ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

اقامت اسپانیا از طریق خرید ملک

اقامت اسپانیا از طریق خرید ملک

قیمت : 100000€

خرید ملک همراه با وام , کلیه خدمات اقامتی در اسپانیا ...
www.seonsa.net
Email: [email protected]

*اخذ اقامت*
شرکت بین المللی ( Seonsa consulting ) به عنوان یک شرکت معتبر اسپانیایی ، تجربه طولانی و مفیدی در ارائه خدمات حقوقی به مشتریان خود در سراسر جهان دارد . این شرکت با توجه به طیف خدماتی که ارائه می کند همواره با خریداران مختلفی از اقصی نقاط مختلف جهان روبه روست و می بایست قادر به تامین نیازهای حقوقی این افراد که از کشورهای مختلف و با قوانین مختلف به اسپانیا مراجعه کرده اند ، باشد و از این رو ساز و کار منظم و قابل اعتمادی در این شرکت پا گرفته است . در حال حاضر شرکت بین المللی ( Seonsa consulting ) با موسسات حقوقی مختلف و وکلای اسپانیایی مجربی در ارتباط است تا بتواند پاسخگوی طیف گسترده ای از نیازهای مشتریان باشد .
از آنجا که خرید ملک در اسپانیا روال مشخص و قانونی دارد ، شرکت بین المللی ( Seonsa consulting ) این اطمینان خاطر را به مشتریان خود می دهد که پروسه خرید ملک و انتقال سند به نام خریدار به صورت کاملا قانونی و تحتح نظارت وکلای معتبر و مجرب اسپانیای انجام می شود و جای هیچ گونه نگرانی و تشویش خاطری از این بابت برای مشتریان باقی نمی ماند .
با توجه به علاقه برخی مشتریان برای کسب مجوز کار و اقامت اروپا ، وکلای ما می توانند در این خصوص نیز راهنمایی های مناسب را به افراد علاقه مند اراده دهند و در این راستا تیم وکلای ما که یکی از قدیمی ترین و حرفه ای ترین گروههای وکالت در زمینه مهاجرت و اقامت هستند ، از زمان تشکیل پرونده شما تا زمان تکمیل ، به طور کاملا جرفه ای و با ارتباطات قوی همراه شما خواهند بود و در انتهای پرونده نیز با تضمین 100% اقامت اروپا را برای شما اخذ خواهند نمود
چنانچه در مورد نحوه خرید ملک ، افتتاح حساب بانکی ، دریافت تسهیلات بانکی از بانک های اسپانیا ، گرفتن مجوز کار ، کسب اقامت موقت و دائم نیاز به اطلاعات بیشتری دارید منتظر دریافت سوالات ، انتقادات و پیشنهادات شما هستیم .
برای دریافت اقامت در کشور اسپانیا خرید ملک ضروری بوده و با خرید ملک 95% از این مراحل را طی نموده ، و نسبت به شرایط و توانایی هر شخص اخذ اقامت متغیر می باشد .

برای آگاهی بیشتر می توانید با همکاران ما در دفاتر اسپانیا یا ایران مشاوره نمایید و شما را از آخرین شرایط دریافت اقامت در کشور اسپانیا آگاه خواهند ساخت .

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: اقامت اسپانیا از طریق خرید ملک
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط