ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

اخذ پذیرش با بورس در در کشورهای ایتالیا و سنگاپور

اخذ پذیرش با  بورس در در کشورهای ایتالیا و سنگاپور

قیمت : 200 هزار تومان

مشاورین تحصیل فردا
اخذ پذیرش با بورس در در کشورهای ایتالیا و سنگاپور

با توجه به زیاد بودن شهریه دانشگاه های غیر دولتی در مقاطع تحصیلات تکمیلی داخل کشور ، همواره ادامه تحصیل در خارج از کشور ، به عنوان یک گزینه پیش روی افراد تحصیلکرده جهت تحصیلات تکمیلی مد نظر بوده است ولی به جهت فقدان راهنمایی های مناسب و یا نبود اطلاعات کافی مشاورین ، دانشجویان برای ادامه تحصیل در خارج از کشور با مشکلاتی رو به رو بوده اند.
بسیاری از موارد پیش آمده که به دلیل ارائه اطلاعات نادرست و غیر واقعی در ابتدا و یا حتی اوساط کار توسط برخی موسسات به متقاضیان و فقط به جهت جذب مشتری و البته با دریافت مبالغ گزاف ، بسیاری از متقاضیان تحصیل در خارج کشور یا مسیر را اشتباه رفته و یا در از ادامه مسیر منصرف می شوند.
لذا گروه مشاورین تحصیلی فردا که از مشاورین با حداقل مدرک کارشناسی ارشد و با سوابق دانشگاهی بهره می برد ، سعی نموده است تا با ارائه اطلاعات واقعی و درست و در پیش گرفتن رویکرد راهنما محور و نه واسطه محور ، دانشجویان گرامی را در این مسیر هدایت کند.
با توجه به آنکه مشاورین تحصیل فردا کلیه امور متقاضیان را به صورت راه دور انجام می دهد ، لذا این امر سبب کاهش چشمگیر هزینه های انجام خدمات شده است.
با بررسی های مختلف فعلا کشور سنگاپور برای مقطع تحصیلی دکترا و کشور ایتالیا برای مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد در نظر گرفته شده اند. با توجه به آنکه امکان دریافت بورس تحصیلی در دانشگاه های دو کشور فوق وجود دارد و با در نظر گرفتن افزایش زیاد قیمت ارز ، گروه مشاورین تحصیل فردا ، به دانشجویان مشاوره لازم برای امتحان کردن شانس اخذ پذیرش و بورس تحصیلی در مقاطع دکترا و کارشناسی ارشد در سنگاپور و ایتالیا را می دهد.
لازم به ذکر است که پذیرش از دانشگاه های معتبر و به زبان انگلیسی در کشورهای سنگاپور و ایتالیا صورت می پذیرد.
برای اطلاعات بیشتر به سایت مشاورین تحصیل فردا به آدرس زیر مراجعه فرمایید:
tahsilefarda.ir

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: اخذ پذیرش با بورس در در کشورهای ایتالیا و سنگاپور
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط