ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

آسانسور کارگاهی (بالابر کارگاهی )مدل TCCH 2015

آسانسور کارگاهی (بالابر کارگاهی )مدل TCCH 2015

رویکرد شرکت سرمایه گذاری صنعتی ایستا صدر ، مشتری‌گرایی است. این بدان معنی است که کیفیت، امنیت، حس اطمینان ناشی از کاربری محصولاتش را بهبود بخشیده و با ارائه خدمات پس از فروش، رسیدن به اهداف عالیه را چندین برابر می‌کند. شرکت ، متعهد است تا پیوسته برندها و محصولات خود را در جهت تقویت بنیه رقابتی‌اش بهبود بخشد. بنابراین با داشتن کادر آموزش دیده، تلاش در شناخت بازار و عرصه محصولات نوین داشته و با ارائه خدمات پس از فروش، رضایت بیش از پیش مشتریان را هدف خود قرار داده است
بالابر کارگاهی آلیماک یا همان آسانسور کارگاهی آلیماک اولین بالابری هست که وارد بازار ایران شده است .آسانسور کارگاهی آلیماک که مربوط به دهه های 70،80،90و در موارد نادر مربوط به سال 2000 میلادی می باشد دارای استهلاک بیشتری بوده است .این دستگاه با توجه به این که در چندین پروژه کارکرد داشته است از استهلاک بیشتری برخوردار می باشد و مصرف برق بیشتر و هزینه نگهداری بالا و خرابی بیشتر از معایب آن می باشند .در بعضی مواقع عمر دستگاه به 20 سال و 30 سال و 40 سال رسیده و شاهد پوسیدگی و فرسایش دنده شانه ها و ساییدگی رولیک ها می باشیم که این خود نگرانی کارفرما را سببب می شود.
آسانسور کارگاهی TCCH که تولید ایرانی می باشد و با استفاده از مواد اولیه مرغوب از کشور های اروپایی وارد میشود و در خط تولید از مهندسین مجرب مکانیکی و الکتریکی بهره می برد تا محصول نهایی تولید بیشترین رضایت مشتری را جلب نماید .
از عمده ویژگیهای بالابر کارگاهی TCCH
1- جریان راه اندازی پایین تر به هنگام کاربرد تایلو برق اینورتر در مقایسه با روشهای دیگر باعث افزایش طول عمر موتور می شود. همچنین ایجاد گشتاور بالا در لحظه راه اندازی، جلوگیری از شوکهای الکتریکی روی شبکه برق از طریق کاهش جریان راه اندازی موتور، جلوگیری از تنشهای ایجاد شده بر روی تجهیزات مکانیکی و استهلاک ادوات مکانیکی از طریق کاهش جریان راه اندازی موتور، صرفه جویی در انرژی و کاهش هزینه برق مصرفی از جمله مهمترین مزایای استفاده از تابلو برق اینورتری در آسانسور کارگاهی TCCH می باشد در حالیکه آسانسور کارگاهی ALIMAK از تابلو برق کنتاکتوری استفاده میکند که سبب خرابی متعدد و نگهداری پر هزینه میگردد.

2- مجهز به سیستم هوشمند پاراشوت که مانع سقوط آسانسور کارگاهی در هنگام قطعی برق میگردد درحالیکه آسانور کارگاهی آلیماک کارکرده و مربوط به دهه های 70 و 80 و 90 میلادی می باشد و پوسیدگی و ساییدگی و فرسایش به وفور دیده میشود

3-زیبایی منحصر به فرد و استفاده از مواد مرغوب اروپایی که در آسانسور کارگاهی نشتی روغن از موتور و گیربکس ها نمایان هست

4- تامین قطعات یدکی آسانسور کارگاهی TCCH به آسانی از کارخانهتولیدی در حالیکه تامین قطعات یدکی آسانسور کارگاهی ALIMAK مشکل بوده کارفرما قادر به یافتن فطعه ارجینال نمی باشد و نهایتا از قطعه دست ساز بازار با قیمت گران استفاده خواهد کرد.


شرکت سرمایه گذاری صنعتی ایستا صدر با بیش از بیست و دو سال سابقه واردات ، خرید و فروش ، تامین قطعات و نگهداری انواع تاور کرین و طراحی ، ساخت و تولید دستگاه های آسانسور کارگاهی در سطح خاورمیانه بهترین کیفیت را در سرلوحه خود قرار داده و با شروع طراحی ، ساخت و تولید دستگاه های آسانسور کارگاهی با آرم اختصاصی TCCH با ظرفیت 1200 کیلوگرم و 1500 کیلوگرم و 2000 کیلو گرم تا ارتفاع 150 متر اقدام نموده است.


آسانسور کارگاهی TCCH دارای طرح های متنوع با کیفبیت عالی

نسل جدید آسانسور کارگاهی TCCH-پر سرعت-بی صدا-کابین بزرگتر
ظرفیت 1500 کیلوگرم و 2000 گیلوکرم
تنها شرکت دارای جواز تاسیس و پروانه بهره برداری از وزارت صنایع و معادن جهت تولید آسانسور کارگاهی(مصالح بر و انسان بر) و دارای ایزو 2008-9001 از شرکت سویس سرت
6 ماه گارانتی در سراسر کشور
دارای پاراشوت جهت جلوگیری از سقوط احتمالی
دارای کابین بزرگتر-پر قدرت-طراحی زیبا- کیفیت عالی - فروش گسترده

نمونه آسانسور کارگاهی TCCH در پروژه ها:

1- نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج با ارتفاع 140 متر

2- برج تجارت قزوین با ارتفاع 150 متر

3- برج باران مشهد

4- برجهای قایم تبریز 3 دستگاه

5- برج های هیئت علمی تبریز 2 دستگاه

6- شرکت عمران و تولید نیرو 4 ذستگاه پروژه شهر جدید سهند

7- برج اطلس تبریز

8- شرکت سرمایه گذاری مسکن شمالغرب پروژه زنجان 2 دستگاه

9-مسکن تابلیه

10-دنا وار (تهران)

11- سلجوف (تهران)

12-راه سازی و ساختمانی 115 (جمهوری آذربایجان)

13- فرایند انرژی مدیریت

14-بتن استیل آذر (ارومیه)

15-شرکت الیزه (مشهد)

16- شرکت درناوند (مشهد پروژه بیمارستان 540 تخت خوابی امام رضا)

17- ابتکار سازه ایرانیان (تهران)

18-شومینه ران (تهران)

19-کیش ایران (هتل پالاس کیش)

20- آرارات (مشهد)

21- پاریس شرق (مشهد)

22- بارژ (سنندج)

23- بتن کاوه آذربایجان (پروژه گلها تبریز)

و دهها پروژه دیگر

tel: 041 ******** ******** ********

fax : 041 ********

سایت رسمی شرکت :WWW.TCCH.IR 

آدرس کارخانه : 22 کیلومتری جاده تبریز-تهران , جنب هلال احمر , شرکت سرمایه گذاری صنعتی ایستا صدر

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان فارس
آدرس :  استان فارس - شیراز
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: آسانسور کارگاهی (بالابر کارگاهی )مدل TCCH 2015
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :