ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

آموزش حرفه ای تعمیرات موبایل در مشهد

آموزش حرفه ای تعمیرات موبایل در مشهد

با استفاده روزافزون از تلفن همراه و تنوع گوشی ها، بازار امروز نیازمند افراد متخصص در تعمیرات تلفن همراه می باشد. با توجه به تغییر نیازهای بازار امروز گذراندن دوره های تخصصی حتی برای کسانی که قبلا دوره آموزشی ای را در این زمینه گذرانده اند، یک نیاز احساس می شود.
آموزشگاه ابتکارسازان صنعت دارای مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور و همچنین همکاری با اتحادیه تلفن همراه، با کادری مجرب و سابقه ای طولانی در امر آموزش تعمیرات تلفن همراه اقدام به برگزاری دوره های مربوطه در کارگاههای آموزش مجهز در دو سطح مقدماتی و پیشرفته نموده است.
سطح مقدماتی: در این سطح اطلاعات پایه هنرجو افزایش یافته و برای ورود به دوره پیشرفته آماده می شود. این اطلاعات شامل شناخت مدارات و قطعات گوشی، کار با لوازم تعمیرات و اندازه گیری، نقشه خوانی، نصب و برداشت قطعات، آشنایی با باکس های تلفن همراه و... می باشد.
سطح پیشرفته: در این سطح، تعمیرات اساسی گوشی نظیر سیم کشی قطعات، پایه زنی قطعات BJA، نصب و برداشت آی سی های چسب دار، شابلون زنی، کار با هیتر لیزری و... آموزش داده می شود.
برای کسب اطلاعات بیشتر نظیر سرفصل های دوره، تعداد جلسات و زمان شروع کلاس ها و همچنین شهریه دوره می توانید به سایت ما به نشانی Ebtekarsazan.com واحد آموزش مراجعه کرده و یا با شماره ********-051 تماس حاصل نمایید. همچنین جهت پیگیری اخبار به صفحه اجتماعی ما در فیس بوک به نشانی Facebook.com/ebtekarsazan مراجعه نمایید.
در شبکه های اجتماعی موبایل نیز همراه شما هستیم: ***********
آدرس ایمیل : [email protected]

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان خراسان رضوی
آدرس :  استان خراسان رضوی - مشهد
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: آموزش حرفه ای تعمیرات موبایل در مشهد
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط