پرداخت با کارتهای عضو شتاب
آگهی های جدید
- کفش کوهنوردی لسپورتیوا اکسترم
- خرید پروفیل سازه از سازه کاران
- پیمانکاری ساختمان توسط پیمانکار مجرب
- اعطا نمایندگی کیک و کلوچه با 50 درصد تخفیف
- اعطا نمایندگی کیک و کلوچه با 50 درصد تخفیف
- بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها
- بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها
- بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها
- فولاد ck45-میلگرد ck45-ورق ck45-لوله ck45-تسمه ck45
- ورق استیل 316L-استیل 316L-فولاد نسوز 316L-فولاد نسوز 316ال
- استنلس استیل - فولاد ضد زنگ
- میلگرد spk-فولاد spk-فولاد سردکار
- لوله استیل -لوله استنلس استیل-انواع لوله استیل
- میلگرد استیل 304-ورق استیل 304-تسمه استیل 304
- فولاد ck75-میلگرد ck75-فولاد فنر ck75-تسمه ck75
- ورق A36-فولاد A36--لوله A36-ورق-فولاد ساختمانی
- فولاد 2510-میلگرد 2510-تسمه 2510-فولاد ابزار
- اینکونل- فولاد مقاوم بالا-inconel-فولاد ضد خوردگی
- میلگرد 7131-فولاد سمانته 7131- میلگرد سمانته 5920
- لوله مانیسمان-لوله آتشخوار-بدون درز-درز دار
- واردات فولاد-واردات استیل-فروش فولاد-فروش استیل
- میلگرد ck15-تسمه ck15-گرد ck15-فولاد ck15
- نبشی فولادی -نبشی L-نبشی V-نبشی فابریک
- میلگرد نقره ای-گرد نقره ای- فولاد ابزار سردکار
- vcn200- میلگرد vcn200-فولاد vcn200-فولاد ابزار
کلمات کلیدی
-
3 سال گارانتی -
فروش ویژه مودم های TP -
مودم بی سیم تی پی لینک -
رفع عیب ویندوز -
رفع عیب کامپیوتر -
نصب نرم افزارهای تخصصی -
عیب یابی ویندوز -
رفع مشکلات ویندوز -
نصب و ارتقاء درایور -
عیب یابی سخت افزار -
عیب یابی سخت افزار کامپیوتر در محل -
رفع اشکال کامپیوتر در محل -
تعمیر ویندوز 7 -
فروش قطعات کامپیوتر در محل -
فروش قطعات در تبریز -
فروش لوام جانبی با مناسبترین قیمت -
فروش قطعات کامپیوتر و لپ تاپ -
اورژانس کامپیوتر تبریز -
نصب درایور لپ تاپ -
رفع عيب ویندوز -
دیکشنری -
نصب درایور -
بازيابي اطلاعات -
تعمیرات لپ تاپ -
اورژانس کامپیوتر -
خدمات کامپیوتر در محل -
تبریز کامپیوتر -
ویروس کشی -
تعمیرات سخت افزار -
عیب یابی کامپیوتر -
در تبریز -
تعمیر کامپیوتر در منزل -
نصب ویندوز در محل -
افزایش سرعت کامپیوتر -
نصب ویندوز 7 -
نصب ويندوز در محل -
خدمات کامپیوتر در محل تبریز -
جدیدترین هدفون بیتس -
هدفون بادوام -
هدفون 93 -
هدفون بیتس جدید -
خرید اینترنتی هدفون بیتس -
حراج هدفون بیتس -
هدفون HD -
هدفون ارزان -
هدفون جدید -
هدفون بیتس -
بیتس -
هدفون -
خرید پستیهدفون بیتس -
افزایش رضایت و حفظ مشتری
از CRM چه می دانیم ؟
واژه CRMمخفف Customer Relationship Management یاسیستم مدیریت ارتباط با مشتری است .در حقیقت این سیستمها راهبردی است برای جمع آوی نیازها ورفتارهای تجاری مشتریان تا به ایجاد روابطی قویتر با آنها منجر شود .در نهایت رابطه قوی با مشتریان مهمترین رمز موفقیت هر کسب وکار است .تکنولوژیهای بسیاری درقالب مدیریت ارتباط با مشتری CRMارائه شده اند اما داشتن تصویری ازCRM بعنوان مجموعه ای از تکنولوژی نیز نادرست است .به عنوان روشی بهتر برای درک CRM، می توان آنرا به مانند فرآیندی دانست که به مانندفرآیندی دانست که به ما کمک می کند تا اطلاعات مختلفی از مشتریان ، فروش ، اثر بخشی فعالیتهای بازاریابی ، سرعت عمل در پاسخگویی به مشتریان ونیز تمایلات بازار به شکل یکجا جمع آوری کنیم .ایده اصلی CRM کمک به بنگاهها برای استفاده از تکنولوژی ومنابع انسانی در به دست آوردن دیدی بهتر نسبت به رفتارهای تجاری وارزشی است که هر مشتری برای سازمان ایجاد می کند .در صورتی که یک سیستم CRM بتواند مطابق با ایده بالا عمل کند ، سازمان قادر می تواند ضمن ارائه خدمات بهتر به مشتریان ، بازدهی واثر بخشی مراکز تلفنی تماس با مشتری را افزایش داده ، کارمندان فروش را در عقد سریعتر قراردادهای فروش یاری دهد ، فرآیندهای فروش وبازاریابی را تسهیل کند ، مشتریان جدیدی برای خود پیدا کند ودر نهایت گردش مالی مشتریان خود را افزایش دهد .
