ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

آبگرم کن خورشیدی صنعتی

آبگرم کن خورشیدی صنعتی

آبگرمکن خورشیدی صنعتی
گرمایش آب و فضا مجموعاً بیش از 80% انرژی را در ساختمان‌ها مصرف می‌کند و بنابراین بیش از یک سوم کل انرژی مصرفی جهان در جهت گرمایش مصرف می‌شود. از این میان گرمایش آب به طور متوسط 20% تا 30% کل انرژی مصرفی در خانه را مصرف می‌کند. با استفاده از آبگرمکن خورشیدی می‌توان سالیانه 70% انرژی مورد نیاز برای گرمایش آب را تامین کرد.
دلایل استفاده از آبگرمکن های خورشیدی :
حفاظت محیط زیست
جلوگیری از افزایش گرمای کره زمین
ذخیره منابع و کاهش هزینه های انرژی گرمایی
افزایش ضریب اطمینان و ایمن
کاربرد آسان و راحت
با توجه به محدودیت منابع سوخت فسیلی و زیان بار بودن استفاده غیر اصولی این گونه سوختها برای سلامت محیط زیست، تحقیقات و کاربردهای انرژیهای تجدیدپذیر در مجامع صنعتی و علمی از اهمیت ویژه ای برخوردار گشته است.
در این میان انرژی خورشید، با توجه به اینکه انرژی کاملاً پاک و عاری از هرگونه آلودگی بوده و بعنوان منبع انرژی کاملاً ارزان شناخته شده است، اهمیت بیشتری پیدا می کند. درکشورهایی نظیر کشور ما که میزان تابش Kw‐h 2000 در سال می رسد و در بسیاری از نقاط آن تعداد ساعات آفتابی از Kw‐h 2800 در سال تجاوز می کند، استفاده از انرژی خورشید، نه تنها ضروری بلکه اجتناب ناپذیر است.
گرم کردن آب با استفاده از آبگرمکن های خورشیدی، شاید بعنوان آسانترین و اقتصادی ترین روش بهره گیری از انرژ خورشیدی باشد. زیرا با داشتن دانش کافی درباره تابش خورشید، براحتی و بصورت بسیار موثرتر می توان انرژی خورشید را برای گرم کردن آب مصرفی منازل و حتی کاربرهای صنعتی بکار برد.
پیشرفتهای علمی روی آبگرمکن های خورشیدی در دهه های اخیر رشد چشمگیری داشته است. این نوع آبگرمکن ها نه تنها برای کاربردهای خانگی بلکه برای هتلها، بیمارستانها، ساختمانهای اداری، صنایعی مانند نساجی، کاغذ سازی، صنایع غذایی و حتی گرم کردن آب استخرهای شنا در زمستان کاربرد فراوانی پیدا کرده اند.
بخش اصلی یک آبگرمکن خورشیدی کلکتور آن است که خود شامل یک ورق است که به‌وسیله تابش کلی خورشید حرارت یافته و حرارت خود را به یک سیال جذب کننده ( مانند آب ) که داخل لوله در حال جریان است، منتقل می‌کند. رنگ این ورق همیشه تیره انتخاب می‌شود
آبی که با این روش گرم می‌شود، بر اثر اختلاف دما و با گردش طبیعی وارد یک تانک دوجداره شده و آب مخزن را گرم می‌کند. این آب گرم شده یا به طور مستقیم به مصرف گرمایش خانوار می‌رسد و یا توسط یک مبدل حرارتی دمای آب مصرفی خانواده را افزایش می‌دهد
   تولید آب گرم مراکز  صنعتی  از  1،000  لیتر  تا 50،000  لیتر  آب گرم مصرفی در  روز
« شرکت  آرتین  انرژی  بیکران  هستی »
برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید 51-***********

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان خوزستان
آدرس :  استان خوزستان - اهواز
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: آبگرم کن خورشیدی صنعتی
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :