ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

آموزش برنامه نویسی تحت وب و طراحی سایت به صورت ...

آموزش برنامه نویسی تحت وب و طراحی سایت به صورت ...

قیمت : توافقی

آموزش برنامه نویسی تحت وب و طراحی سایت های غول پیکر دولتی،سازمانی،بانک اطلاعاتی،چت روم اجتماعی،کاریابی،استخدامی،انجمنی،بایگانی،
آموزشی،آموزشگاهی،دانشگاهی،صنعتی،شرکتی،
تبلیغاتی،فروشگاه اینترنتی،بازاریابی،مقالات علمی،
واردات و صادرات و بین المللی،تحقیقاتی و غیره به صورت کاملا علمی و دانشگاهی
این آموزش مخصوص دانشجویان و فارغ التحصیلان
رشته کامپیوتر و همه آنهایی است که می خواهند شغلی با پرستیژ اجتماعی بالا ، پر کاربرد در سطح بین المللی و در سطح کلان اقتصادی ، و پر درآمد داشته باشند.
به همین منظور اینجانب آموزش طراحی سایت را برای کسانی که قصد مهاجرت کاری به کشورهای اروپایی در همین رشته دارند و یا افرادی که می خواهند در سطح بین المللی به آموزش این تخصص و یا کار در این زمینه بپردازند با آموزش زبان انگلیسی همراه کرده ام .
متد آموزشی به گونه ای است که شما در صورتی که هیچ گونه آشنایی با زبان های برنامه نویسی و زبان انگلیسی نداشته باشید باز هم قادر به یادگیری تمام سطوح آموزشی خواهید بود. زیرا روش آموزش به صورت گام به گام بوده و مدت آموزش متناسب با توانایی یادگیری دانشجو می باشد و مقطع پیشین را 100% می آموزید و پروژه های مربوط به آن مقطع را به طور کامل می سازید و بعد وارد مقطع جدید می شوید.
شما در هر مقطع یک سایت کامل عظیم از نمونه سایت های نامبرده در بالا را طراحی می کنید و در پایان آن مقطع قادر خواهید شد که به آموزش طراحی سایت در حد پروژه ای که ساخته اید بپردازید و همچنین می توانید سفارش کار گرفته و برای مشتریان خود سایت طراحی کنید که دستمزد ساخت این نمونه سایت ها از 1 میلیون تومان شروع می شود و دستمزد متوسط آنها بین 3 تا 10 میلیون تومان می باشد.
همچنین شما می توانید با کمترین هزینه سالانه پر درآمد ترین سایت ها را به کمک مدرس ، برای خود بسازید و از آنها کسب درآمد کنید.زیرا هدف این دوره اشتغال زایی در سطح بین المللی می باشد.
آموزش بر اساس کد نویسی به کلیه زبان های برنامه نویسی ضروری صورت می گیرد و زبان های مورد آموزش عبارتند از:
Html - html5 - dhtml - xhtml - xml - css - jquery - ajax - javascript - mysql - sqlserver - php - phpmyadmin - visual basic - asp.net - c# - cms 
در صورت عدم پاسخگویی به تلفن شما لطفا پیام یا درخواست خود را به این ایمیل آدرس ارسال نمایید:
[email protected]در اسرع وقت با شما تماس خواهم گرفت

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: آموزش برنامه نویسی تحت وب و طراحی سایت به صورت ...
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط