ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

ارائه محتوی (پرزنت) بر روی ویدئوکنفرانس

ارائه محتوی (پرزنت) بر روی ویدئوکنفرانس

سیستم های ویدئو کنفرانس AVer سری HVC دارای قابلیت های بی نظیری هستند که هیچ سیستم دیگری دارا نمی باشد.
از جمله قابلیت های این سری امکان به اشتراک گذاری مطالب از طریق کامپیوتر ، تبلت و گوشی موبایل بدون استفاده از هیچ سیم و کابلی می باشد.
فقط کافی است که سیستم کامپیوتر یا لپ تاپ شما به شبکه کامپیوتر متصل باشد( حتی بصورت وایرلس WiFi) در این صورت با استفاده از نرم افزار Screen share براحتی با ترمینال ویدئو کنفرانس سری HVC ارتباط پیدا کرده و صفحه کامپیوتر یا لپ تاپ شما را به اشتراک می گذارد.
این سیستم که در هیچ مدلی از ویدئو کنفرانس های دیگر ( با مارک های مختلف نظیر پلیکام ، لایف ساز و سونی ) وجود ندارد به شما این امکان را می دهد که دیگر در سالن کنفرانس خود جهت ارائه پرزنت برای دیگر افراد حاضر در جلسه کنفرانس به کابل کشی احتیاج نداشته باشید.
همچنین این سیستم مجهز به قابلیت منحصر بفرد دیگری می باشد که امکان اتصال گوشی موبایل و تبلت شما را جهت ارائه محتوی به سیستم ویدئو کنفرانس فراهم می کند. بدین صورت که فقط کافی است اپلیکیشن VCLink را بر روی گوشی یا تبلت خود نصب کنید و در این صورت می توانید با سیستم ویدئو کنفرانس AVer سری HVC ارتباط پیدا کرده و هر عکسی را که در حافظه گوشی خود دارید در جلسه ویدئو کنفرانس به اشتراک بگذارید.
همچنین شما قادرید تصاویر زنده را نیز بوسیله دوربین موبایل و تبلت خود برای افراد شرکت کننده در جلسه ویدئو کنفرانس به اشتراک بگذارید.
از دیگر قابلیت های این اپلیکیشن آن است که گوشی یا تبلت شما را تبدیل به یک ریموت کنترل کرده و تمامی قابلیت های ریموت سیستم را بر روی گوشی یا تبلت شما فعال می کند. بنابراین رئیس جلسه با کنترل بسیار بالایی در جلسه ویدئو کنفرانس به کنترل و مدیریت جلسه می پردازد.

اطلاعات تماس :
شرکت آوا ارتباط نماینده انحصاری aver و در ایران
تلفن :  ******** - ********
وب سایت :  www.AVer.ir
 www.avaconference.com
پست الکترونیکی :[email protected]

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: ارائه محتوی (پرزنت) بر روی ویدئوکنفرانس
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط