ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

فروش فروشگاه اینترنتی

=====================================

نسخه آنلاین برای DEMO:

فروشگاه: http://www.volghan.ir/onlineshopstore/default.asp

مدیریت فروشگاه: http://www.volghan.ir/onlineshopstore/admin.asp

=====================================

فروش فروشگاه آنلاین

مقدمه

با افزایش استفاده از اینترنت و گسترش روز افزون سایت های اینترنتی و از سوی دیگر مشکلاتی چون کمبود وقت و ترافیک شلوغ که محصول شهر نشینی به خصوص زندگی در کلان شهر هاست، امروزه استفاده از فروشگاه های اینترنتی و خرید اینترنتی طرافداران زیادی پیدا کرده است.در کشور ما نیز با توجه به تلاش دولت و شرکت های خصوصی در رفع مشکلات خرید اینترنتی که عمدتا شامل مشکلات پرداخت و تحویل کالا می شود، زمینه مناسبی برای خرید و فروش اینترنتی و فعالیت فروشگاه های اینترنتی به وجود آمده است.

* مزیت های فروشگاه های اینترنتی برای صاحبان فروشگاه ها

1. عدم نیاز به حضور در فروشگاه: شما می توانید با داشتن یک فروشگاه اینترنتی بدون نیاز به حضور فیزیکی در فروشگاه، فروش محصولات خود را داشته باشید و فقط کافیست روزی کمتر از یک ساعت وقت برای بررسی سفارشات داشته باشید.

2. فروش 24 ساعته: فروشگاه شما 24 ساعت روز و هفت روز هفته حتی در ایام تعطیل باز است و فعالیت می کند، بنا بر این زمانی که شما در تعطیلات به سر می برید و مشتریان شما مکانی را برای خرید جستجو می کنند، فروشگاه شما باز است.

3. هزینه پایین: با هزینه های عوارض شهرداری، صنف، دکوراسیون، نظافت، برق، شارژ پاساژ یا اجاره مغازه و دفتر و ... خداحافظی کنید از هم اکنون شما فقط هزینه ای کمتر از 20 تا 30 هزار تومان در سال خواهید داشت.

4. ویترینی به وسعت فروشگاه: شما محصولات خود را به تعداد بی نهایت می توانید در ویترین فروشگاه خود قرار دهید و با استفاده از جستجو، دستیابی کاربران را به محصولات خود آسانتر کنید.

5. بازاریابی فعال چون گوگل: از زمان شروع فروشگاه، گوگل و یاهو و سایر موتور های جستجو بازاریاب شما خواهند بود و مشتریان را به فروشگاه شما راهنمایی خواهد کرد.

6. در آمد های جانبی: علاوه بر درآمد فروش، صاحبان فروشگاه می توانند از تبلیغات سایت ها و شرکت های دیگر در فروشگاه خود درآمد زیادی داشته باشند.

و مزیت های دیگر که در اکثر فروشگاه ها در ارتباط با آنها صحبت می شود ...

* مزیت های فروشگاه های اینترنتی برای خریداران اینترنتی و کاربران

1. عدم نیاز به حضور در فروشگاه ها و تحمل ترافیک و شلوغی شهر

2. عدم نیاز به جستجو در میان اجناس فروشگاه، خریداران می توانند با یک جستجوی ساده در اجناس اینترنتی فروشگاه، محصول مورد نظر خود را بیابند.

3. انتخاب آگاهانه: کاربران و خریداران با استفاده از موتور های جستجو و فقط با باز کردن صفحات جدید می توانند انواع اجناس مختلف از فروشگاه های مختلف را ببینند و بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت را انتخاب کنند.

4. قیمت ها مقطوع می باشند و کاربران و صاحبان فروشگاه می توانند بدون دغدغه و با شیوه ای مدرن اقدام به خرید نمایند.

و ...

* فروشگاه اینترنتی ساخت شرکت مجازی تجارت الکترونیک RED V

این فروشگاه از جمله مدرنترین فروشگاه های آنلاین موجود در اینترنت است و همه شیوه های خرید و ارسال موجود در ایران را پشتیبانی می کند، از طرفی نیز قابلیت انعطاف داشته و هر زمان قابل تطبیق با شیوه های جدید است.

قیمت ارزان، تکنولوژی پیشرفته و هاست و دامنه رایگان از ویژگیهای این فروشگاه است که نسبت به سایر فروشگاه ها متفاوت می کند.

* اساس فروشگاه اینترنتی ما

اساس فروشگاه بر کسب درآمد از 3 روش است:

1. فروش محصولات: کسب درآمد از طریق فروش محصولات موجود در فروشگاه.

2. تبلیغات اینترنتی: کسب درآمد با استفاده از تبلیغ سایت ها و محصولات و یا خدمات شرکت ها، افراد و سایت های دیگر در سایت فروشگاه.

3. ایمیل مارکتینگ: استفاده از ایمیل آدرس های موجود از خریداران پیشین برای تبلیغ محصولات جدید.



* شیوه های فروش

3 شیوه عمده برای فروش در نظر گرفته شده است که قابل جایگزینی و یا تغییر است:

1. فروش مستقیم: به این معنا که کاربران و خریداران، اجناس مورد نظر خود را به صورت مستقیم از طریق ایمیل یا تلفن به اطلاع مدیریت فروشگاه یا بخش فروش می رسانند و مبلغ اجناس را به همراه مبلغ مورد نیاز برای ارسال محصول با توجه به شیوه انتخاب شده توسط کاربر به حساب فروشگاه واریز کرده و شماره فیش را در بخش مکانیزه فروشگاه وارد می کند.

2. خرید پستی: این شیوه بر اساس قرار داد مابین شرکت های واسط پست مانند شرکت رهنما (پرداخت) و یا ایران ماکت سنتر و ... و از طرف دیگر مدیریت فروشگاه می باشد.این قرار داد به این ترتیب است که مدیریت فروشگاه با پرداخت مبلغ عضویت سالیانه به این شرکت ها امکان استفاده از سرویس خرید پستی را خواهند داشت.در این روش مشتری به سایت شرکت ثالث راهنمایی شده و در انجا مراحل پرداخت را طی می نماید و پس از دریافت اجناس در درب منزل، مبلغ را به مامور پست تحویل دهد.

3. خرید آنلاین: خریدارانی که دارای کارت بانک های عضو سیستم شتاب هستند می توانند با استفاده از این روش و وارد کردن اطلاعات کارت خود البته در سایت ثالث که مربوط به بانک ارائه دهنده سرویس مانند بانک سامان و اقتصاد نوین و ... می توانند خرید خود را تکمیل نمایند.

* شیوه های ارسال محصولات

با توجه به انعطاف پذیر بودن سیستم فروشگاه، مدیریت فروشگاه این امکان را دارد تا انواع موجود ارسال مانند پست سفارشی معمولی پیشتاز یا T-POX و HDL و یا حتی ارسال با استفاده از پیک موتوری و آژانس برای مسافتهای نزدیک را پشتیبانی نماید که خود شامل شیوه ارسال، قیمت سرویس و حتی تخفیف ویژه برای خریداران روش مستقیم می شود.

* بخش های اصلی فروشگاه

فروشگاه آنلاین از سه بخش اصلی به شرح زیر تشکیل می شود:

1. بخش نمایشگاه

2. بخش فروش

3. بخش مدیریت

* بخش نمایشگاه

این بخش مسئول هدایت کاربران و خریداران به سایت، نمایش محصولات موجود نمایشگاه از طریق آرشیو بندی و تقسیم به موضوعات مختلف و همچنین ارائه اطلاعات تکمیلی محصولات به خریداران و هدایت آنها به بخش فروش.

* بخش فروش

بخش فروش با ارائه شیوه های مختلف فروش و هدایت خریداران به محل مورد نظر جهت تکمیل سفارش، سفارش را دریافت و جهت بررسی ها آرشیو می نماید.از طرفی نیز مسئول پیگیری سفارشات بوده و کاربران را نسبت به وضعیت سفارش مورد نظر آگاه می سازد.

* بخش مدیریت

بخش مدیریت این فروشگاه یکی از پیچیده ترین و تکمیل ترین مدیریت های موجود در جهان است.بخش مدیریت مسئول کنترل داده هاست یعنی ارتباط بین مدیران فروشگاه و سایت و کاربران است .روابط و قوانین بین آنها را تعیین کرده و کنترل می کند.

* شرح بخش ها:

- بخش نمایشگاه

بخش نمایشگاه شامل بخش های فرعی زیر است:

1. خانه اصلی: اولین صفحه ای که کاربران مشاهده خواهند کرد.این صفحه از نظر جلب مخاطب حرف اول را می زند و می تواند باعث تغییر نظر کاربر و یا جلب وی شود.خانه اصلی شامل چند قسمت دیگر نیز می شود:

a.محصولات جدید: لیست 10 محصولی که به تازگی در فروشگاه ثبت شده اند.

b.محصولات پر طرافدار: محصولات محبوب و پر طرقدار یا پر فروش در این بخش نمایش داده می شوند.

c.جستجوی محصولات: امکان جستجوی پیشرفته محصولات را به کاربران میدهد.

2. درباره ما: در این بخش اطلاعاتی در ارتباط با فروشگاه و در صورت نیاز شرکت پشتیبان همچنین محصولات و کیفیت و کمیت آنها به کاربران داده می شود.

3. تماس با ما: اطلاعات تماس با بخش های مختلف فروشگاه و سمت های مختلف موجود در نمایشگاه در این قسمت برای کاربرانی که مایل به بر قراری ارتباط هستند نمایش داده می شود.از طرفی نیز امکان ارتباط مستقیم بین کاربران و مدیریت سایت در همین صفحه نیز وجود دارد.

4. راهنمایی و آموزش: با توجه به جدید بودن فعالیت فروشگاه های اینترنتی در ایران و از سوی دیگر وارد شدن کاربران جدید به لیست خریداران آنلاین همواره سوالات زیاد و تکراری مطرح می شود که جواب دقیق و صحیح به آنها سبب افز ...

تلفن :  منقضی شده
منطقه : 
آدرس : 
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: فروش فروشگاه اینترنتی
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :
شرکت سایت موتور خدمات تبلیغات تلفن آموزش اقتصاد خانه خرید خانه ساعت طراحی کارت معماری همراه اول اینترنت درب طراحی وب سایت ماکت فروشگاه access مقاله ایمنی آموزش asp آرم

آگهی های مرتبط