ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

آموزش ساخت تابلو LED

آموزش ساخت تابلو LED

در زمینه آموزش ساخت تابلوهای LED مفتخریم تا دو محصول آموزش ساخت تابلو LED روان و آموزش ساخت تابلو LED ثابت را به شما معرفی نماییم.

1 - آموزش ساخت تابلو LED روان

- در این محصول آموزشی ما بر جنبه تجاری این تابلوهای LED روان که به وسیله بلوک های آماده و بدون نیاز به تخصص برنامه نویسی و طراحی سخت افزاری ساخته می شوند تاکید کرده ایم.

- نرم افزار مربوط به تابلو LED روان کاملا رایگان بوده و محدودیتی برای نصب ندارد،همچنین انواع تابلو های تکرنگ ، سه رنگ و هفت رنگ را در سایزهای چند سانتیمتر تا چند متر مربع پشتیبانی می کند.

- آموزش ساخت تابلو LED روان در قالب بیش از 25 فیلم آموزشی و چندین فایل عکس می باشد که فراگیری مطالب را آسانتر نموده است.

- در فیلم های آموزشی شما با روش مونتاژ تابلو LED روان و نحوه برقراری اتصالات کابلهای برق و دیتا آشنا می شوید،سپس طی چندین فیلم آموزشی کار با نرم افزارهای مخصوص تابلو LED روان ( Ledcenter , hd2010 , hd2013 ) را خواهید آموخت و در نهایت نیز از آنجایی که این نوع از تابلو LED روان قابلیت نمایش انیمیشن های gif را دارند طی فیلم های آموزشی نحوه ساخت این انیمیشن ها را توسط نرم افزار swishmax به شما آموزش می دهیم.

2 - آموزش ساخت تابلو LED ثابت

آموزش ساخت تابلو LED ثابت نیز به مانند آموزش ساخت تابلو LED روان در قالب چندین فیلم آموزشی انجام شده است.
مراحل آموزش در چهار گام مجزا قرار گرفته است:

گام اول: آموزش ترسیم طرح مورد نظر توسط نرم افزار Corel draw
- در این گام شما با نحوه کار با نرم افزار Corel draw آشنا می شوید تا به بتوانید طرح مورد نظرتان را جهت ساخت تابلو LED ثابت به وسیله این نرم افزار ترسیم کنید.

گام دوم: تعیین محل قرار گرفتن LED ها در طرح
- در این گام شما فرا می گیرید که چگونه توسط نرم افزار ledtool طرح را با شکل LED جایگزین کنید ، تا محل قرارگیری پایه های LED جهت سوراخکاری دستگاه لیزر مشخص شود

گام سوم: جایگذاری LED ها و برقراری اتصالات
- در این گام شما فرا می گیرید که چگونه LED ها را جایگذاری کرده و توسط روش های سری، موازی و ترکیبی که به شما آموزش می دهیم اتصالات آنها را برقرار کنید و با اتصال منبع تغذیه تابلو LED ثابت را روشن نمایید.

گام چهارم: آموزش ساخت مدار فلاشر
- در این گام ما مداری ساده را برای شما شرح می دهیم تا بوسیله آن بتوانید تابلو LED ثابت خود را به روشهای مختلف روشن کنید.این امر باعث می شود که تابلو LED ثابت شما جلب توجه بیشتری کند.

www.tablokaran.com
[email protected]
***********

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: آموزش ساخت تابلو LED
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط