ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کلمات کلیدی

اینورتر| مبدل ولتاژ| مبدل برق

تبدیل برق باطری به برق شهری
بازرگانی تیکوا نیرو توزیع کننده انواع مبدل ولتاژ ماشین ( اینورتر) در ایران
نماینده انحصاری در ایران

اینورتر یا مبدل برق دستگاه الکترونیکی است که جریان مستقیم (DC) را به جریان متناوب (AC) تبدیل می کند.دستگاهی که همیشه در برق صنعتی مطرح بوده و هست تبدیل یک ولتاژ dc به ولتاژ ac به سیستم که این تبدیل را انجام می دهد اینورتر گفته می‌شود.

مبدل ولتاژ 12 به 220 ولت
از اینورتر جهت تبدیل ولتاژ 12 ولت مستقیم به 220 ولت متناوب استفاده می شود که بیش تر کاربرد آن تبدیل برق باتری ماشین به ولتاژ برق شهر جهت راه اندازی وسایل برقی می باشد . مورد مصرف در سفر و یا اردو به روشن کردن تلوزیون و یا سایر وسایلی که با برق شهر کار می‌کند .
مثل روشن کردن یک دستگاه الکتریکی 220 ولت نظیر رادیو ضبط یا لامپ روشنائی 220 ولت را در مسیر جاده یا پیک‌نیک با باتری اتومبیل .این مدار در این امر یاری می‌دهد و به دست آن می‌توان 12 ولت مستقیم اتومبیل را به 220 ولت متناوب تبدیل وات مدار بستگی به اندازه توان ترانزیستور و به ابعاد وبزرگی ترانس مدار دارد.مدار را می‌توان برای تامین توان 1 الی 1000 وات طراحی و مصرف کرد.به شکلی که با یک ترانسفورماتور حدود 5 آمپر، توان مدار چیزی حدود 60 وات است که برای روشن نمودن یک لامپ 60 وات معمولی کافی است.مصرف در توان‌ بالا از مدار، باعث می‌گردد که جریان مصرفی مدار نیز افزایش یابد و به این شکل باطری سریع دشارژ می‌شود.

100 وات اینورتر، 150 وات اینورتر، 200 وات اینورتر، 300 وات اینورتر، 500 وات اینورتر، 1000 وات اینورتر، 1200 وات اینورتر، 1500 وات مبدل ولتاژ
موجود در ولتاژهای ورودی 12 ولت و 24 ولت و 48 ولت12/24/48
تمامی اینورترها دارای کابل فندکی و یا کابل گیره ای میباشد.
جهت دریافت قیمت و یا لیست قیمت اینورترها با ما تماس حاصل فرمایید. 

با ما بیشتر آشنا شوید:

بازرگانی تیکوا نیرو با سابقه ای درخشان ، طی سالهای اخیر موفق گردیده است با بر آورده کردن نیازمشتریان خود در حدی فراتر از رقبا، همواره خود را بعنوان یکی از فعالترین شرکتهای ایرانی در ارائه خدمات بازرگانی و تجاری در زمینه تجهیزات اتوماسیون ، الکترونیک صنعتی و صنعت برق کشور مطرح نماید.
تیم فنی این شرکت آماده ارائه انواع خدمات فنی و مشاوره ای پس از فروش کالا بوده و کالا موردنظر در کمترین زمان و مناسبترین قیمت تحویل داده خواهد شد. دست شما را برای همکاری صمیمانه می فشاریم.
 
جهت کسب اطلاعات بیشتر و انتخاب محصول مناسب با ما تماس بگیرید.
تلفن های تماس:
تلفن: ******** / ******** / ******** (دفتر فروش تهران)
مرکز فروش قطعات الکترونیکی و برقی تهران

آدرس : تهران، لاله زار جنوبی، کوچه بوشهری، مجتمع تجاری تهران الکتریک، واحد 232

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: اینورتر| مبدل ولتاژ| مبدل برق
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط