ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

املاک خاتم پیش فروش آپارتمان فول رشت شریعتی کد 454

گروه مشاورین املاک خاتم رشت www.maslkankhatam.com

پیش فروش سه واحد آپارتمان مسکونی نوساز واقع در میدان شهرداری ابتدای خ شریعتی، متراژ 135 متر مربع، سه طبقه، سه واحدی، آسانسور دارد، دو خوابه، بالکن، پارکینگ اختصاصی، انباری، کف سرامیک، نما سنگ، پکیج و شوفاژ، آشپزخانه اپن و کابینت ام دی اف، نوساز، ( کد 454 )

قیمت: توافقی

  هر جای ایران هستید املاک خاتم مشاور شماست

گروه مشاورین املاک خاتم با مدیریت آقای احمد ذبیحی با بیش از سی سال تجربه کاری در امور حقوقی و اداری در راستای اهداف بلند مدت خود افتخار دارد برای انجام مشاوره در امور خدمات املاک، اعم از خرید، فروش، اجاره، رهن و ... در جهت خدمت به شهروندان محترم قدمی برداشته و رضایت شما عزیزان را فراهم نماید.

اعتبار ما اعتماد شماست

اولین نیستیم، اما آماده ایم بهترین باشیم

مشاوره و تبلیغات ملک شما به صورت اینترنتی از طریق سایت تخصصی املاک و sms انبوه در زمینه های خرید، فروش، رهن، اجاره، طراحی داخلی و بازسازی مدرن و ... حضوری و تلفنی یکسره از 9 صبح تا 9 شب با داشتن کادری مجرب و حاذق صورت می پذیرد، برای ثبت آگهی املاک مورد نظر خود در سایت اطلاعات مسکن خاتم لطفا از طریق تماس با شماره مشاور املاک یا از طریق نظرات و ایمیل به اطلاع ما برسانید تا در کوتاهترین زمان ممکن به صورت رایگان در سایت منتشر گردد، شایسته است جهت مشاوره بهینه و تخصصی، همشهریان عزیز کد ملک مورد نظر را یادداشت نموده.

قابل ذکر است تمامی معاملات در املاک خاتم با مجوز و صدور کد رهگیری از سامانه اطلاعات مدیریت معاملات و مستغلات املاک کشور صورت می پذیرد.

تلفن دفتر: ********- 013

مدیر املاک آقای احمد ذبیحی: 7274 339 0911

مهندس مشاور و مدیر سایت: 1474 333 0911

سایت تخصصی : WWW.Maskankhatam.com

سامانه sms انبوه جهت تبلیغات ملک شما: ***********358

[email protected]: Email

[email protected]: Gmail

آدرس مشاور املاک : رشت- ابتدای خیابان سعدی- پشت مجتمع خاتم الانبیاء- خ سهیل دبیری- جنب مدرسه راهنمایی معلم ( عدالت سابق )

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان گیلان
آدرس :  استان گیلان - رشت
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: املاک خاتم پیش فروش آپارتمان فول رشت شریعتی کد 454
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط