ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

افزایش 10 برابری سرمایه،با اجرای 4 پروژه ی انحصاری

افزایش 10 برابری سرمایه،با اجرای 4 پروژه ی انحصاری

قیمت : 500,000,000 تومان

یک فرصت اشتثنایی با اجرای 4 پروژه ی بی نظیر و انحصاری در ایران

افزایش سرمایه ی شما تا ده برابر، طی مدت سه سال خورشیدی.

عقد قرارداد فقط و فقط با یک سرمایه گذار در ایران.

این پروژه ها قابل اجرا به صورت شراکت (پنجاه، پنجاه) و یا اجرای طرح به نام سرمایه گذار و دریافت حق مشاوره، اجرا و پشتیبانی + 25 درصد از در آمد خالص یکسال از پروژه، پس از راه اندازی می باشد.
اجرای پروژه ها به صورت سری و اولویت بندی شده می باشد.
تاکید می گردد پس از عقد قرارداد با اولین سرمایه گذار، با هیچ سرمایه گذار دیگری وارد مذاکره نخواهیم شد و تمامی طرحها به صورت انحصاری برای طرف قرارداد محفوظ خواهد بود.
در سه ماه اول اجرای پروژه ها، تنها مبلغ 50 میلیون تومان در سه مقطع زمانی یک ماهه مورد نیاز است و پس از تکمیل مقدمات و انجام تدارکات لازم و محرز شدن آن توسط سرمایه گذار، با هماهنگی ایشان و توسط ایشان، سرمایه گذاری اصلی انجام خواهد شد.
خاطر نشان می گردد که پروژه ها دارای نمونه ی خارجی نیست.
لیست سر بسته ی پروژه ها:
1) پروژه ی تولید و مونتاژ ژنراتورهای فوق کم مصرف و ترکیبی Tugen، از 300 کیلو وات تا 2 مگا وات، جهت کاهش قیمت قبوض برق کارخانه ها تا 70 درصد، شروع قیمت تمام شده برای کارخانه ها از 250 میلیون تومان می باشد. کاهش قبوض برق از 10 میلیون تومان به 2 میلیون تومان خواهد بود. کار بر روی انرژی های ارزان و فروش تجهیزات به کارخانه ها نیز در دستور کار می باشد.
2) پروژه ی مونتاژ ژنراتورهای 3 کیو وات خانگی، ویلایی یا باغی و صحرایی ، جهت تولید برق، بدون مصرف سوخت فسیلی (طرح اختراعی).
3) ثبت امتیاز سه معدن کشف شده و بی نظیر در کشور توسط گردش حساب بانکی مناسب و مورد نیاز وزارت صنایع و معادن، حاصل از سپرده گذاری سرمایه ی مورد نیاز (طی سه ماه اولیه ای که بیان شد).
این معادن به صورت تصادفی با نقشه های طیف نگار ماهواره ای و جی پی اس، کشف و علامت گذاری شده است و آماده ی ثبت می باشد. طی بررسی انجام شده، حدود 20 سال استخراج مواد با ارزش و گرانقیمت را در پی خواهد داشت. اسم و نوع مواد کشف شده، پس از انجام مذارکرات جدی و در آستانه ی عقد قرارداد، بیان خواهد شد. تعداد معادن نیز ممکن است بیشتر شود.
4) راه اندازی وب سایت انحصاری درخاورمیانه مرتبط با معادن ذکر شده و همچنین مستقل از آن، با خرید اسم دامین منحصر بفرد با مبلغی معادل 300 میلیون تومان و در آمد قطعی و کارشناسی شده، معادل 700 میلیون تومان در سال.

سرمایه ی مورد نیاز : حداقل 500 میلیون تومان.
(به دلیل افزایش ارزش امتیاز های ثبت شده، بهترین زمان اجرای پروژه ها، قبل از برداشته شدن تحریم ها می باشد. در اینصورت گذر زمان نیز نقشی قابل تامل در افزایش سرمایه ی اولیه دارد. )

لطفا در صورت تصمیم قطعی برای سرمایه گذاری و عقد قرارداد، فکر دیگری برای سرمایه ی مطرح شده نداشته باشید، به طور مثال هزینه کردن برای خرید ملک به صورت اضطراری. زیرا نمی توان پروژه ها را فعلا با نیمی از مبلغ یاد شده پیش برد، در اینصورت پروژه ها کاملا متوقف خواهد شد و عواقب آن با سرمایه گذار خواهد بود.

مدت زمان مورد نیاز برای راه اندازی پروژه ها بین 10 تا 16 ماه.
برگشت زمانی و چندین برابری سرمایه ی آورده، بین 2 تا 3 سال خورشیدی.
بازدهی مالی پروژه ها بین 7 تا 10 برابر سرمایه ی اولیه.

تمامی امتیاز های ثبت شده برای پروژه ها همانند معدن و ...، به نام دو طرف بوده و یا در صورت انجام مشاوره ی پروژه ها، به صورت توافقی خواهد بود.

بدون شک اجرای پروژه های مذکور، برای شما به عنوان سرمایه گذار و برای ما به عنوان مجری، یک فرصت استثنایی خواهد بود.
در صورت اخذ تصمیم قطعی برای سرمایه گذاری، یک تا سه نشست، جهت مذاکره و گفتگو خواهیم داشت.

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان اصفهان
آدرس :  استان اصفهان - اصفهان
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: افزایش 10 برابری سرمایه،با اجرای 4 پروژه ی انحصاری
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط