ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کلمات کلیدی

آذر یشیل یورت، فروش عمده پودر ژله، پودینگ و آرد

آذر یشیل یورت، فروش عمده پودر ژله، پودینگ و آرد

شرکت آذر یشیل یورت با حدود یک دهه فعالیت در صنعت شیرینی و شکلات، تولید کننده آرد قنادی، پودینگ و پودر ژله در طعم های مختلف می باشد و محصولات خود را با کیفیتی بی نظیر و طعمی ماندگار تولید کرده و به سراسر کشور ارسال می کند.
تمامی محصولات آذر یشیل یورت به دلیل رعایت اصول بهداشتی در تولید، بسته بندی سالم و استفاده از مواد اولیه مرغوب، دارای علامت استاندارد ملی ایران، نشان حلال و نشان سلامت از سازمان غذا و دارو می باشند.
یک میزبانی شاد و خوشمزه
تنوع طعم و سهولت آماده سازی محصولات آذر یشیل یورت، آن ها را به عنوان محصولی دلپذیر و محبوب خانواده های ایرانی به خصوص هنگام برگزاری جشن ها و مهمانی ها تبدیل کرده است، چرا که با کمک آن ها می توانند یک پذیرایی شاد، خوشمزه و آسان از مهمانان خود داشته باشند.
همچنین کافی شاپ ها، رستوران ها و فست فودهایی که قصد دارند مشتریان خود را با یک دسر خوشمزه میزبانی کرده و آن ها را شاد کنند، می توانند تمام محصولات آذر یشیل یورت را به صورت عمده خریداری کنند.
فروشگاه های زنجیره ای در سراسر کشور، فروشگاه های بزرگ عرضه مواد غذایی، شیرینی و شکلات، قنادی ها، کافی شاپ ها، رستوران ها و ... جهت خرید یا سفارش به صورت عمده می توانند به وب سایت ما به آدرس www.yeshilyurt.com مراجعه نموده و یا با شماره تلفن *********** شرکت آذر یشیل یورت تماس بگیرند.

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان آذربایجان شرقی
آدرس :  استان آذربایجان شرقی - تبریز
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: آذر یشیل یورت، فروش عمده پودر ژله، پودینگ و آرد
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :