ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

اسکنر حرفه ای اسناد کداک مدل i2400

اسکنر حرفه ای اسناد کداک مدل i2400

شرح کامل : اسکنر حرفه ای اسناد کداک مدل i2400
مشخصات کلی
• ابعاد : 330x162x246 میلی‌متر
• وزن : 5.5 کیلوگرم
• سایز اسکن : Legal
مشخصات اسکنر
• تکنولوژی اسکن : CCD x2
• رزولوشن اپتیکال : 100 / 150 / 200 / 240 / 250 / 300 / 400 / 600 / 1200 dpi
• سرعت اسکن رنگی : 30 برگ در دقیقه
• سرعت اسکن سیاه و سفید: 30 برگ در دقیقه
• قابلیت اسکن دو رو
• قابلیت تشخیص متن OCR
• ظرفیت سینی : 50 برگ
• اسکن روزانه پبشنهاد شده : تا 4000 برگ در روز
• پورت USB 2.0

اسکنر حرفه ای کداک مدل I2400
امروزه ثبت و نگهداری اسناد برای کاربران بسیار مهم بوده و در این زمینه دستگاه های الکترونیکی بسیاری وجود دارد که انجام این کار را بر عهده می‌گیرند. یکی از این لوازم الکترونیک اسکنرها هستند که شرکت‌های بزرگی در این زمینه با یکدیگر در حال رقابت هستند و می‌توان به کداک اشاره داشت. شرکت کداک برای این امر اسکنری را به بازار روانه کرد که طرفداران بسیاری را به سمت خود کشیده است که این محصول را با نام i2400 برای کاربران معرفی کرده است. با ما برای نقد این محصول حرفه ای همراه باشید.
اسکنرها بر اساس سایز و کارایی بر دو دسته قابل حمل و غیر قابل حمل تقسیم می‌شوند. I2400 دارای ابعاد و وزن نسبتا متناسبی است به طوری که این محصول دارای 330x162x246 ابعاد و وزنی بالغ بر 5.5 کیلوگرم داراست که برای یک اسکنر مناسب می‌باشد. کارکرد و قدرت این دستگاه بسیار چشم گیر است چون برای کاربران رزولوشن و سرعت اسکن در اسکنرها بسیار مهم است. تکنولوژی بکار رفته در این محصول CCDx2 می‌باشد که برای توضیح این تکنولوژی می‌توان گفتCCD یا Charge Coupled Device قطعه ای سیلیکونی و نیمه رسانا است که در دوربین‌های دیجیتال نقش تبدیل داده های تصویری به دیجیتالی را برای ثبت تصویر ایفا می‌کند.
فن آوری CMOS رقیبی برای CCD دوربین‌های دیجیتال می‌باشد و به طور عمده جای آن را گرفته است. روزولوشن اپتیکال این محصول از 100dpi شروع شده و تا 1200dpi قابلیت اسکن را داراست که بسیار مناسب و عالی است. عمق اسکن در این دستگاه 48bit بوده که بسیار پر کاربرد می‌باشد. از طرف دیگر سرعت در i2400 بسیار چشم گیر است به طوری که این محصول قادر است با سرعت 30 برگ در دقیقه کلیه اسکن‌های مورد نیاز کاربران را انجام دهد یعنی در هر یک ثانیه یک برگ که در حالت رنگی و سیاه سفید این مسئله به طور یکسان بوده و هیچ تغییری نمی‌کند.
از مزیت‌های بسیار خوب این دستگاه قابلیت اسکن دورو می‌باشد که دیگر به حالت دستی احتیاج به انجام این کار نیست و خود دستگاه در صورت نیاز این کار را برای شما انجام می‌دهد. قابلیت تشخیص OCR در اکثر دستگاه‌ها وجود دارد و در این کالا هم می‌توان این را مشاهده کرد. ظرفیت ورودی کاغذ برای اسکن در i2400 برابر 50 برگ است که برای یک اسکنر بسیار عالی می‌باشد. از مزیت‌ها و قدرت این محصول می‌توان به توان بالای کارکرد آن اشاره داشت چون قادر است 4000 برگ در روز برای کاربران اسکن انجام دهد.
در کل می‌توان اسکنر کداک مدل i2400 را از سری دستگاه های پر قدرت و پر سرعت این کمپانی دانست که در بازار رقابت حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و کاربران از این محصول بسیار طرفداری کرده‌اند. I2400 نسبت به سرعت، قدرت و کیفیتی که دارد برای مصارف خانگی، اداری و مکان‌هایی که احتیاج به اسکن با سرعت بالا دارند بسیار توصیه می‌شود.

» سایر تصاویر برای این آگهی

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: اسکنر حرفه ای اسناد کداک مدل i2400
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط