ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کلمات کلیدی

آلاچیق و پرگولای چوبی

آلاچیق و پرگولای چوبی

بنام خدا
شرکت سورن چوب افزار
صنایع چوب سورن به پشتوانه بیش از یک دهه حضور در این صنعت در کنار تولید محصولات گذشته با راه اندازی فازهای جدید مجموعه تولیدی خود اینک در زمینه ساخت آلاچیق ، پرگولا ، حصارهای چوبی و دیگر سازه های مورد استفاده در فضای باز نظیر نما و کف سازی چوبی محوطه مشغول به فعالیت می باشد. آنچه در ذیل به استحضار میرسد توضیح مختصری در ارتباط با ویژگیهای مواد و مصالح و قابلیتهای مخصوص این محصولات است که نتیجه تحقیقات و ابداعات متخصصین این شرکت می باشد.
الف- با توجه به اینکه سازه چوبی در فضای باز مورد استفاده قرار می گیرد ، در معرض شرایط گوناگون آب و هوایی نظیر تغیر دما ، اشعه های ساطعه از آفتاب و ریزش باران می باشد ، در انتخاب چوب به کار رفته ویژگیهای خاصی نظیر درصد و نوع گروه های موجود در تخته و یا تغییرات ظاهری که نشانگر وجود قارچ های مخرب در بافت چوب می باشد ، مد نظر قرار می گیرد.
ب- در انتخاب گونه و نژاد مناسب چوب علاوه بر نقش ظاهری ، میزان مقاومت آن نیز مورد بررسی قرار می گیرد. همچنین قابلیت نفوذ پذیری چوب در برابر مواد اشباع کننده مورد نظر لحاظ می شود.
ج- شرایط جوی ، نوع موادی که چوب از آن اشباع می شود را تعیین می کند. به عنوان مثال مناطقی که دارای رطوبط بالا و دمای پایینی می باشند و یا دارای آب و هوای خشک با تغییرات بالای دما هستند و همچنین غوطه ور بودن سازه در آب و مقاوم کردن چوب در برابر حشرات چوب خوار و یا کند سوز کردن سازه در این بخش مورد توجه قرار می گیرد.
د- رنگ های استفاده شده در این سازه ها رنگ های مخصوص فضای باز اروپایی است که در سه نوبت اجرا می شود و این رنگها با ویژگی مقاومت در برابر اشعه ( یو – وی ) بدون رنگ پریدگی مقاوم در برابر سرما و گرما و ضد آب می باشند.
و- خشک کردن چوب به روش صنعتی خطر کج شدن و یا ترک خوردن چوب را به حداقل ممکن رسانده و استقامت وزیبایی سازه را تضمینمی کند.
ه- اتصال نا مناسب باعث لق شدن و در نهایت انهدام یک سازه می گردد ( نظیر صندیهایی که به دلیل اتصال غیر استاندارد ، لق و بعد از مدت کوتاهی میشکنند ) اتصالات مناسب و مهندسی سازه های سورن در بالا رفتن طول عمر محصولات ما نقشی اساسی ایفا میکند.
ی- تناسب ومحاسبه مقاومت چوبهای تشکیل دهنده ، نکته ایست که سازه را هم زیبا و هم کار آمد می کند. مهندسین متخصصین در طراحی سازه های چوبی سورن نهایت تلاش خود را برای نو آوری و خلق بهترینها کرده و خواهند کرد.

» سایر تصاویر برای این آگهی

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: آلاچیق و پرگولای چوبی
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط