پرداخت با کارتهای عضو شتاب
آگهی های جدید
- کفش کوهنوردی لسپورتیوا اکسترم
- خرید پروفیل سازه از سازه کاران
- پیمانکاری ساختمان توسط پیمانکار مجرب
- اعطا نمایندگی کیک و کلوچه با 50 درصد تخفیف
- اعطا نمایندگی کیک و کلوچه با 50 درصد تخفیف
- بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها
- بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها
- بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها
- فولاد ck45-میلگرد ck45-ورق ck45-لوله ck45-تسمه ck45
- ورق استیل 316L-استیل 316L-فولاد نسوز 316L-فولاد نسوز 316ال
- استنلس استیل - فولاد ضد زنگ
- میلگرد spk-فولاد spk-فولاد سردکار
- لوله استیل -لوله استنلس استیل-انواع لوله استیل
- میلگرد استیل 304-ورق استیل 304-تسمه استیل 304
- فولاد ck75-میلگرد ck75-فولاد فنر ck75-تسمه ck75
- ورق A36-فولاد A36--لوله A36-ورق-فولاد ساختمانی
- فولاد 2510-میلگرد 2510-تسمه 2510-فولاد ابزار
- اینکونل- فولاد مقاوم بالا-inconel-فولاد ضد خوردگی
- میلگرد 7131-فولاد سمانته 7131- میلگرد سمانته 5920
- لوله مانیسمان-لوله آتشخوار-بدون درز-درز دار
- واردات فولاد-واردات استیل-فروش فولاد-فروش استیل
- میلگرد ck15-تسمه ck15-گرد ck15-فولاد ck15
- نبشی فولادی -نبشی L-نبشی V-نبشی فابریک
- میلگرد نقره ای-گرد نقره ای- فولاد ابزار سردکار
- vcn200- میلگرد vcn200-فولاد vcn200-فولاد ابزار
کلمات کلیدی
-
قیمت xl1920al -
فر -
مانیتور تلویزیون دار -
TVدار -
نمایندگی مانیتور ال جی -
ورودی AV دار -
قیمت تبلت -
تبلت ارزان -
تبلت با کیفیت -
تبلت خوب -
تبلت پیرگاردین -
جدیدترین تبلت -
فروش تبلت -
فن خنک کننده لپتاپ -
میز خنک کننده لپ تاپ -
فن خنک کننده لپ تاپ -
فن دور بالای نوت بوک -
فن خنک کننده لب تاب -
فن خنک کننده laptop -
فن پرتابل لپ تاپ -
مودم جیبی -
مودم هواوی -
مودم سیم کارتی -
مودم وایفای -
مودمهای وایفای -
خرید هارد -
هارد ide -
ساتا -
مقاله انگلیسی در مورد روانشناسی عمومی 2 صفحه ای -
ایسوز -
کارت -
کپچر -
کی وی ام -
کارت گرافیک 512 -
ویدیو کارت -
اسپیکر دوچرخه -
فروش بورد -
"قیمت مادر بورد" -
روز مادر -
فروش مادر بورد -
قیمت روز قطعات کامپیوتر -
سیستم کامپیوتر -
فروش مودم -
قیمت مودم کامپیوتر -
"فروش قطعات کامپیوتر" -
کامپیوتر روز -
فروش قطعات -
فروش عمده قطعات کامپیوتر -
قیمت رم برای کامپیوتر 4 -
"قطعات کامپیوتر" -
مدیریت خدمات پس از فروش شرکت ماهان
مدیریت خدمات پس از فروش شرکت ماهان ، مدیریت جامع اطلاعات
بدون شک هر سازمان و یا شرکتی که تولیدکننده محصولات وخدمات کاربردی با دوام برای جلب رضایتمندی مشتریان خود و رقابت در بازار، نیاز به یک بخش خدمات پس از فروش دارد.نرم افزار مدیریت خدمات پس از فروش ماهان قادر خواهد بود تا مدیران این بخش از سازمان را در جهت افزایش و بهبود کیفیت محصولات خود و کاهش هزینههای مربوط به خدمات پس از فروش همراهی نموده و باعث افزایش وفاداری و محبوبیت محصولات و خدمات سازمان شود.
فرایند خدمات پس از فروش سازمان ها گاها دارای پیچیدگی ها ی دغدغه انگیزی می باشد توسط نرم افزار خدمات پس از فروش ماهان به فرایندی ساده با بخش بندی های مطابق با نیاز سازمان ها تعریف گردیده که دارای قابلیتهای مختلفی است که آن را به انتخابی مناسب برای هر مدیر خدمات پس از فروش تبدیل میکند.به تعدادی از این قابلیتها در زیر اشاره شده است.
سوالات زیر را از خود بپرسید تا روند و کیفیت خدمات پس از فروش خود را ارزیابی کنید
1) آیا در شرکت شما دسترسی به اطلاعات مربوط به خدمات /محصولات خریداری شده توسط مشتریانتان به سرعت و به آسانی امکان پذیر است؟
2) آیا کلیه سوابق ارائه خدمات پس از فروش مربوط به خدمات/محصولات را به صورت صحیح نگهدای می کنید؟
3) آیا در زمان عدم حضورتان نسبت به وضعیت ارائه خدمات پس از فروش به مشتریانتان آگاهی دارید؟
4) آیا از زمان شروع و پایان خدمات پس از فروش و بازدید های دوره ای مطلع هستید؟
5) آیا با رفتن یکی از اعضای سازمان که نقش مهمی در ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان داشته است در ارائه خدمات بعدی به مشتریان عضو مذکور دچار مشکل خواهید شد؟
6) آیا می توانید عملکرد کارشناسان خدمات پس از فروش سازمانتان را در کمتر از چند ثانیه مورد ارزیابی قرار دهید؟
7) آیا از ارتباط روزانه بین مشتریان و سازمانتان در بخش خدمات پس از فروش و نتایج آن بدرستی واقفید؟
8) آیا افزایش خدمات رسانی با در اسرع وقت دغدغه همیشگی شماست؟
9) آیا تا کنون خدمات رسانی به یک مشتری خاص را فراموش کردیده اید؟
10) آیا سازمان شما متحمل هزینه های زیاد جهت خدمات پس از فروش می باشد؟
11) آیا در اختیار گذاشتن تجربه و دانش تیم خدمات پس از فروش نیروهای جدید الورود جز دغدغه های همیشگی شماست؟
سیستم مدیریت اطلاعات
1) تشکیل بانک اطلاعاتی از مشتریان- نمایندگی ها و خدمات/محصولات ارائه شده به آنان
2) امکان ثبت لیست دستگاههای ارائه شده به مشتریان به همراه مشخصات آنها
3) امکان رتبه بندی و مشخص نمودن نرخ انجام سرویس های مختلف هر کدام از تکنسین ها
4) طبقه بندی مشتریان بر اساس نوع خدمت/محصول ارائه شده
5) ارجاع خدمات درخواست شده به کارشناسان مربوطه
6) امکان اختصاص دسترسی به مشتری جهت اعلام مشکلات و خرابی ها
سیستم مدیریت پیگیری خدمات پس از فروش
1) نگهداری سوابق و تعمیرات انجام شده بر هر یک از محصولات/خدمات
2) نگهداری سوابق فعالیت های هر یک کارشناس خدمات پس از فروش
3) امکان الصاق مستندات مربوط به خدمات صورت گرفته
4) استفاده از شماره سریال برای کنترل قطعات و خدمات ارایه شده بر روی دستگاه مورد نظر
5) امکان انجام خدمات در خارج و یا داخل شرکت و کنترل مراحل انجام آن
6) ثبت و پردازش عملیات تعمیرات از قبیل مستندات، اشکالات فنی، ریز عملیات انجام شده ،نوع قطعات تعویضی و یا تعمیری
7) قابلیت کنترل و پیگیری قطعات و سوابق سرویس های ارائه شده و یا دریافت شده
سیستم داشبورد مدیریت و گزارشات عملیاتی
1) گزارش صورتجلسهی خدمات ارایه شده به مشتریان
2) گزارش سوابق خدمات ارایه شده به مشتری در بازههای زمانی مختلف به تفکیک جزئیات
3) امکان دریافت گزارش از خدمات و قطعات مصرفی/تعمیری ارایه شده در قبال یک دستگاه خاص
4) گزارش مرور خدمات پس از فروش
5) گزارش عملکرد سرویسکاران و کارشناسان
6) گزارش دستور کارهای باز
7) ارائه گزارش از نحوه برطرف شدن مشکلات و امکان استفاده از آنان برای مشکلات عادی
8) امکان گزارش کلیه سوابق خدمات ارایه شده به تفکیک جزییات
9) کنترل آماری مصرف قطعات یدکی به تفکیک نوع دستگاه ، دستگاه مصرف کننده قطعه و ...
10) کنترل عملکرد مراکز سرویس بر اساس تکنسین ها ، قطعات مصرفی ، مشتریان ونوع دستگاه به تفکیک محل انجام سرویس و تاریخ انجام سرویس
11) امکان ردیابی درخواست های پشتیبانی در تمام مراحل چرخه عمر درخواست .
12) دسترسی به سوابق خدمات انجام شده به تفکیک کالا و مشتری
13) گزارش تعداد انواع درخواست خدمات به تفکیک تمام اطلاعات ثبت شده
14) گزارش حجمی و نموداری از میزان و علت مراجعات
15) امکان بررسی آخرین وضعیت کارتابل کاشناسان واحد
16) گزارش از میانگین زمانی و تعدادی سرویس های ارائه شده به تفکیک کالا یا خدمات
17) تعیین محدوده دسترسی کاربران/ مشتریان و مدیران به اطلاعات و عملیات سیستم جهت افزایش امنیت اطلاعاتی
جهت کسب اطلاعات بیشتر، لطفاً به سایت WWW.MAHANCO.COM شرکت ماهان مدیریت جامع اطلاعات مراجعه نموده و یا با دفتر تهران شماره تلفن های ******** و******** -021 ، دفتر کرمان شماره تلفن های 2229717 و 2223145-0341 تماس حاصل فرمائید.
تلفن : | منقضی شده |
منطقه : | |
آدرس : |
در مورد: مدیریت خدمات پس از فروش شرکت ماهان
کلمات کلیدی :
آگهی های مرتبط
-
شرکت ماهان نماینده انحصاری تصفیه آب خانگی پیور پرو آمریکادر ایران و خدمات پس از فروش پیور سرویس ایران -
مدیریت قراردادهای پیمانی شرکت ماهان -
فروش جزوات ارشد دستنویس مدیریت اجرایی و MBA88 پارسه و 89 ماهان -
فروش کتاب های ماهان ارشد مدیریت اجرایی ام ... -
فروش تخم مرغ نطفه دار(نماینده شرکت مرغداری ماهان) -
فروش جزوات دستنویس ارشد مدیریت اجرایی و MBA پارسه و 89 ماهان -
فروش جزوات دستنویس و مکاتبه ای مدیریت پارسه و ماهان 09132063631 -
فروش کتابهای کارشناسی ارشد مدیریت mba موسسه ماهان -
فروش کتابهای مدیریت اجرایی ماهان دست دوم -
فروش جزوات ارشد مدیریت ماهان -
فروش ویژه تجهیزات VoIP در شرکت کاوا -
شرکت cncpardaz خرید و فروش ماشین آلات صنعتی cnc -
فروش موتور سیکلت150cc lion شرکت lifan -
شرکت آرونیک بیلیارد - خریدو فروش انواع میز بیلیارد -
فروش اویکو استرالیس-اویکو ۴۴۰ -اویکو اقساطی-شرکت زامیاد-اویکو لیزینگی -
فروش تعداد زیادی کتاب مدیریت صنعتی پیام نور -
فروش جزوات ارشد مدیریت اجرایی و MBA -
فروش رایانه جهت ادارات و شرکت های خصوصی -
فروش پژو 405 نقره ای دوگانه سوز شرکت مدل 86 -
فروش میز مدیریت و کنفرانس