نرم افزار سی آرام طلا علاوه بر امکانات بیشماری که قبلا داشته امکانات زیر به آن اضافه شده است
امکان ارسال اس ام اس
امکان پشتیبان گیری سریع
قرار دادن اسکین های زیبا برای محیط نرم افزار
امکان ارسال ایمیل برای هر مشترک به صورت تکی وگروهی
امکان ارسال اس ام اس گروهی وتکی برای مشترکان عضو نرم افزار وسایر شماره هایی که در دسترس دارید
امکان وارد کردن شماره فاکس
امکان وارد کردن مشخصات اعضای مختلف شرکت با شماره تماسها وسمت های انها
امکان جستجوی سریعتر در نرم افزار وچندین امکان دیگر به نرم افزار اضافه شده است
فرزانه رنجبری
شماره تماس: ***********
آدرس ایمیل:
[email protected]
کلمات کلیدی:اثر بخشی فعالیتهای بازاریابی،سرعت عمل،عقد سریع قرارداد،مشتریان جدید
تلفن : | منقضی شده |
منطقه : | |
آدرس : |
در مورد: افزایش رضایت و حفظ مشتری
کلمات کلیدی :
آگهی های مرتبط
-
سامانه حفظ مشتری های فعلی فروشگاه و افزایش ... -
آموزش سنجش رضایت مشتری -
رضایت مشتری -
اندازه گیری رضایت مشتری (CSM) -
حفظ مشتری با دیدار -
افزایش مخاطبین جدید و حفظ مشتریان قدیم با هزینه کمتر -
ایزو 10004 چیست ، ایزو سنجش رضایت مشتری -
رضایت مشتری -
دانلود مقالات مدل کسب و کار نوآورانه الکترونیکی - حفظ مشتری رشته مدیریت 2012 -2013 -
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری CRM (Customer Relationship Management) , نرم افزار CRM , نرم افزار مدیریت فروش , نرم افزار افزایش فروش,نرم افزار فروش,سیستم مدیریت ارتباط با مشتری,ارتباط با مشتری -
جلب رضایت مشتری با اخذ گواهینامه ایزو 10002 -
کتاب رازهای افزایش فروش و مشتری مداری با پیامک -
روش حذف بازاریاب و افزایش مشتری و فروش -
جلب رضایت مشتری با اخذ گواهینامه ایزو 10002 -
دوره آموزشی،دوره، برگزاری، آموزش سنجش رضایت مشتری، -
سیستم خدمات پس از فروش طلوع , نرم افزار CRM , نرم افزار مدیریت فروش , نرم افزار افزایش فروش ,نرم افزار فروش,سیستم مدیریت ارتباط با مشتری,ارتباط با مشتری -
آموزش سنجش رضایت مشتری -
کتاب رازهای افزایش فروش و مشتری مداری با پیامک (SMS Marketing ) چاپ شد! -
بسته آموزشی مدیریت و مهندسی فروش شکستن مرزهای فروش افزایش و بهبود فروش و مشتری مداری بازاریابی -
ایزو 10004 چیست ، ایزو سنجش رضایت مشتری