ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

املاک خاتم فروش آپارتمان فول رشت سبزه میدان کد 452

املاک خاتم فروش آپارتمان فول رشت سبزه میدان کد 452

قیمت : متری: 2/900/000 تومان

گروه کشاورین املاک خاتم رشت www.maskankhatam.com

فروش آپارتمان نوساز و فول امکانات و شیک واقع در سبزه میدان چهارباغ، متراژ 120 و 170 متر مربع، چهار طبقه، چهار واحدی، آسانسور دارد، سه خوابه هر سه کمددار بزرگ، بالکن، پارکینگ اختصاصی با درب کنترلی+ پارکینگ مهمان، انباری، نما سنگ، سرویس بهداشتی ایرانی+ فرنگی+ مستر، کف سرامیک، پکیج و شوفاژ، آشپزخانه اپن و کابینت ام دی اف، آشپزخانه مخفی، نوساز و فول امکانات، ( کد 452 )
قیمت متری: 2/900/000 تومان ( دو میلیون نهصد هزار تومان )

گروه مشاورین املاک خاتم با مدیریت آقای احمد ذبیحی با بیش از سی سال تجربه کاری در امور حقوقی و اداری در راستای اهداف بلند مدت خود افتخار دارد برای انجام مشاوره در امور خدمات املاک، اعم از خرید، فروش، اجاره، رهن و ... در جهت خدمت به شهروندان محترم قدمی برداشته و رضایت شما عزیزان را فراهم نماید.

اعتبار ما اعتماد شماست

اولین نیستیم، اما آماده ایم بهترین باشیم

مشاوره و تبلیغات ملک شما به صورت اینترنتی از طریق سایت تخصصی املاک و sms انبوه در زمینه های خرید، فروش، رهن، اجاره، طراحی داخلی و بازسازی مدرن و ... حضوری و تلفنی یکسره از 9 صبح تا 9 شب با داشتن کادری مجرب و حاذق صورت می پذیرد، برای ثبت آگهی املاک مورد نظر خود در سایت اطلاعات مسکن خاتم لطفا از طریق تماس با شماره مشاور املاک یا از طریق نظرات و ایمیل به اطلاع ما برسانید تا در کوتاهترین زمان ممکن به صورت رایگان در سایت منتشر گردد، شایسته است جهت مشاوره بهینه و تخصصی، همشهریان عزیز کد ملک مورد نظر را یادداشت نموده.

قابل ذکر است تمامی معاملات در املاک خاتم با مجوز و صدور کد رهگیری از سامانه اطلاعات مدیریت معاملات و مستغلات املاک کشور صورت می پذیرد.

تلفن دفتر: ********- 013

مدیر املاک آقای احمد ذبیحی: 7274 339 0911

مهندس مشاور و مدیر سایت: 1474 333 0911

سایت تخصصی : WWW.Maskankhatam.com

سامانه sms انبوه جهت تبلیغات ملک شما: ***********358

[email protected]: Email

[email protected]: Gmail

آدرس مشاور املاک : رشت- ابتدای خیابان سعدی- پشت مجتمع خاتم الانبیاء- خ سهیل دبیری- جنب مدرسه راهنمایی معلم ( عدالت سابق )

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان گیلان
آدرس :  استان گیلان - رشت
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: املاک خاتم فروش آپارتمان فول رشت سبزه میدان کد 452
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط