ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

آموزش گیتار الکتریک،راک،بلوز توسط استاد سینا موسوی

آموزش گیتار الکتریک،راک،بلوز توسط استاد سینا موسوی

کارشناسی نوازندگی موسیقی جهانی دانشکده ی موسیقی دانشگاه هنرتهران
موسیقی را از سال 1379 و با نوازندگی ساز گیتار نزد افشین ضیاییان اغاز نمود سپس نزد پویا محمودی به فراگیری نوازندگی گیتار هارمونی و مبانی موسیقی پرداخت و نزد محمد حسین حمیدی نیزبه فراگیری سرایش وهارمونی مشغول شد و دوره های او از کلاسیک را نزد اقای محمد رضا صادقی گذراند . او در سال 1385 وارد دانشگاه هنر شده و در رشته موسیقی به تحصیل پرداخت .
در این دوره گیتار را با علیرضا تفقدی، سینا خلج، فرزین طهرانیان، و تئوری موسیقی و هارمونی را زیر نظر شریف لطفی ، حمیدرضا دیبازر، اتابک الیاسی، مهدی قاسمی، و محمدرضا تفضلی فراگرفت.
وی در دوران تحصیل در هنرستان هنرهای زیبای کرج به همراهی چند تن از دوستانش گروهی تشکیل داد که در ان وظیفه ی اهنگسازی خوانندگی و نوازندگی را عهده دار بود و به اجرای چند کنسرت اقدام نمود .
اجراهای عام :
شهریور 1384 هنرستان هنرهای زیبای کرج
اذر 1385 مجموعه فرهنگی میلاد کرج
ابان 1386 فرهنگسرای کوثر شهر کرج
اهنگسازی و نوازندگی برای چند نمایش از جمله ساحر درون به کارگردانی رضا اخی و سالوس به کارگردانی ایمان پولادوند و نوازندگی برای گروه های مختلف و ضبط های استودیویی از دیگر سوابق کاری اوست .
او در سال 1389 وارد گروه کر شهر تهران شده و به عنوان خواننده باریتون در این گروه فعالیت می کند. وهم اکنون در گروه موسیقی هامان به نوازندگی خوانندگی و اهنگسازی پرداخته و آلبوم خصوصی او بنام روزهای بی صدا منتشر شده است .

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: آموزش گیتار الکتریک،راک،بلوز توسط استاد سینا موسوی
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :