ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

آموزش فوق حرفه ای ناخن و اپیلاسیون

آموزش فوق حرفه ای ناخن و اپیلاسیون

آموزش کاملاً حرفه ای اپیلاسیون و ناخن در کمترین زمان و هزینه در مرکز تخصصی السا

آموزش اپیلاسیون:
فقط با گذراندن دوره دو الی سه روز، در کمترین زمان میتوانید یک اپیلاسیون کار فوق حرفه ای شوید که با روشی جدید (اپیلاسیون کاملا بدون درد) در مراکز اپیلاسیون به راحتی مشغول بکار شوید.
شما پس از گذراندن این دوره یک اپیلاسیون کار فوق حرفه ای خواهید بود که حتی در اولین روز کاری شما، هیچکس متوجه تازه کار بودنتان نخواهد شد و به راحتی میتوانید با یک اپیلاسیون کار 10ساله رقابت نمایید (به این دلیل که روشهای آموزش در این مرکز کاملا متفاوت میباشد)

آموزش ناخن:
این مرکز با داشتن لاین تخصصی ناخن، فوق حرفه ای ترین پرسنل و مربیان را جهت آموزش استخدام نموده. شما با گذراندن دوره های تخصصی ناخن در این مرکز با خیال راحت میتوانید مشغول بکار شوید و به هیچ عنوان با هیچ مشکلی در حین انجام کار مواجه نخواهید شد.
شما با دوره ای یک هفته ای، یک ناخن کار کاملاً حرفه ای میشوید که با انواع کاشت و جدیدترین دیزاینها، همچنین خدمات آبرسانی،مانیکور و پدیکور، ترمیم ناخن های آسیب دیده و... آشنا شده و کاملاً مسلط خواهید شد.

این مرکز تنها مرکز آرایشی بهداشتی در منطقه سهروردی شمالی میباشد که از اساتید فوق حرفه ای جهت آموزش موارد فوق استفاده نموده و شما میتوانیدبا آموزش در این مرکز بهترینها در شغل انتخابی خود شوید.

******** _ ******** _ ***********

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: آموزش فوق حرفه ای ناخن و اپیلاسیون
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :