان به فراگیری فنون مذاکره کاربردی
مذاکره مهم ترین و رایج ترین وسیله ارتباط بین افراد است؛آشنایی و نهایتا سلطه بر فنون مذاکره فرد را به این توانایی مجهز می کند که در جریان ارتباط با دیگران،درهر سطحی، به توافقی معقول،منطقی و منصفانه دست یابد.کسب آمادگی جهت مذاکره موفق و موثر از مهم ترین ابزارهای موفقیت در هر کسب وکاری است؛ حضور استاد بلامنازع مذاکره ایران جناب آقای مهندس شعبانعلی سخنران حرفه ای و استاد برتر مذاکره کشور در این دوره و بهره مندی از بالاترین امکانات آموزشی موسسه آتیه به عنوان پایه گذار آموزش های بازرگانی در ایران و دانشکده مدیریت دانشگاه تهران از مزیت های این دوره است
محتـــوای آموزشی:
تصورات،ذهنیت ها وپارادوکس های مذاکره-تعارض واستراتژی های مواجهه باآن -هدفگذاری برای مذاکره-بررسی انتخاب های جایگزین وتعیین خطوط قرمز- بسته های پیشنهادی-چارچوب های امتیازدهی وامتیازگیری-نحوه آغازکردن وبه پایان رساندن مذاکره-موضع گیری-حیله های مذاکره-مذاکره برنده برنده- ترفندهای مذاکره و ضدترفندها-هنر((نه)) گفتن -بن بست در مذاکره وشیوه های خروج ازبن بست-مدیریت احساسات درمذاکره-جنس و جنسیت درمذاکره (تفاوت مذاکره بازنان و مردان)- ابزارهای به پایان رساندن جلسه - تفاوت قرارداد، تفاهم نامه،توافق نامه و...-اصول نگارش قرارداد وبررسی نمونه های صحیح وغلط -خطاهای مذاکره-ترک مذاکره و ...
مدرس دوره: جناب آقای مهندس محمـدرضا شعـــبانعلی
کارشناس ارشد MBA دانشــگاه صنعتی شریف- استاد ...

تلفن :  منقضی شده
منطقه : 
آدرس : 
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: آموزش های بازرگانی موسسه آتیه در دانشگاه تهران
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط