ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

آموزش تخصصی هنر باتیک و نقاشی روی پارچه

آموزش تخصصی هنر باتیک و نقاشی روی پارچه

باتیک از حدود 220 سال قبل به صورت بسیار ابتدایی و به شکل رنگرزی با رنگ مشکی هماتین وارد ایران شد و بعد به شکل چاپ کلاغه ای با استفاده از قیر مذاب جهت انتقال نقش مهرها بر روی پارچه ادامه پیدا کرد. بعدها ( کمتر از 30 سال پیش ) از طریق مسافران و بعدتر از طریق اینترنت و دنیای مجازی، استفاده از جانتینگ و واکس داغ رایج گشت.
    در تمام این دوران باتیک واژه ای ناشناخته و یا کمتر شناخته شده ای بود. اکنون شاهد آن هستیم که آموزشهایی که تحت عنوان باتیک صورت می گیرد اغلب بسیار ناقص و گاهی با معلومات بسیار اندک صورت می گیرد و به اشتباه با نام چاپ باتیک تنها بخشی از هنر را تدریس می کنند.
    کارگاه باتیک آرامش با بیش از 13 سال سابقه تولید و تدریس و تالیف کتابهای آموزشی باتیک از آغاز تا کنون سعی بر ارائه کامل آموزش باتیک به صورت کاملاً تخصصی نموده و اقدام به برپایی بیش از 20 نمایشگاه و حدود 30 ورکشاپ آموزشی و 3 کتاب آموزشی باتیک و 8 سمینار رایگان آشنایی با هنر باتیک و ... در زمینه گسترش هنر باتیک نموده است.
    مدیر و موسس و مدرس باتیک کارگاه باتیک آرامش، کارشناس صنایع دستی و صنعتگر سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در رشته باتیک بوده و جهت تکمیل دانسته های خود در زمینه هنر باتیک در سال 1393 به کشور مادر باتیک دنیا اعزام شده و به عنوان اولین هنرجوی ایرانی در معتبرترین مراکز باتیک اندونزی به فراگیری دروس تخصصی پرداخته و پس از بازگشت به ایران با ارایه 3 دوره مجزای نقاشی باتیک، رنگرزی پارچه و چاپ باتیک، سیلابس جدیدی را برای نخستین بار تعریف نمودند و نیز نسبت به واردات ابزار باتیک از کشور اندونزی نمودند و در محل کارگاه در اختیار علاقه مندان قرار می دهند.
    اکنون کارگاه هنری آرامش افتخار دارد که برای نخستین بار در ایران به صورت تخصصی به تدریس و تولید و اشاعه هنر زیبای باتیک بپردازد و گام موثری در گسترش این هنر بردارد.
مسیح مقدمی، مدیر کارگاه باتیک آرامش

نام کتابهای تالیف شده:
آشنایی با تکنیکهای باتیک و نقاشی روی پارچه
هنر باتیک مدرن و نقاشی روی پارچه
کاربرد باتیک در پرورش خلاقیت کودکان

قیطریه، م. چیذر، جنب بانک ملی، ساختمان اداری چیذر، ط3، واحد13
********       ***********     

www.masihbatik.com       [email protected]

» سایر تصاویر برای این آگهی

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: آموزش تخصصی هنر باتیک و نقاشی روی پارچه
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :