ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کلمات کلیدی

سیستم نوبت دهی در بیمارستانها و مراکز درمانی...

سیستم نوبت دهی در بیمارستانها و مراکز درمانی...

قیمت : مناسب

سیستم نوبت دهی در بیمارستانها و مراکز درمانی...
پیاده سازی سیستم نوبت دهی بیمارستانی باعث پاسخگویی سریع و آسان به مراجعه کنندگان و کاهش تردد و شلوغی در مراکز در مانی می شود.این سیستم با توجه به تجارب تیمی مجرب از متخصصین مدارک پزشکی و برنامه نویسان، به صورت همه جانبه نیازهای بیمارستانی را رفع می نماید.از مزایای این سیستم می توان به موارد ذیل اشاره کرد:
1- جلوگیری از ازدحام بیماران در جلوی در اتاق پزشکان و ایجاد محیطی آرام برای پزشکان
2- نظم بخشیدن به صف و بالابردن سرعت خدمات
3- تفکیک بیماران تخصصی
4- محدود کردن تعداد پذیرش های پزشک
5- گزارشگیری از تعداد و ساعات بیماران پذیرش شده
در سیستم نوبت دهی دریافت نوبت به صورت های زیر امکان پذیر است:
- مراجعه حضوری به کلینیک و دریافت نوبت از کیوسک هاو استند های نوبت دهی مستقر در کلینیک
(حتی برای افراد کم سواد و بی سواد به وسیله تصویر پزشک و انواع تصاویر دیگر)
- مراجعه حضوری به پذیرش درمانگاه و اخذ نوبت از پذیرش که در این روش از پرینترهای حرارتی رومیزی استفاده می شود.
(در بعضی از مراکز از سیستم نوبت دهی تلفنی و رزرو استفاده میشود که در این صورت از این روش استفاده می شود)
اطلاعات برگه نوبت اخذ شده از کیوسک یا پذیرش شامل موارد زیر می باشد:
- درج تعداد افراد منتظر در صف
- درج مدت زمان انتظار در صف
- راهنمایی بیمار به اتاق پزشک مربوطه
- درج تیزر های تبلیغاتی
امکانات نرم افزاری و سیستم فراخوانی به شرح زیر می باشد:
- محدود کردن تعداد پذیرش های پزشک
- امکات تعیین رنج شماره ( تفکیک شماره های هر تخصص)
- فراخوانی شماره به صورت صوتی و نمایش درسردر اتاق و سالن انتظار
- تکرار شماره فراخوانی شده
- فراخوانی شماره بصورت سریالی یا جدا جدا
- امکان پخش موسیقی و تیزر های تبلیغاتی
با تجربه نصب در بیشتر از 20بیمارستان و درمانگاه های دولتی و خصوصی...

تلفن :  منقضی شده
منطقه : 
آدرس : 
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: سیستم نوبت دهی در بیمارستانها و مراکز درمانی...
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :