ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

اضافه طبقه و اضافه اشکوب با سازه LSF سریع و مقاوم

اضافه طبقه و اضافه اشکوب با سازه LSF سریع و مقاوم

مشکل کمبود زمین در تهران در کنار عدم تشکیل سرمایه بزرگ در ساخت و ساز شهری را می توان از دیگر موانع انبوه سازی و شهرسازی عنوان کرد؛ چراکه دیگر زمینی که امکان ساخت و ساز انبوه و مجموعه سازی در آن وجود داشته باشد، در پایتخت وجود ندارد. به عقیده بسیاری از کارشناسان رشد افقی شهرها هزینه هایی اضافی را برای نگهداری آن به مدیران شهری تحمیل می کند و زمانی که یک شهر در سطح، رشد می کند هزینه های سربار خدمات رسانی آن هم افزایش می یابد و با توجه به پراکندگی تراکم، نیاز به امکانات خدماتی زیادی وجود دارد و مسوولان مجبورند مبالغ بیشتری را نسبت به زمانی که شهر در ارتفاع توسعه می یابد، برای ارایه خدمات هزینه کنند. لذا در چند سال اخیر شهرداری تهران و کلانشهرها اجازه ساخت اضافه بنا را به راحتی می دهند. اما ساخت اضافه طبقه یا اضافه اشکوب پیش شرطهایی دارد که ملزم به اجراست. به دلیل اینکه اکثر ساختمانهای موجود عمر بالایی دارند لذا اضافه کردن یک طبقه به آن باید از اصول مهندسی پیروی کند.
شرکت سامان کوشان سپهر اولین شرکت مجری اضافه طبقات ایران بوده است که بیش از 5000 مترمربع اضافه طبقه اجرا نموده است و هم در اخذ مجوزهای لازم شهرداری می تواند پیشنهاداتی ارائه نماید و هم در ساخت آن. در این زمینه یکی از روشهای مطمئن ساخت اضافه طبقه استفاده از سازه های سبک فولادی LSF می باشد. تجربه متخصصان شرکت سامان کوشان سپهر که نتایج آن در نشریه نظام مهندسی آمده است بدبن شرح است که این سازه ها به دلیل سبک بودن در بسیاری از مواقع وزن اسکلت ساختمان اضافه شده از وزن نخاله های برداشت شده از سقف جهت نصب سازه LSF کمتر است و وزن زیادی به سازه ها وارد نمی کند.
مزایای ساخت اضافه طبقات به روش LSF به شرح زیر است:
1-نیازی به خرید زمین جهت ساخت و ساز نیست
2-ادارات جهت تامین فضای اضافی نیاز به جابجایی از محل اسکان قبلی ندارند.
3-نیاز به تخریب کامل سقف ندارد و ساکنین نیاز نیست ساختمان را ترک کنند.
4-به دلیل استفاده از متریال های سبک و پیش ساخته سر و صدای زیادی ندارد که ساکنین را اذیت کند.
5-سرعت ساخت به شدت بالا می باشد و این سازه ها سریع بر روی پشت بام نصب می شوند.
6-قیمت آن در مقایسه با سازه های دیگر پایین تر می باشد که با توجه به کیفیت و سرعت بالای این روش برگ برنده سیستم LSF می باشد.
7-...

طراحی و اجرای اضافه طبقه ( اضافه اشکوب) در تمام نقاط ایران با قیمت ارزان و بالاترین کیفیت و سریع . بدون نیاز به تخلیه ساختمان و تخریب زیاد سقف. سازه های فولادی سبک LSF استفاده شده بر اساس آیین نامه آمریکا و مطابق پلان درخواستی طراحی شده و در کارخانه تولید گشته و در عرض کمتر از یک هفته اسکلت آن روی ساختمان نصب میگردد.
لازم به توضیح است اجرای اضافه طبقه با این ساختمانها نیاز به اخذ مجوز از شهرداری دارد.
www.sks-tec.ir

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: اضافه طبقه و اضافه اشکوب با سازه LSF سریع و مقاوم
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :