ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

باغ و تالار عروسی شرق تهران

باغ و تالار عروسی شرق تهران

اگر به دنبال محلی دنج در شرق تهران برای عروسی می گردید؟
اگر خواهان دکوراسیونی شیک وکیفیتی بالا هستید؟
اگر پذیرایی جانانه و متفاوت میخواهید؟
لطفا این اگهی را به دقت مطالعه فرمایید :
مچموعه باغ و تالار خورشید با مجوز رسمی در محیطی آرام ودنچ در نزدیکی تهران با امکاناتی عالی :اتاق عقد-آشپزخانه بهداشتی و صنعتی و فضای باز مشجر پذیرای هر نوع مراسم تا ظرفیت 700 نفر می باشد.
تهیه غذای مجلسی از بهترین مواد اولیه در محیطی کاملا بهداشتی با سرآشپز مجرب هتلی بهمراه انواع اردور های ایرانی و فرنگی- بارسالاد و تزیینات خاص میز شام پذیرای گرم مجالس شما عزیزان می باشد.
بهره گیری از ظروف پازل که شامل جدیدترین مدل جام های روی میز -شف اندیش میز شام و تافته آرایی صندلی و میز میهمان که در طرح ها و رنگ های مختلف قابل انتخاب است .
کافی شاپ منحصر به فرد باغ با امکان سرو انواع آب میوه طبیعی -قهوه ترک -نسکافه -هات چاکلت و بوفه شامل:ذرت مکزیکی -اسنک مرغ وپیراشکی گوشت و.... در خدمت میهمانان گرامی می باشد.
سفره خانه سنتی باغ بهمراه کاملترین مخلفات شامل:نان داغ کباب داغ -لبوی داغ - آش رشته -بستنی سنتی -آب زرشک و آلبالو و (با توجه به فصل) آماده پذیرایی است.
تنظیم ورودی میهمانان و چیدمان جایگاه عروس و داماد به همراه گل آرایی خاص بر اساس انتخاب از میان ده ها طرح و نمونه اجرا شده.
میزبانی از میهمانان در باغ خورشید با کادری جوان و تحصیلکرده و با لباس های متحدالشکل از لحظه ورود اولین میهمان تا آخرین لحظه مراسم می باشد.
در پایان ضمن تشکر از توجهتان اگر به خدمات باغ خورشید علاقه مندید جهت بازدید و رزرو با شماره ********-*********** تماس بگیریدو از تسهیلات ویژه عقد قرارداد در بهار 92 بهره مند شوید.

جهت بازدید از گالری تصاویر و دریافت لیست منوها
WWW.YARANDI.ORG
اطلاعات تماس آگهی

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: باغ و تالار عروسی شرق تهران
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط