ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

آموزشگاه موسیقی شمیم

آموزشگاه موسیقی شمیم

قیمت : با تخفیف

آموزشگاه موسیقی شمیم:

آموزش کلیه ساز های ایرانی و جهانی

دوره ویژه کودکان

فواید فراگرفتن یک آلت موسیقی برای کودکان :
افزایش ضریب هوشی با آموختن موسیقی
آموزش موسیقی در طولانی مدت ۷ امتیاز به میزان IQ یا ضریب هوشی دانش آموزان می‌افزاید در حالیکه آموزش هنرهای نمایشی ۴. ۳ امتیاز به ضریب هوشی آن‌ها خواهد افزود.
توسعه و بزرگ‌تر شدن قسمت چپ مغز
آموزش و فراگیری یک آلت موسیقی می‌تواند در بهبود رفتار، حافظه و دانش عمومی کودکان تاثیر مثبت داشته باشد. فراگیری نواختن یک آلت موسیقی موجب توسعه و بزرگ‌تر شدن قسمت چپ مغز کودکان می‌شود. در نتیجه حافظه کودکانی که آموزش موسیقی دیده‌اند به نسبت سایرین ۲۰ درصد افزایش می‌یابد.
اعتماد به نفس و احترام به دیگران نتیجه یادگیری موسیقی
کودکان با کار در گروه‌های کوچک موسیقی موضوعات رفتاری مثل اعتماد و تکیه به دیگران، احترام، تساهل و بردباری را فرا می‌گیرند.
کودک در حال پیانو زدن
موسیقی آرامش بخش و عامل رفع دلهره
در دوران بلوغ نیز موسیقی می‌تواند نقش بسیار مثبتی در شکل گیری شخصیت کودکان داشته باشد و در لحظاتی که آن‌ها احساس تنهایی و یا حالت دلهره دارند موسیقی می‌تواند آرامش بخش و موثر باشد.
فراگرفتن موسیقی یادگیری ریاضیات را بهبود می‌بخشد
یادگرفتن آواز و یا آموزش پیانو به خودی خود نمی‌تواند قابلیت فراگیری ریاضیات را در کودکان تقویت کند. موسیقی در فرهنگ جوانان ونوجوانان نقش بسیار مهمی ایفا می‌کند و می‌تواند الهام بخش و آموزنده باشد. باید به نسل جوان آموخت که موسیقی انواع گوناگونی دارد و برای موفقیت در آینده آن‌ها باید از سنین پایین با جدیت کار کنند. در عین حال فراگیری موسیقی به آموزش و کارکرد بهتر دانش آموز در محیط مدرسه کمک زیادی می‌کند. بنابراین موسیقی باید نقش مهمتری در پرورش کودکان داشته باشد.

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: آموزشگاه موسیقی شمیم
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :