ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کلمات کلیدی

آموزش تضمینی تعمیرات دستگاه جوش اینورتر

آموزش تضمینی تعمیرات دستگاه جوش اینورتر

شرکت مهندسی کاوش اندیشان سپهر در سال 1378 در حیطه فعالیت طراحی و ساخت سیستم های الکترونیک خودرو به ثبت رسید.هدف اصلی مجموعه همواره دستیابی به فن آوری روز در طراحی و تولید با کاهش وابستگی و توسعه بازار های خارجی میباشد
تلاش مجموعه مدیریت شرکت کاوش اندیشان سپهر در تحقق این هدف با به کارگیری نیروهای متخصص و زبده و ایجاد سازمانی با ساختار نظام یافته سبب ساز توسعه کمی و کیفی این مجموعه در طی سال ها فعالیت آن گردیده است.
در این راستا در سال 1387 شرکت مهندسی کاوش اندیشان سپهر آغاز به طراحی و ساخت دستگاه های جوش اینورتر قابل حمل با نام تجاری سپنتا نموده و در حال حاضر تولید انبوه انواع دستگاه های جوش اینورتر را در دستور کار خود دارد.
شرکت مهندسی کاوش اندیشان سپهر در گامی فراتر جهت ارتقاء سطح علمی کشور در زمینه دستگاه های جوش اینورتر با هماهنگی سازمان آموزش فنی و حرفه ای اقدام به آموزش تعمیرات در کمترین زمان و پایین ترین هزینه با ارائه مدرک رسمی به علاقمندان این صنعت نموده است.
لذا از کلیه علاقمندان و هنرجویان دعوت بعمل می آید جهت اطلاع از زمان برگزاری کلاس ها و ثبت نام با شرکت کاوش اندیشان سپهر تماس حاصل فرمایند.
*همراه با کلیه خدمات رفاهی و آموزشی فنی وحرفه ای از قبیل کلاس های مجهز به تکنولوژی آموزش/ خوابگاه / وعده غذایی و پذیرایی روزانه

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان سمنان
آدرس :  استان سمنان - شاهرود
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: آموزش تضمینی تعمیرات دستگاه جوش اینورتر
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :