ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کلمات کلیدی

آموزش فوری گرامر لغات کنکور کارشناسی ارشد و دکتری

آموزش فوری گرامر لغات کنکور کارشناسی ارشد و دکتری

قیمت : منتخب ارائه 100% خدمات آموزشی متفاوت و فوری زبان

آموزش فوری گرامر لغات کنکور کارشناسی ارشد و دکتری در 3 هفته

تجربه متفاوت در یادگیری فوری و بدون فراموشی

+ آزمون آزمایشی هفتگی ویژه + آموزش و یادگیری فوری گرامر ویژه آزمون و لغات ضروری مختص آزمون کنکور کارشناسی ارشد و دکتری ویژه رشته های مختلف

تست های طلایی چیست؟

بعد از تجربه چند سال تدریس و بررسی چندین باره و دقیق تست های ۱۰ سال اخیر قسمت قابل توجهی از منابع مورد علاقه طراحان محترم که تماماً کتاب های زبان اصلی انتشارات خارجی می باشد را شناسایی کردیم!!

در کنکور ارشد ۲و۳ سال اخیر ، تعدادی از تست ها عیناً حتی بدون تغییر گزینه ها از این منابع طرح شده اند!! لذا مطالعه از قبل این تست ها کمک به سزایی به شما در جلسه کنکور خواهد داشت و شما را از دیگر رقبا پیش خواهد انداخت.

زبان راه ارتباطی ما با سایر فرهنگهاست . چنانچه زبان ما تقویت شود ، به سادگی قادر به کار با تکنولوژی های روز هستیم و می توانیم با سایر ملل و تمدن ها ارتباط برقرار کنیم. پس یکبار برای همیشه با خود تعارف را کنار گذاشته و بر ترس یادگیری زبان فایق آیید.

در عرصه کنکور تاثیر درصد بالای درس زبان بر کسی پوشیده نیست. بالاترین آمار سفید زدن دروس در کنکور ارشد و دکترا متعلق به درس زبان است. همین نکته اهیمت ویژه بالا زدن این درس در کنکور را به خوبی نشان می دهد.

برای تقویت بخش های مختلف زبان عمومی و تخصصی کنکور ارشد مطالعه منابع زیر توصیه می گردد :

لغت :
در بخش لغت معمولا طراحان زبان عمومی ارشد ، بر روی یک منبع خاص نظر ندارند. سوالات از طیف گسترده ای از منابع مطرح می شود. به همین جهت اصلا نمی توان منبع خاصی را برای سوالات در نظر گرفت. با توجه به این امر و این نکته که شما امکان جمع آوری این منابع گسترده و زمان کافی برای مطالعه آنها را ندارید ، پس از تجربه طولانی تدریس و با مطالعه چندین باره سوالات زبان عمومی ارشد در طی ۱۰ سال اخیر ، جزوه ای خلاصه شده از تمام منابع مهم لغت موجود توسط تیم تخصصی ارشد و دکترا AJESL آماده شده است. لغات موجود در این جزوه به ترتیب اهمیت و پرتکرار بودن آورده شده و در انتها نیز لغاتی که احتمال بالای طرح سوال دارند قرار گرفته است. در منابع لغت دیگر که در بازار موجود است به دلیل حجم بالایی از لغات و این ضعف که لغات بر اساس میزان اهیمت چیده نشده اند داوطلب تا نیمه راه آمده و سپس به دلیل کمبود وقت و حجم مطالعاتی دروس دیگر منبع را رها کرده غافل از اینکه خیلی از لغات مهم و کلیدی ممکن است در انتهای جزوه باشد.

مطالعه این جزوه برای ۱۰ سوال اول زبان عمومی ارشد کافی است و با مطالعه همین جزوه کسب ۶ تا ۹ سوال درست از ۱۰ سوال لغت قابل دسترسی می باشد

گرامر :
با یادگیری فنون پاسخ فوری و نکات جزوات انحصاری گرامر تیم تخصصی ارشد و دکترا AJESL، شما را از خواندن کتب و جزوات پیچیده مختلف دیگری بی نیاز می شوید

درک مطلب رشته مدیریت و اجرایی:

بخش درک مطلب که می توان گفت از ۲ بخش دیگر به نسبت ساده تر هست و میتوان گفت برای اکثر داوطلبان امتیاز آور ترین بخش زبان کنکور ارشد به حساب می آید.برای مطالعه این بخش منبع خاصی را نمی توان پیشنهاد داد ، بلکه مجموعه فعالیت های همزمان و موازی شما در قسمت های لغت و گرامر باعث تقویت این بخش نیز می شود.شما با افزایش دامنه لغات خود و همچنین یادگیری قواعد گرامری مهم به صورت خودکار مهارت درک مطلب خود را نیز ارتقا میدهید و در فهم متون مهارت خود را بهبود می بخشید

توصیه تیم تخصصی ارشد و دکترا AJESL این است که در ۳ ماه تابستان بیشتر وقت(۸۰% وقت)خود را به وسیع تر کردن دامنه لغات بپردازید. از اواخر مهرماه به سراغ درک مطلب خواهیم رفت و مهارت های پاسخگویی به سوالات درک مطلب و نمونه متن های مدیریتی را با هم مرور خواهیم کرد.

زبان عمومی کارشناسی ارشد

آشنایی با درس زبان انگلیسی در کنکور ارشد :

سوالات زبان انگلیسی در تمام رشته ها و گرایش­ها در کنکور کارشناسی ارشد به دو گروه زبان عمومی و زبان تخصصی تقسیم­ بندی می­شود که سهم هرکدام از آن­ها ۱۵ سوال می­ باشد.

در قسمت زبان عمومی ، ۱۰ سوال ابتدایی مربوط به واژگان (Vocabulary) است و ۵ وسوال دیگر این بخش سوالات گرامر می­ باشد که به نام Cloze Test مطرح می شود.

در ادامه ۱۵ سوال تخصصی وجود دارد که با نام Reading Comprehension مطرح می شوند. این سوالات متناسب با هر رشته امتحانی طراحی می­شوند که عموما مبتنی بر ۳ متن تخصصی است و هر متن دارای ۵ سوال می­باشد. البته این امر همیشه صادق نیست و در بعضی سال ها شاهد وجود ۲ متن و یک پاراگراف با جاهای خالی هم بوده ایم.

این روند از سال ۸۷ به بعد مشخص شد و در سال های قبل از آن هر ساله ساختار طراحی سوالات به شکل متفاوتی بود. لذا در بررسی هایمان ما همواره از سال ۸۷ به بعد را در نظر میگیریم.

هر ساله کنکور ارشد در ۶ نوبت صبح و بعدازظهر روز های چهارشنبه ، پنج شنبه و جمعه برگزار می گردد.

سوالات زبان عمومی یعنی ۱۵ سوال اول(واژگان و گرامر) هر یک از این گروه ها با هم یکسان است ، یعنی در گروه چهارشنبه صبح که برای مثال مجموعه مدیریت همزمان با مهندسی مکانیک برگزار می گردد ، سوالات زبان عمومی این دو رشته با هم یکسان است. یکی از دلایلی هم که عمدتاً سوالات زبان نسبت به سوالات دروس دیگر در کنکور ارشد از غلط های املایی و علمی کمتری برخوردار است همین نظارت بیشتر روی سوالات است.

قسمت واژگان :

برای کسب آمادگی مطلوب در پاسخ گویی به سؤالات لغت، باید گنجینه ای غنی از لغات متداول زبان انگلیسی در اختیار داشته باشید. بطور قطع و یقین هیچ منبعی که در برگیرنده ی کلیه ی نکات برای آمادگی داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد باشد، وجود ندارد. بی منبعی در این زمینه، داوطلبان را به سمت مطالعه کتب مربوط به آزمونهای تخصصی زبان ( آیلتس، تافل و … ) می کشاند. البته مطالعه این کتب، بی تاثیر نیست ولی بسیار وقتگیر است. پس در گام اول، ما به منبعی احتیاج داریم که چکیده ی همه ی منابع موجود در بازار باشد. در جزوات انحصاری تیم تخصصی ارشد و دکترا AJESL آماده شده است لغات کلیدی تمامی منابع فوق + لغات پرتکرار ۷ سال اخیر زبان عمومی کنکور ارشد گرد آوری شده و شما را از خواندن کتاب ها و منابع دیگر بی نیاز می کند.

گرامر :

این بخش به دلیل محدود بودن مباحث آن نسبت به بخش قبل بسیار ساده ­تر است. در این بخش داوطلب کنکور باید قوائد عمدتا ساده مربوط به گرامر در زبان انگلیسی را به طور کامل مسلط باشد. مثلا ۱۲ حالت زمانی در این زبان را مسلط باشد. بدین منظور کتاب گرامر چاپ دانشگاه کمبریج انگلستان کمک به سزایی در یادگیری قوانین زبان انگلیسی خواهد کرد.

درک مطلب :

۱۵ سوال درک مطلب نیز که از آن به بخش زبان تخصصی نام می بریم را می­توان راحت­تر نسبت به بخش­های قبلی پاسخ داد به دلیل این­که می توان گفت جواب بیشتر سوال های پرسیده شده در خود همان متن آمده است. بدین منظور تنها کافی است که پس از خواندن با دقت سوال از تکنیک هایی چون Skimming و Scanning، محل دقیق جواب را پیدا کرد. اما قبل از همه این مسائل آشنایی با لغات تخصصی رشته خود تاثیر زیادی در پاسخگویی صحیح خواهد داشت.تمام تکنیک های مربوط به پاسخگویی سوالات درک مطلب به طور کامل در ماه های آینده در سایت قرار میگیرد.

و پاسخگویی به سوالات Reading - Grammar - Vocab بدون دانستن معنی اغلب لغات بی تاثیر در گزینه صحیح
نکات طلایی گرامر و لغات برای پاسخگویی آسان ، فوری و اصولی شما به هر تست، بصورت کاملا" استراتژیک


آخرین تلاش شما برای یادگیری زبان انگلیسی

تیم آموزشی AJESL ، از شما دعوت می شود تا از سایت موسسه دیدن فرمایید:

www.AJESL.org


گروه مورد نظر خود را انتخاب و زمان کلاس مختص خود را اعلام بفرمایید.

- شروع کلاسها هر روز هفته:

گروه A1
8:00 صبح - 10:00

گروه A2
11:00 الی 13:00

گروه A3
14:00 الی 16:00

گروه A4
14:00 الی 16:00

گروه A5
17:00 الی 19:00

گروه A6
19:00 الی 20:30

با تشکر از وقت و اعتماد شما
آموزش AJESL منحصرا" در این مرکز می باشد.

دفتر مرکزی فرمانیه - کوه نور
*********** تلفن رزرو کلاسها
www.AJESL.org

تیم آموزشی AJESL ، از زمان ، اعتماد ، اطمینان و توجه شما به خدمات آموزشی خانواده AJESL از شما تشکر میکند.

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تجریش
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: آموزش فوری گرامر لغات کنکور کارشناسی ارشد و دکتری
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط