ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

مشاوره بازاريابي و فروش، عيب يابي سيستم و بهينه سازي روندهاي تجاري، در بستر Microsoft CRM توسط شرکت کارا سيستم

خدمات مشاوره کارا سیستم با هدف کمک به سازمانها در جهت دستیابی به اهداف استراتژیک و رفع چالشهای مدیریتی در حوزه مدیریت بازاریابی و فروش و نیز مدیریت ارتباط مشتری ارائه می گردد.

متخصصین و کارشناسان کارا سیستم با تکیه بر سالها تجربه عملیاتی و اجرایی در زمینه مدیریت بازاریابی و فروش و نیز مدیریت ارتباط مشتری، این امکان را در اختیار شما قرار می دهند تا با کمترین ریسک و هزینه و بیشترین کارایی و اثربخشی به اهداف استراتژیک دست یابید.

خدمات مشاوره شرکت کارا سیستم عبارتند از:

1. طراحی و اجرای کمپین بازاریابی

2. تعیین استراتژی بازاریابی و فروش

3. بهینه سازی سیستم CRM

4. آسیب شناسی سیستم بازاریابی و فروش و ارائه راهکار عملیاتی



معرفي شرکت کارا سيستم

شرکت مشاوره مدیریت کاراسیستم به پشتوانه ی یک دهه تجربه و فعالیت مدیران مجرب ، این هدف را به دنبال دارد که شرایط مطلوبی در زمینه ی مدیریت بازاریابی و مدیریت ارتباط با مشتری برای سازمان های ذینفع به وجود آورد. سازمان های پیشرو در صنایع مختلف از جمله: نفت، مخابرات، تاسیسات، آموزش عالی، بیمه، لیزینگ، صنایع غذایی، فناوری اطلاعات و.....

خدمات شرکت کارا سیستم طیف وسیعی از مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) را در بر میگیرد که منطبق با استانداردهای جهانی و متدلوژیهای معتبر می باشد. راهکارها و خدمات شرکت کارا سیستم به نحوی طراحی شده اند که نیازمندیهای اساسی سازمان، در زمینه مدیریت بازاریابی، فروش و خدمات مشتریان را با استانداردهای علمی و حرفه ای پوشش دهد.

درك صحيح از چالش ها و ارتباط آنها با ساير عوامل سيستمي و نيز تمرکز بر اثربخشی و نتیجه، از اصول بنياني تفكر نيروي كارشناسي ما می باشد.

خدمات شرکت کارا سیستم عبارتند از:

1. پیاده سازی سیستم CRM

2. پیاده سازی سیستمهای مدیریتی مبتنی بر CRM

3. مشاوره مدیریت



• آشنایی با Microsoft Dynamics CRM

سیستم Microsoft Dynamics CRM ابزاری قوی در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری می باشد که در رنکینگ گارتنر جزء سیستمهای برتر و از رهبران بازار معرفی شده است. این سیستم، چهار حوزه اصلی مدیریت کسب و کار اعم از؛ مدیریت بازاریابی، مدیریت فروش، مدیریت خدمات مشتریان و مدیریت فعالیت ها را تحت پوشش قرار می دهد. ازدلایل تمایز این سیستم نسبت به سیستمهای دیگر، بویژه نرم افزارهای ایرانی و منبع باز (Open Source)، می توان به موارد زیر اشاره کرد.

• Microsoft Dynamics CRM یک راهکار مناسب بین المللی به منظور اختصاصی سازی و توسعه ی سیستم کاملا در دسترس، که به سازمان این امکان را می دهد تا به شخص یا شرکت خاصی وابسته نباشد.

• نامحدود در برابر افزایش حجم اطلاعات با قابلیت های فنی و تخصصی بالا

• امنیت اطلاعات بسیار بالا بر خلاف نرم افزارهای ایرانی و تعیین حقوق دسترسی برای هر کاربر

• Microsoft Dynamics CRM مناسب برای سازمانهای مختلف از کوچک تا بسیار بزرگ و در صنایع مختلف

• هزینه پیاده سازی Microsoft Dynamics CRM پایین با امکانات بالا



از دیگر مزایای Microsoft Dynamics CRM می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

1. قابلیت یکپارچه سازی با دیگر سیستمهای سازمان

2. امنیت بسیار بالای اطلاعات با امکان تعریف حقوق دسترسی برای هر کاربر

3. یکپارچگی کامل با دیگر محصولات مایکروسافت

4. امکان توسعه و اختصاصی سازی بر اساس نیازمندیهای آتی سازمان

5. بدون محدودیت در تعداد کاربران

6. مدیریت اطلاعات در حجم زیاد

7. سادگي محیط کاربری و مبتنی بر منطق نرم افزارهای Office

8. یادگیری سریع کارکنان

9. بر اساس وب و مبتني بر معماري NET.

10. امكان تغيير گردش كار بر اساس نياز سازمان

11. تحلیل دقیق و سريع اطلاعات در حجم بسيار زياد

12. امکانات فنی فوق العاده قوی و کاربردی





راههاي ارتباط با ما چيست ؟

تلفنهاي تماس : ******** – ********

فکس : ********

وبسايت ما : www.karasystem.co

ايميل : [email protected]

تلفن :  منقضی شده
منطقه : 
آدرس :  خیابان طالقانی، تقاطع سهروردی، ساختمان اداری محیا، طبقه سوم واحد 2
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: مشاوره بازاريابي و فروش، عيب يابي سيستم و بهينه سازي روندهاي تجاري، در بستر Microsoft CRM توسط شرکت کارا سيستم
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط