ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

اجاره ویلا 110متری ساحلی درزیبا کنارگیلان شمال

اجاره ویلا 110متری ساحلی درزیبا کنارگیلان شمال

کد ویلا: 529
شهر :زیبا کنار
یک واحد ویلای دو خوابه شیک 110متری ساحلی با چشم انداز دریا درشهرزیباکنار انزلی در شمال و استان گیلان با قیمت مناسب اجاره داده می شود.
ویلای مورد نظر دارای 2 خواب است و در طبقه دوم واقع شده با چشم انداز بسیار زیبا و دارای امکانات دو پارکینگ - مبلمان- تلویزیون- جارو برقی- سرویس فرنگی و ایرانی- الاچیق- باربیکو- کولراسپیلیت و امکانات لازم دیگر با گنجایش 6 نفر و دارای 2 تخت دو نفره می باشد ویلا در منطقه ساحلی وبسیار خوش آب وهوا واقع شده و دارای چشم انداز دریا و جنگل می باشد.
درصورتیکه به دنبال یک ویلای فول امکانات در یک منطقه دنج و آرام می باشید ما این ویلا را به شما پیشنهاد می کنیم لازم به توجه است که ویلای مورد نظر ظرفیت گنجایش 6 نفر را دارد.قابل توجه است که این ویلا دارای موقعیت ساحلی بوده و در داخل یک شهرک بسیار امن و یک دارای محوطه و فضای سبز زیبا قرار گرفته است وهمچنین این ویلا در نزدیکی طرح سالم سازی دریا برای آنها که قصد شنا در دریا را دارند و در مجاورت منطقه آزاد انزلی و مجتمع بزرگ خرید کاسپین قرار دارد.
درصورتیکه نیاز به توضیحات و تصاویر بیشتری از این ویلا دارید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید. همچنین می توانید در خواست خود را ازطریق تلگرام مطرح کنید.
شماره تماس : 4377 560 0911

» سایر تصاویر برای این آگهی

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان گیلان
آدرس :  استان گیلان - زیبا کنار
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: اجاره ویلا 110متری ساحلی درزیبا کنارگیلان شمال
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :