ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

آموزش خصوصی طراحی جواهرات با کامپیوتر

آموزش خصوصی طراحی جواهرات با کامپیوتر

آموزش خصوصی طراحی جواهرات با کامپیوتر

استفاده از جواهر و زینت‌آلات قدمتی به اندازه تاریخِ اجتماعی شدن انسان دارد.

تا پیش از این ساخت جواهرات بسیار وقتگیر و مشکل بوده است اما اکنون استفاده از تکنولوژیهای مدرن و پرینترهای مخصوص که میتوانند هر آنچه که با کامپیوتر طراحی میشود را به صورت سهبعدی و قابللمس ارائه نمایند ما را قادر ساخته است تا بتوانیم انواع جواهرات بسیار زیبا را تنها ظرف چند دقیقه تولید کنیم.

طراحی و ساخت جواهرات با کامپیوتر(CAD/CAM Jewellery) یا جواهر‌سازی دیجیتال (Digital Jewel smith) امروزه یکی از شاخه‌های نوین جواهر‌سازی می باشد که با سرعت زیادی فراگیر می‌شود.

اکثریت قریب به اتفاق کارگاه‌های تولید جواهر در ایران و یا آنسوی مرزها به این نوع جواهر‌سازی که بسیار اقتصادی است روی آورده‌اند.

تمام این کارگاه‌ها نیاز به افرادی دارند تا بتوانند جواهرات مورد نظرشان را مدل‌سازی نمایند. از آنجایی که این رشته بسیار تازه است افراد متخصص بسیار کمی از عهده این کار بر می‌آیند در نتیجه بازار کار بسیار مطلوبی در ایران و خارج از ایران برای این رشته وجود دارد.

این دوره که در حال حاضر در غرب تهران (پونک) برگزار می‌شود شامل دو بخش کلی است:

1-دوره بنیادین صنعت جواهر شامل: تاریخچه جواهر – مشاغل صنعت جواهر- آشنایی با فلزات گرانبها – مفهوم عیار و تبدیلات و محاسبات آن – رابطه قیمت و عیار – سیستم‌های عیار – مبانی ریخته گری – مبانی آبکاری – مبانی مخراج کاری و متدهای آن – آشنایی با سکه‌ها و عیار آنها – محاسبه قیمت روز طلا – مبانی گوهر‌شناسی – مبانی ارزیابی الماس – روش‌های شناسایی الماس اصل از بدل – تفاوت برلیان و الماس – برش‌های معروف الماس – آشنایی با سنگ‌های قیمتی و نیمه‌قیمتی – آشنایی با مروارید – تشخیص مروارید اصل از بدل – آشنایی با برند‌های مطرح در صنعت جواهر

2-طراحی جواهرات با کامپیوتر شامل: انواع خطوط – سطوح – حجم ها – ساخت انواع انگشتر، آویز ،دستبند ، سرویس...
این آموزش‌ها منطبق بر آخرین متد‌های این صنعت و کاملا علمی و مدرن می‌باشند.

در پایان این دوره هنرجو می تواند طیف وسیعی از جواهرات را طراحی و تولید نماید به طوری که کاملا حرفه‌ای وارد این صنعت شده و با کارگاه‌ها همکاری کند یا حتی به صورت انفرادی اقدام به تولید جواهر نماید.

مدت دوره: 20 جلسه سه ساعته

زمان برگزاری کلاس: بسته به توافق با هنرجو

ابزار: لپ‌تاپ یا کامپیوتر معمولی

برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن یا ایمیل تماس بگیرید.

Email: [email protected]

***********: Tel

سروش نیک آیین

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: آموزش خصوصی طراحی جواهرات با کامپیوتر
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :