ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

انجام پروپوزال و پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری

انجام پروپوزال و پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری

رشته مهندسی کامپیوتر که به طراحی و ساخت اجزای مختلف کامپیوترمی پردازد، لذا از اهمیت بسیار زیادی در دنیای امروز برخوردار است. هدف از طی این دوره تربیت کارشناسانی است که در زمینه تحلیل، طراحی، ساخت و راه اندازی دستگاهها و مجموعه های سخت افزاری جدید، بررسی و شناخت مجموعه های سخت افزاری و نرم افزاری موجود، نگه داری، عیب یابی و تعمیر و اصلاح و توسعه فعالیت کنند.

طراحی، شبیه سازی، فرآوری، پردازش، سنجش، آموزش، ویرایش و … همه مفاهیمی هستند که با بالاترین دقت و در کوتاه‌ترین مدت زمان ممکن در برنامه های نرم افزاری کامپیوتر انجام می شوند. لذا هدف از این رشته تربیت نیروی متخصص برای انجام امور فوق است.
گرایش های مهندسی کامپیوتر در مقطع کارشناسی ارشد
هوش مصنوعی

در این گرایش دانشجویان با مطالب جدیدی مانند شبکه‌های عصبی، هوش مصنوعی پیشرفته، تئوری فازی، پردازش تصویر و … آشنا می‌شوند.
مهندسی نرم افزار

در گرایش نرم‌افزار در مقطع کارشناسی ارشد دانشجویان با سیستم‌های عامل پیشرفته ـ بانک‌های اطلاعاتی، داده کاوی، وب معنایی، مدلسازی شبکه­های کامپیوتری، مهندسی نرم­افزار پیشرفته و الگوریتم‌های پردازش موازی و … آشنا می‌شوند.
معماری کامپیوتر

در این گرایش دانشجویان با معماری‌های پیشرفته کامپیوتر و ابر رایانه‌ها، طراحی مدارهای مجتمع، شبکه‌های کامپیوتری گسترده، طراحی سیستم‌های تحمل‌پذیر خطا و آزمون پذیر و … آشنا می‌شوند.
الگوریتم ومحاسبات

این گرایش که یک گرایش جدید است، دانشجویان را با الگوریتم‌های توزیعی و پیشرفته، ریاضیات پیشرفته کامپیوتری و … آشنا می‌کند.
زبان های برنامه نویسی مهندسی کامپیوتر

JAVA:برنامه‌های تحت وب،برنامه ‌نویسی سیستم‌های کوچک مانند تلفن همراه، رایانه جیبی،برنامه‌های کاربردی بزرگ (Enterprise) ،برنامه‌های رومیزی (Desktop) و……..

#C: سی شارپ یک زبان برنامه نویسی چند مدلی است که شامل دستوری ، تابعی ، عمومی ، شی گراء و جزء گرا می شود این زبان به دلیل پشتیبانی ماکروسافت و امکان استفاده از مجموعه Visual Studio ماکروسافت ، یکی از مدعیان قوی در بین زبان های برنامه نویسی است.

++C++: C / C یک زبان برنامه‌نویسی رایانه‌ای همه‌منظوره، شیءگرا، سطح بالا و چندرگه (که از برنامه‌نویسی رویه‌ای، تجرید داده‌ها و برنامه‌نویسی شیءگرا پشتیبانی می‌کند) ، عمومی و با قابلیت‌های سطح بالا و سطح پایین می‌باشد. این زبان دارای قابلیت‌های انواع داده ایستا، نوشتار آزاد، چندمدلی، معمولاً زبان ترجمه شده با پشتیبانی از برنامه‌نویسی ساخت‌یافته، برنامه‌نویسی شیءگرا، برنامه‌نویسی جنریک است.++C به همراه جد خود C از پرطرفدارترین زبان‌های برنامه‌نویسی تجاری هستند.

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: انجام پروپوزال و پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط