ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

آموزشگاه زبان انگلیسی همگام قم HCLI

آموزشگاه زبان انگلیسی همگام قم  HCLI

آکادمی تخصصی زبانهای بین المللی همگام

HCLI

اطلاعات جانبی در باره اساتید موسسه:

این موسسه در حال حاضر دارای 12 استاد ثابت، 8استاد استند بای و 6 استاد جایگزین می باشد.

مدارک اساتید این موسسه به جز مقاطع مبتدی که کارشناسی می باشند، بقیه اساتید درمقاطع پیشرفته دارای مدارک عالیه آکادمیک کارشناسی ارشد و دکتری مربوطه می باشند.

پروسه جذب استاد در این موسسه:

نحوه جذب استاد به دو صورت می باشد.

1-        ابتدا اساتیدی که دارای سابقه تدریس در مراکز آموزشی و تخصصی معتبر بوده و دارای مدرک آکادمی تخصصی مرتبط می باشند.

الف\ در این مورد پس از فراخوان عموی از طریق جراید کثیر الانتشار و یا سامانه های اینترنتی آموزشگاه جهت جذب مدرس ، عزیزان علاقمند جهت مصاحبه به موسسه دعوت شده و پس از موفقیت در مصاحبه ، ابتدا به صورت یک ترم آزمایشی مشغول به تدریس می شوند. که درطول این ترم آزمایشی کلاس به صورت رندوم سه بار توسط مدیر آموزش موسسه چک می شود که در صورت رضایت مدیر آموزشی و مدیر اداری موسسه و تایید مدیریت موسسه به عضویت کادر آموزشی موسسه در خواهند آمد.بدیهی است که اساتید پس از 3 سال تدریس متوالی به عضویت هیئت علمی موسسه در آمده و حق هئیت علمی خود را به صورت ماهیانه دریافت خواهند کرد.

2-و اما عزیزانی که ابتدا به ساکن می خواهند به عنوان مدرس زبان مشغول به کار شوند، می بایست پس از ثبت نام و ارائه مدارک لازم در کلاسهای تخصصیTTC شرکت کنند. شرکت کنندگان پس از گذراندن این دوره و اخذ موفقیت در آزمون های علمی وعملی به مرور و طبق بند 1 به کادر آموزش موسسه در خواهند آمد.



چند تبصره مهم:



تبصره1:هر استاد می بایست قبل از عقد قرارداد و شروع به تدریس از بین همکاران یک استاد جایگزین را جهت مواقع اضطراری انتخاب نموده تا خللی در برگزاری کلاس های آموزشگاه به وجود نیاید.

تبصره2: آموزشگاه این حق را برای اساتید خود در نظر گرفته تا زمانی که استاد وقت خالی داشته باشد کلاسهای او را پر کند. و از طرف دیگر استاد نیز تا زمانی که موسسه می تواند کلاس دراختیار وی بگذارد نباید در موسسه دیگری فعالیت نداشته باشد.

تبصره3: استاد صرفا مدیریت تدریس در کلاس را به عهده داشته و جهت هرگونه معرفی کتب و ارائه سیستم ...... می بایست با مدیر آموزشی موسسه هماهنگی های لازمه را داشته باشد.

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان قم
آدرس :  استان قم - قم
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: آموزشگاه زبان انگلیسی همگام قم HCLI
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط